Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rudyke902 #65281:
ak sa vraciame do minulosti, tak potom hodno spomenúť aj súdobú L 36, ktorá jazdila z Krásnej po Važeckú a fungovalo to – alebo nie? Popri nej jazdila aj L 52. A to vtedy neexistovala ani prestupná tarifa.
K prepychu: áno, je to prepych (a nezmysel zároveň) – nechať v sedle premávať 2 autobusové linky so súhrnným intervalom 30 minút popri električkovej trati, kde máš 10 spojov za hodinu.
Reply on: Rudyke902 #65281:
Linky 13+38 mali v špičke 4 spoje za hodinu, dnes ide z Krásnej v špičke 6 spojov za hodinu.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ause87ZeiDemdERla1hXeEJZNVZGWFY5cXBUd2JzWFE
+ako bonus porovnanie stavu s L13 len po Važeckú s dvojnásobným počtom spojov (ale v KE platí "nám stačí raz za hodinu, hlavne neprestupovať" ... )
Reply on: TA #65278:
Neviem prečo sa tu teraz všetko toči - a to nemyslím len teraz na tento tvoj príspevok - o tom ako Krásna má alebo nemá spojenie,, To tak vyznieva ako keby nejaký "nadštandart" mala teraz... Treba sa pozrieť do minulosti - veď do Krásnej vždy jazdila linka 52 a to dokonca kĺbové busy, samozrejme cez špičku, po prečíslovaní na linku 38 sám DP z toho urobil linku aj mimošpičkovú, a zastávajúcu potom po celom jazere, samozrejme linka 13 jazdila tiež a až na Baňu, a dokonca cestujúci mohli aj bus 28 používať,,,, vtedy to nebolo "rozmaznané" dieťa? Po poslednej uprave do Krásnej už dlhé vozy nejazdia, linka 52 len v špičke, linka 13 sporadicky pol hodinu a v sedle a cez víkendy sa niekomu tu zdá že linka 13 /52 L v hodinovych intervaloch je "prepych" ? Ešte aj linka 28 už je zrušená,,, Ak sa MČ rozrastá o nové časti a viac cestujúcich - tak je logické že sa má prispôsobiť aj doprava ale nie skracovaním liniek..
Pre porovnanie - ak má platiť rovnaký meter, tak prosím. Z Košickej novej vsi linka 20 /20L, nech tiež len po Lingov jazdi, a tam na prestup na nosnú TD, alebo MČ Kavečany, majú spoj až do mesta, prečo nekončia spoje tiež len pri najbližšom prestupnom uzle? Treba porovnať podobné MČ okrajové - teda dediny priradené k mestu, aj počet obyvateľov, a nelen slepo uvádzať čo komu padne vhod..
A nedalo by sa skratit 13 len po NO a na druhej strane natiahnut do novej stvrte? A mozno by aj obyvatelom Krasnej doslo, ze na NO im ide aj 52ka
Reply on: TA #65278:
A aký si myslíš, že bol návrh? ? presne taký, aký píšeš. A následne Krásna povstala, že si nedá zrušiť najlepšiu linku na svete 13-tku až do mesta...
Reply on: 381+383 #65276:
túto situáciu by mohol DPMK využiť pre racionalizáciu liniek do Krásnej. Inak povedané, ponúknuť riešenie s obsluhou novej štvrte s tým, že Krásna ustúpi inde – napríklad ukončenie L 13 na Važeckej alebo niečo podobné. Ak by som to mal prirovnať, nevidím dôvod, prečo dávať rozmaznanému dieťaťu lízatko po tom, čo trucovalo a dostalo koláč.
Reply on: TA #65271:
napríklad ak zistia,že s štvorzastávkovým lístkom sa dá dostať z terasy do centra,tak hneď sa rozhodnú tam zastávky vybudovať ?
Reply on: TA #65273:
Áno, nech to znie akokoľvek schizofrenicky, je to pravda. DPMK má vôľu uvedený stav riešiť, bol pripravený návrh zmien, ktorý bol rozpracovaný a pripravený na zavedenie už do 1.11.2011. Avšak vďaka samotnej mestskej časti a jej obyvateľom, ktorí dopravu chcú a zároveň rozbehli petíciu proti zmenám sa to nezrealizovalo. Mesto na dopravu do lokality Na hore km nenavýši, je potrebné teda upraviť už toho času dosť rozmarnú dopravu do Krásnej, je to vecou dohody. Na ťahu je samotná MČ, nech si sama povie a dohodne sa, čo vlastne chce. Prístup "chceme" a na druhej strane hádzať na svoju webovskú stránku heroické radostné správy o úspešnosti petície je dosť obmedzené. Jo a mimochodom, kolaudácia zastávok ešte ani neprebehla, takže pre dopravcu ani neexistujú, nemá teda ani kde zastavovať.
Plnicka na VSA stiha v noci natankovat vsetky vozy, ked su teraz dalsie styri citelisy CNG na celodenkach navyse?
Reply on: TA #65272:
V CP L20 z leta 2007 ešte je (s poznámkou "zastavuje len od 1.4. do 31.10."), po veľkom tresku v auguste 2008 už nie.
Reply on: Isidor #65268:
k článku: "z ekonomických dôvodov nemôže DPMK rozšíriť MHD do lokality Na Hore, nakoľko z dôvodu požiadaviek MČ Krásna nemôže realizovať zmeny v doprave"

--->>> riadne schizofrenické. Sama mestská časť spôsobila, že v rámci nej nebude obslúžená táto lokalita? Aspoň vidieť, ako rozumne sa rozmýšľa o MHD v Krásnej.
Reply on: Dispecer #65270:
teraz by už mohla byť obojsmerná. Kedy bola vlastne zrušená?
Reply on: romeo #65269:
dané zastávky sa nevybudujú už nikdy – keď nebolo mesto, ktoré to vie, schopné vybudovať ich kvôli MS, čo ho prinúti k tomuto kroku?
Reply on: Isidor #65268:
Znovuzrodenie zastávky Odpočívadlo? ?
mňa stále štve,že sa nevybudovali zastávky električky/busu pri steel aréne..na ms tam dali dočasné a teraz kašlú na to,ja neviem či mám písať výhražné listy kompetentným,alebo čo ale je to hanba ? pritom na koncerty alebo extraligu chodí viac divákov,ako chodilo na ms
Reply on: tbus #65265:
Investor mohol namiesto budovania otočky v poli a následných zložitých rokovaní* o novej linke pre pár domov, trebárs zafinancovať zastávku na opačnej strane na Sečovskej (porovnateľná vzdialenosť od zástavby), kde by nebol problém nechať zastavovať všetko, čo ide z a na Furču.

* viď Krásna: http://www.lfdevelopment.sk/pripravovane-projekty/mhd-v-lokalite-na-hore/
Reply on: Adamcool #65266:
Keďže v roku 1994 zmenili projekt MÚK P/S aby nemuseli búrať domy (ktoré boli roky asanačným pásmom) a pri novom sa na rezervu vys...., tak ťahať električku od Palackého na KNV bude sakra problém... ?
Reply on: tbus #65265:
Tak dobre 🙂 Je na tom niečo pravdy čo hovoríš. 🙂 Potom by som svoje tvrdenie trochu preformuloval, že nech nechajú v územných plánoch rezervu pre dobudovanie električky a trolejbusu a v prípade, že sa KE masívne niekedy okolo roku 2100 rozrastú ? , tak aby mali dosť miesta na prepojenie už zastavanej časti mesta (Lingov) s novým sídliskom 🙂 Am I right? 😃
Reply on: Adamcool #65264:
Električka sa ti do "dediny" neoplatí, a aj trolejbus by potreboval niekoho aj voziť aby sa trať oplatilo postaviť. Pochybujem, že tam vyrastie nejaké 30 tisícové sídlisko, aby tam bola nutná električka... Myslím, že až tam bude niekto bývať, bude stačiť aj nejaký midibus, prípadne pešobus na Lingov.
Reply on: tbus #65261:
+ Reakcia na #65262 od Isidor:
? Ups, sekol som sa 🙂 Myslel som na inú lokalitu ? Ale veď to od Sečovskej nie je ďaleko a navyše vybudovať trať pre troleje je výrazne lacnejšie ako pre električky 🙂 Mali by to dať do podmienky - ak chcú stavať, mesto by malo napísať do zmluvy že iba za predpokladu, že k sídlisku si potiahnu aj električkovú resp. trolejbusovú trať ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.