Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #65539:
T3, ktorá dostane BUSE panel, tak dopredu nedostane tabuľu, bude sa používať klasická tabuľa, ako doteraz kvôli priestorovým a rozmerovým dôvodom.
T3 s EM-Testom budú vyzerať rovnako ako tie pred nimi.
513 by mala mať EM-Test panely.
Reakcia na: Yogi616 #65535:
ano, písal si aj to... ale T3 pokial viem potrebuje viac malých panelov (do predu aj do zadu), a z tých vyradených busov je viac dlhých panelov, tých malých je len po kuse z každého busu... Ale to je detail, ja viem, DP to vyrieši aj tak.. ?
Reakcia na: Yogi616 #65536:
To viem, písal si o tom už dávno... No ak dostane panely z tých KAROS, tak najškaredšia KT bude mať celkom slušné panely - podsvietené zeleno - ako NP KT-čka ... ?
Reakcia na: Peter55 #65534:
,,, a to je práve to v DP, čo ma trochu mrzí...veľa vecí sa robí "hurá" systémom v DP, a potom to takto vyzerá..
Mne sa osobne tie vozy karosy 941 celkom páčili, aj v interiéri... pamätám ako by to bolo ešte len včera ak ich nasadili ako nové aj na linku 27, to ešte začínala na jazere na Levočskej,,, konkrétne voz 3207 bol taká "stálica" čo pamätám... a už je aj vyradený... a ich starší predchodcovia IK jazdili dávno pred tým a jazdia aj naďalej.. ? To len tak na okraj..
A aj KT8D5 #513 už bude mať panely.
Reakcia na: Rudyke902 #65529:
Už som to tu písal neraz. Tie panely pôjdu do T3 (hlavne trhanárske súpravy). Tak isto sa budú vyberať panely zo stabilných dvojičiek T6 - zadný v prednom vozni a predný v zadnom vozni.
Reakcia na: Rudyke902 #65533:
Ano, odpovedal si si sam. To, že je niečo novšie nemusi byť automaticky najlepšie.
Reakcia na: Peter55 #65532:
Praveže tak ako píšeš, "kus" zanedbane.. a su fyzicky zastaranejšie ako 941, aj čo sa týka kultury cestovania v nich.. Aj tak je ale čudné, že akom píšeš veľmi sa do nich neivestuje, lebo jazdia, a nepotrebujú také náročné GO a opravy v DP ako 941? To akože nepotrebujú také opravy? Teda tie 941 su kvalitne horšie a naročnejšie vozy keď sú aj novšie , lebo potrebujú také náročné opravy, že sa dokonca aj vyradzujú ak sa neoplatí do nich investovať? Viem že asi IKARUSy boli (a aj sú) asi "nezmar" - tak ako ruský tank.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #65528:
Praveže do IK sa velmi neinvestuje preto ešte jazdia, narozdiel od 941 kde sa robia naročne GO a opravy v DP. A IK 435 a 415 podľa mňa nie su nejak extra zastarale, len kus zanedbane...
Reakcia na: Apeer #65530:
zato 3213 mám 2x, jasne že posledný mal byť 4307 ?
Reakcia na: tbus #65526:
4307 si zabudol ?
Som zvedavý teda, kam sa použiju - namontuju tie el.tabuľe (displeje)z tých vyradených KAROS , do akých električiek ich "natrepu".. ?
Reakcia na: tbus #65526:
Je smutné teda, že vyradilo sa viac "novších" teda mladších vozov (karosy 32xx ), ako morálne aj technicky starších (ikarusy 43xx), tie už mali byť dávno vyradené, ešte pred karosami, viem že to nezáleží od roku výroby, ale logické je ak sa vyraduje čosi staršie, viac opotrebované, a investuje sa viac do novšieho... Škoda tých 32xx ?
A o tej 374 viem.. to sa nedá nevedieť ☺
Reakcia na: tbus #65526:
jo a ešte 374 bola vyradená minulého roku ?
Reakcia na: Rudyke902 #65525:
Vyradené boli minulý rok z toho čo si pamätám po poradí 3213, 4304, 3202, 3207, 3213. Každopádne 4310 vyradený ešte nieje, má ešte značky aj TP, len už je nepojazdný... Už by mohli začať odbúdať aj niektoré vyše dvadsaťročné plyňáky a pseudogenerálky...
Vie mi niekto presne napísať, koľko a ktorých autobusov (ev. čísla) bolo vyradených v minulom roku?

Čítal som že zas sa vyradil jeden ikarus po 15 rokoch.. Pomaly ale isto ubúdaju nám vozy, celkovo v každej trakcii.. ?
Reakcia na: Peter55 #65521:
Veru tak, aj mne to vadí ako nefajčiarovi ak cítim v pristavenom voze dym... Deje sato aj v električkách, na Važeckej na obratisku máloktorý vodič fajčí vonku mimo voza - ak je zima, maximálne stoji na schodoch pri otvorených dverách, no dym zanáša do vozidla.. On síce pristavý voz potom až o 5-8 minút na zastávku, ale nefajčiari to cítia pri nastupovaní, že nieje voz vyvetraný.. To ak by som to mal zapisovať a sledovať a písať na DPMK ako stažnosť, tak pár vodičov by pravidelne bolo postihovaných, to je začarovaný kruh... žial trpia tým nefajčiari..
Reakcia na: slavka13 #65520:
treba riešiť písomne... jednak sa tým potom zaoberajú príslušní ľudia a voči vodičovi je vyvodený postih (o áno, aj toto sa dá dokázať) a jednak dostaneš aj odpoveď... dispečing ak rieši mimoriadnu situáciu nedvíha telefóny práve preto, aby zabezpečil náhradnú dopravu v problémovom mieste... nie je to ich chyba a rovnako dispečer s tým priamo nemôže nič urobiť, iba zapísať s tým rozdielom, že odpoveď už neuvidíš...
meradlom kvality dopravy je aj počet sťažností a počet oprávnených sťažností... v každom prípade je potrebné niektorým vodičom ukázať, že ak niečo porušuje, musí si byť vedomý aj následkov... a zoznam čakateľov na prácu v DPMK zase nie je taký krátky...
Uz som poslala a dufam ze ludia nebudu tak lenivy a budu sa tym aj zaoberat. . .Lebo uz toho mam dost a budem posielat staznost aj castejsie ak to bude treba...alebo si to s dotycnym vyriesim aj inou cestou...
Reakcia na: slavka13 #65520:
Napiš oficialnu sťažnosť cez formular na stranke www.DPMK.sk alebo e-mail, cez telefon to nemusi stačiť a tuna s tym tiež nikto nič nenarobi nie je to oficialna stranka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.