Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: R55ka #41537:
vy nieste náhodou nejaký zástupca Eurobusu?
Reakcia na: R55ka #41537:
Aby si sa nepoondial.
TA: linka 18 napr. poobede s 15 min intervalom nahradi obe linky (samozrejme klbove autobusy)
Nodes: bude to letecky utok zhora ?
Reakcia na: R55ka #41534:
môžem to zobrať doslova? Takže L 18 z predchádzajúceho vedenia by dokázala pokryť prepravnú kapacitu dnešných L 50 a L 55 ❓
Reakcia na: R55ka #41534:
A tanky uz mas?
Tizo: kombinacia liniek 50 a 55 je blud, furca potrebuje linku 18. A situacia sa vyrazne zlepsi. A cim dalej, tym viac furcanov tuto linku chce naspat a este sa len zacne velka antidpmk kampan.
no.. rypeme dalej.. citajte www.trolejbus.sk , dneska som tam hodil dodatok ku clanku o eurobuse 🙂 ?
Reakcia na: t.p #41528:
Mame rovnake predstavy.
Dnes ma svojou pedantnosťou úžasne pobavil autor včerajšieho fotoupdatu, keď kopu rozbitých plechov na poslednej fotke zaradil do 3 galérií podľa typov vozidiel. ? ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40999&idt=u&idg=3504&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Toto fakt zabil. Načo je na stránke vytvorená galéria "Vraky", asi nikto netuší.
V príspevku číslo 3781 na dispečerskom fóre ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea&offset=20320&id=1 ) sú v trase L 1 uvedené zastávky :
Holubyho;
Správa Poz. stavieb.

Predpokladám, že Správa Poz. stavieb je dnešná Holubyho a niekdajšia Holubyho bola niekde na úrovni križovatky Južnej triedy a Holubyho ❓ Resp. kde presnejšie?
Reakcia na: t.p #41523:
možno skutočné prepravné potreby Krásnej sú na úrovni 10-minútového špičkového intervalu, ale určite by sa im mal skresať z jedného jediného dôvodu - že chcú mať priamu linku do centra. Proste nech si vyberú : priamo a riedko alebo s prestupom a husto. A nie takto, že ich bude DPMK šte viac rozmaznávať, ako sú teraz.

Re #41521 Isidor: ako to, že na Rovníkovú nezachádza? Aj tam predsa bývajú voliči.
Reakcia na: Yogi616 #41526:
Keby to malo byt len po mojom, tak Exnarova - KNV - Lingov - Secovska - ZST Je zadratovana a dopravu Z KNV by riesil trolejbus KNV - Lingov - HMT... Kde KNV - NO by bolo riesene v ramci prestupov na trolejbusoch. Krasna by bola skratena po Vazecku, A PeresPolovLorinciku by chodili autobusy iba po najblizsiu zastavku na rychlodrahe, ktora by bola predlzena az po Sacu a Zastavky pre dediny by boli vyriesene, tak, ze autobus by mal zastavku na telese trate. Ale to bude az naprsi a uschne
Ja mozem ako Furcan vyjadrit 90% spokojnost s terajsim stavom.Jedinym problemom je linka 55(v kombinacii s linkou 50).V ramci prstupoveho systemu by malo ist o 2 samostatne linky odchadzajuce z NO jedna smerom na KVP(50 alebo 73).
Druha 55-ka cez Secovsku a cele sidlisko smerom na Mier(pripadne zahnut k TU aby nekopirovala uplne linku 18 a smer KVP).Intervaly 10(pripadne12)v rannej spicke,15 v poobednajsej,30 mimo spicky a 60 cez vikend.(ide o moj pohlad.) Jedna 55-ka mimo spicky je malo najma ak sa vyberu tak zo 4 mamicky s kocikmi do nemocnice.

A este jedno porovnanie prestupoveho systemu a linky cez cele Kosice. Odchod z Furce.Je 10:04 za sebou prichadzaju linky 71 a 17.
Varianta 1: Trolejom na Mier+ cakanie 5 minut na linku 18 na 10:13 prichod k NN a cakanie 5 minut na linku 17 s odchodom na 10:25.Prichod na zastavku Hronska 10:30
Varianta 2: 17-kou po Presovskej cez ZST ku NN.Prichod k NN 10:25.Prichod na Hronsku 10:30.
Cize jediny rozdiel medzi jednym a druhym sposobom cestovania je ze linka cez cele Kosice ma oberie o 10 minutove statie na kosickych "estetickych" ale nefunkcnych zastavkach.
Takze z mojho pohladu 17-ka good job. ?
Reakcia na: t.p #41523:
ja by som (nie len ja,ale vacsina ktora chce aby tu bola normalna doprava) tu tvoju 13ku skratil o usek ZST-SOU D...je tu usek kde zbytocne kopiruje elektricku cislo 6..stacila by v useku SOU D-Pereš-Lorinčík-SOU D..na zastávke SOU D by bol "prestupny uzol" a prestupovalo by sa tam hlavne na 6ku ?
Reakcia na: Tizo #41524:
Este kym ma ukamenujete za 10 minutovy interval do krasnej, vychadzam z momentalnych cestovnych poriadkov, kde v rannej a poobedbajsej spicke idu 2 spoje linky 13 za hodinu a 4 spoje linky 52, co vyda na 10min interval v pripade jednej linky
Reakcia na: t.p #41523:
Dufam ze nechces porovnavat 3,5 tisicovu Krasnu s 30-tis Furcou alebo 25-tis Tahanovcami. ?

Ale ten tvoj navrh nie je podla mna zly.Aj ked podla mna prestupovy system ma fungovat sposobom kratkych liniek koordinovanych do istych neuralgickych bodov v meste(NO,ZST) a napojenim na 8-10 nosnych liniek spajajucich najvacsie sidliska.Urcite v takomto systeme nema co hladat taka linka 34 ktoru povazujem naozaj za kopirku linky 18 vo velkej casti a dlzkou za kosicky osobak.Myslim ze spojenie miesto 34-ky sa da vyriesit hustejsim intervalom 27-ky a zavedenim 53-ky v spicke.Napojenie k poste by bolo prestupom na 17-ku.O tom by bol podla mna prestupovy system.
Inak nechapem, naco sa robili linky typu 20L a 52L Ked uz silou mocou musia mati tieto MC spojenie bez prestupu do mesta, tak preco nie takto:
20 KNV-NO-Moldavska-Saca: 15/15/30/40 (teraz L 20, 52)
13 ZST-NO-PeresPolovLorincik 20/30/60/60 (teraz 20L, 52L)
52 Krasna-Nad Jazerom-Opatske-NO 10/10/30/30 (teraz 13, 52, 52L)
Reakcia na: Isidor #41521:
a ako sa dostanem z krasnej bez prestupu do Myslavy a na KVP ? To mam prestupovat, ci co ? ☺ ☺
Reakcia na: Isidor #41519:
http://tinyurl.com/627spr
Eurobus by chrochtal blahom
Reakcia na: Mike #41515:
to by bolo teda ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.