Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: R55ka #41537:
vy nieste náhodou nejaký zástupca Eurobusu?
Reply on: R55ka #41537:
Aby si sa nepoondial.
TA: linka 18 napr. poobede s 15 min intervalom nahradi obe linky (samozrejme klbove autobusy)
Nodes: bude to letecky utok zhora ?
Reply on: R55ka #41534:
môžem to zobrať doslova? Takže L 18 z predchádzajúceho vedenia by dokázala pokryť prepravnú kapacitu dnešných L 50 a L 55 ❓
Reply on: R55ka #41534:
A tanky uz mas?
Tizo: kombinacia liniek 50 a 55 je blud, furca potrebuje linku 18. A situacia sa vyrazne zlepsi. A cim dalej, tym viac furcanov tuto linku chce naspat a este sa len zacne velka antidpmk kampan.
no.. rypeme dalej.. citajte www.trolejbus.sk , dneska som tam hodil dodatok ku clanku o eurobuse 🙂 ?
Reply on: t.p #41528:
Mame rovnake predstavy.
Dnes ma svojou pedantnosťou úžasne pobavil autor včerajšieho fotoupdatu, keď kopu rozbitých plechov na poslednej fotke zaradil do 3 galérií podľa typov vozidiel. ? ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40999&idt=u&idg=3504&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Toto fakt zabil. Načo je na stránke vytvorená galéria "Vraky", asi nikto netuší.
V príspevku číslo 3781 na dispečerskom fóre ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea&offset=20320&id=1 ) sú v trase L 1 uvedené zastávky :
Holubyho;
Správa Poz. stavieb.

Predpokladám, že Správa Poz. stavieb je dnešná Holubyho a niekdajšia Holubyho bola niekde na úrovni križovatky Južnej triedy a Holubyho ❓ Resp. kde presnejšie?
Reply on: t.p #41523:
možno skutočné prepravné potreby Krásnej sú na úrovni 10-minútového špičkového intervalu, ale určite by sa im mal skresať z jedného jediného dôvodu - že chcú mať priamu linku do centra. Proste nech si vyberú : priamo a riedko alebo s prestupom a husto. A nie takto, že ich bude DPMK šte viac rozmaznávať, ako sú teraz.

Re #41521 Isidor: ako to, že na Rovníkovú nezachádza? Aj tam predsa bývajú voliči.
Reply on: Yogi616 #41526:
Keby to malo byt len po mojom, tak Exnarova - KNV - Lingov - Secovska - ZST Je zadratovana a dopravu Z KNV by riesil trolejbus KNV - Lingov - HMT... Kde KNV - NO by bolo riesene v ramci prestupov na trolejbusoch. Krasna by bola skratena po Vazecku, A PeresPolovLorinciku by chodili autobusy iba po najblizsiu zastavku na rychlodrahe, ktora by bola predlzena az po Sacu a Zastavky pre dediny by boli vyriesene, tak, ze autobus by mal zastavku na telese trate. Ale to bude az naprsi a uschne
Ja mozem ako Furcan vyjadrit 90% spokojnost s terajsim stavom.Jedinym problemom je linka 55(v kombinacii s linkou 50).V ramci prstupoveho systemu by malo ist o 2 samostatne linky odchadzajuce z NO jedna smerom na KVP(50 alebo 73).
Druha 55-ka cez Secovsku a cele sidlisko smerom na Mier(pripadne zahnut k TU aby nekopirovala uplne linku 18 a smer KVP).Intervaly 10(pripadne12)v rannej spicke,15 v poobednajsej,30 mimo spicky a 60 cez vikend.(ide o moj pohlad.) Jedna 55-ka mimo spicky je malo najma ak sa vyberu tak zo 4 mamicky s kocikmi do nemocnice.

A este jedno porovnanie prestupoveho systemu a linky cez cele Kosice. Odchod z Furce.Je 10:04 za sebou prichadzaju linky 71 a 17.
Varianta 1: Trolejom na Mier+ cakanie 5 minut na linku 18 na 10:13 prichod k NN a cakanie 5 minut na linku 17 s odchodom na 10:25.Prichod na zastavku Hronska 10:30
Varianta 2: 17-kou po Presovskej cez ZST ku NN.Prichod k NN 10:25.Prichod na Hronsku 10:30.
Cize jediny rozdiel medzi jednym a druhym sposobom cestovania je ze linka cez cele Kosice ma oberie o 10 minutove statie na kosickych "estetickych" ale nefunkcnych zastavkach.
Takze z mojho pohladu 17-ka good job. ?
Reply on: t.p #41523:
ja by som (nie len ja,ale vacsina ktora chce aby tu bola normalna doprava) tu tvoju 13ku skratil o usek ZST-SOU D...je tu usek kde zbytocne kopiruje elektricku cislo 6..stacila by v useku SOU D-Pereš-Lorinčík-SOU D..na zastávke SOU D by bol "prestupny uzol" a prestupovalo by sa tam hlavne na 6ku ?
Reply on: Tizo #41524:
Este kym ma ukamenujete za 10 minutovy interval do krasnej, vychadzam z momentalnych cestovnych poriadkov, kde v rannej a poobedbajsej spicke idu 2 spoje linky 13 za hodinu a 4 spoje linky 52, co vyda na 10min interval v pripade jednej linky
Reply on: t.p #41523:
Dufam ze nechces porovnavat 3,5 tisicovu Krasnu s 30-tis Furcou alebo 25-tis Tahanovcami. ?

Ale ten tvoj navrh nie je podla mna zly.Aj ked podla mna prestupovy system ma fungovat sposobom kratkych liniek koordinovanych do istych neuralgickych bodov v meste(NO,ZST) a napojenim na 8-10 nosnych liniek spajajucich najvacsie sidliska.Urcite v takomto systeme nema co hladat taka linka 34 ktoru povazujem naozaj za kopirku linky 18 vo velkej casti a dlzkou za kosicky osobak.Myslim ze spojenie miesto 34-ky sa da vyriesit hustejsim intervalom 27-ky a zavedenim 53-ky v spicke.Napojenie k poste by bolo prestupom na 17-ku.O tom by bol podla mna prestupovy system.
Inak nechapem, naco sa robili linky typu 20L a 52L Ked uz silou mocou musia mati tieto MC spojenie bez prestupu do mesta, tak preco nie takto:
20 KNV-NO-Moldavska-Saca: 15/15/30/40 (teraz L 20, 52)
13 ZST-NO-PeresPolovLorincik 20/30/60/60 (teraz 20L, 52L)
52 Krasna-Nad Jazerom-Opatske-NO 10/10/30/30 (teraz 13, 52, 52L)
Reply on: Isidor #41521:
a ako sa dostanem z krasnej bez prestupu do Myslavy a na KVP ? To mam prestupovat, ci co ? ☺ ☺
Reply on: Isidor #41519:
http://tinyurl.com/627spr
Eurobus by chrochtal blahom
Reply on: Mike #41515:
to by bolo teda ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.