Reply on: 5 #42219:
Ja by som Slovenskú obsluhoval tak, že v smere z mesta by sa šlo cez Mlynskú baštu, Národné nám. a Slovenskej jednoty a v opačnom smere cez Alvinczyho, Masarykovu k Mlynskej bašte.Pokiaľ ide o extrémy 20, 20L, 52, 52L, nebolo by to možné zjednodušiť tým, že všetky spoje L52 by premávali po trase Krásna - Šaca a trasa L20 by sa upravila na Košická Nová Ves - Lorinčík? Po decembrovej zmene ja osobne vôbec na "eLkovanie" dôvod nevidím.
5
- ZRUŠIŤ súčasné linky 30 a 52L
Náhrada:
1. Predĺžiť linku 13 od Mlynskej bašty cez Národné nám., Slovenskej jednoty, Slovenskú ul. až na konečnú Pri hati so zachovaním dnešných intervalov.
- odstráni sa neefektívne otáčanie 13-ky až pri amfiteátri, zároveň plne nahradí nezmyselnú L30.
2. Sedlo v Krásnej (namiesto 52L) riešiť doplnením spojov 13V po Važec tak, aby spolu s L13 vznikol súhrnný 20' interval. Príklad odchodov z Krásnej: 00 20v 40v, teda raz za hodinu priamy spoj (13) a dvakrát po Važec (13V).
- priame spojenie zachované, pre dopravcu možnosť prejazdov medzi 13 a 13V.
3. Pereš a Lorinčík riešiť namiesto 52L linkou (nazvime ju po uvoľnenej 30-ke) v trase ŽST - Moldavská - Pereš - Lorinčík - ŽST so sedlovým intervalom 90'.
- priame spojenie zachované, lepší interval im netreba (radšej raz za hodinu a pol, ale priamo), v sedle stačí vypraviť 1 vozidlo.
Dopravca ušetrí, priame spojenia ostanú, odstránia sa najokatejšie súbehy, nikto sa tlačiť nebude. ?