V offline verzii (t. j. bez dát s reálnymi meškaniami a pod.) by to šlo... S nimi by to malo ešte väčší význam, ale zatiaľ (pokiaľ viem) DPMK nemá GPSkom vybavené všetky vozidlá, takže informácie o meškaní všetkých vozidiel ešte nemá ani DPMK... ?
Mal by som taký návrh. Pred rokmi kolovala taká informácia, že na Staničnom námestí bude tabuľa s online informáciami o najbližších odchodoch jednotlivých liniek. Keďže na východe veľmi dobre poznáme výraz "bude" alebo "čoskoro bude" (obdobne ako výmena starých Pragotronov na stanici), nedala by sa taká "tabuľa" urobiť v mobilnej verzii tohto webu? Inšpiráciou by mohlo byť napríklad toto http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?id=5457076&t=2
ved v nedelu este snezilo ? dneska makaju zametaci na tahanovciach, v noci auto zmetalo chodniky (konecne) a cez den tu asi dve ci tri partie zametaju travu ?
Povedali, že "na jar". Ktorého roku, to už opomenuli. Takže všetko "je OK" ? ?
A teraz trošku "vážnejšie": jednosmerný okruh "muši počekac", lebo Pali-bačiho hotel v Mestskom parku má trošku meškanie. Meškanie má kvôli občianskemu odporu voči zbytočnému výrubu stromov (čo je de facto tunelovanie €uropeňazí vyhradených na budovanie najkultúrnejšieho mesta v galaxii). A čo to s tým má? No asi toľko, že v projekte zjednosmernenia okruhu sa "zhodou okolností" objavila aj odbočka do budúceho hotela, hoci vtedy ešte naň vraj nejstvovalo územné rozhodnutie. Asi náhoda... Je zaujímavé, s akými dokonalými predikcionálnymi schopnosťami autor predvídal budúci hotel - akoby z vešteckej gule. Naproti tomu, napojenie garáží plánovanej administratívnej budovy na Továrenskej, či plánovaného obytno-administratívneho komplexu Mlynská bašta tam nikde nevidím. Vešteckej guli asi došli baterky. Či?
Je 10. 4. 2012, jar v plnom prúde, ale jednosmerný mestský okruh nikde, ba dokonca sa zľahla zem aj po dopravnom značení na severnej strane NO, ktoré povoľovalo vjazd len MHD. Koľkože to bolo sľubov na sklonku roku 2011 o jeho vybudovaní a spustení začiatkom jari?
Zainteresovaní už v Karlsruhe asi boli, keďže niektoré ich podklady, čo pustili na verejosť, obsahujú fotky a schémy z Karlsruhe ? Ale stáž sa zjavne minula účinku.
Tu už kladivo a autogén nebude stačiť ? Aj keď počítam,že údržbu tratí si bude robiť asi každý vo "svojom" teritóriu,železnice problém mať nebudú,ale DPMK neviem,neviem...O vozidlá sa bude starať bohvie kto,tak ďaleko v plánovaní asi ešte nie sú/nebude to chcieť nikto...pre ZSSK to bude "málo železničné" a pre DPMK zas príliš lebo je tam LVZ... ?/
Všetkých zainteresovaných by som povinne vyhnal na stáž do Karlsruhe nech zistia o čom to je,a že naša "megametropola" to absolútne nepotrebuje. ?
A tam bude udrzba vozidiel a hlavne trati este narocnejsia, treba pocitat aj zabezpecovaciu techniku a niektore dalsie veci naviac ktore sa vyhradne v meste nepouzivaju no na zeleznici uz ano.
No to si presne vystihol.Je to taká "Schusterovina" na entú.Pokiaľ sa to zrealizuje,tak to bude žiť nejaký čas zo svojej podstaty a potom potopa.Leda,že sa zriadia aj eurofondy na údržbu ?
- Jediná kapacitná prístupová cesta na sídlisko.
- Vetva MÚK DH ("Tri bridy") R4-->II/547 smerom na Mier je poriešená tak, že sa tam do jedného pruhu zbiehajú 2 pruhy z ŤHC, 2 pruhy od Budimíra a ešte 2 pruhy z opačnej strany Prešovskej. Vďaka "skvele" umiestnenej budove CORTEC na Magnezitárskej je možnosť adekvátneho rozšírenia tejto vetvy a úprava križovatky otázna, ak nie úplne znemožnená
- Krkolomný nájazd na sídlisko od centra - extrémne krátky preplet medzi MÚK DH a MÚK ŤHC
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Esíčko