Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #64973:
Uplne povolit JavaScripty a potom to pojde.Tiez mi to najprv neslo.
Reply on: KVKV #64970:
Lebo to je superextramegagiga moderna stranka ktora funguje cez milion java, php a neviem čoho všetkeho tak ani sama nevie potom čo robi ? ?
Reply on: PTI #64966:
Same vyhovorky, žvasty, furt to iste dookola... Vam sa už neda veriť ani jedno pismenko a "zakulisne" spravy ktore pišete jednotlivcom si tiež myslim svoje... Slušne slovo na vas asi nie je... ? ?
Reply on: PTI #64966:
Podla mna velmi dobre viete, ze tych 5 sekund sa myslelo na semafore pre autobusy, len sa snazite odbocovat od temy. Takisto na elektricke pri prejazde linky 4 alebo 7 sa stale stoji trikrat. Nejde o to kolko sekund je tam volno, ale ze sa to aj tak neda stihnut a stoji sa trikrat. To s tou preferenciou ktora je uplne vsade ale NEDA SA ZAPNUT je uz odohrata pesnicka. Pocuvame, a citame to uz roky...
Keď chcem v galérii zväčšiť obrázok, tak sa donekonečna načítava (točí sa to kolečko) ,nenačíta sa . Prečo?
Reply on: PTI #64966:
financie na MHD sú jedna vec a je jasné, že verejná doprava je značne podvyživená... na mysli som mal skôr to, že ak sa už realizuje nákladná rekonštrukcia CSSiek, prečo sa v rámci toho neaplikuje preferencia MHD? Aj z pasívnej preferencie MHD v rekonštruovaných križovatkách ostali iba trosky... rovnako nespustenie dynamiky je podľa mňa v dnešnej dobe zvrhlosť... a samozrejme dynamika sa dá koordinovať s pevným signálnym plánom inej križovatky - postačí jeden koordinačný kábel ? niečo podobné sme realizovali v križovatke Pošta v PB, kde hlavná križovatka bežala celý čas vo full dynamike a menšia križovatka Polícia išla v pevnom pláne (radič BDE)... a tiež bol uprednostnený hlavný ťah Žilina - Bratislava
Reply on: PTI #64965:
som mal na mysli skôr autobusy, nie električky... takto to bolo pôvodne...
Reply on: PTI #64966:
Jazdná doba električiek (konkrétne linky 4 a 7) predĺžila asi o 2-3 minúty vďaka semafórom.
Reply on: TA #64964:
Preferencia ED v okolí Námestia osloboditeľov je súčasťou riešenia CSS križovatiek, ktoré boli v rámci výstavby NZC Aupark realizované. Len pre električky bolo zrealizovaných 9 detektorových slučiek na troch križovatkách. Ale na spustenie preferencie je potrebné zrealizovať aj úpravu CSS-ky v križovatke Štúrova - Moyzesova, a tá bude až na jar 2012. Aj kvôli úprave organizácie dopravy na NO sa v súčasnosti uprednostnila koordinácia západ - východ pri prejazde námestím, nie je možné riešiť koordinovaný ťah viacerých križovatiek, že niektoré pôjdu v pevnom cykle riadenia, a niektorá v dynamike. K redburgerovi - vážte láskavo slová. Mám otázku - o aký čas sa predĺžila jazdná doba liniek ED prechádzajúcich NO oproti pôvodnému stavu ? A VLK-ovi: nie je potrebné spomínať nejaký región v Holandsku, všade kde sa na dopravu dávajú adekvátne financie, to funguje lepšie ako v Košiciach. Je potrebné do systému MHD v Košiciach dať toľko eur, aby bolo možné riešiť všetko, čo rozvoj MHD v meste potrebuje. A sú to milióny eur.... Alebo aj v Holandsku pred začiatkom zimného obdobia vycapia na internet zoznam zastávok MHD, ktoré sa pre nezjadnosť nebudú obsluhovať ? Aj to je obrázok, ako sa v Košiciach pristupuje k problematike dopravy.....
Reply on: VLK #64961:
5-sekundové zelené pre električky ? V križovatke Štúrova - Južná trieda je dĺžka signálu voľno pre električky 9, resp. 12s, v križovatke Južná trieda - Fejova je to z oboch smerov 25s, v križovatke Štúrova - Mojmírová je to 35, resp. 36s.
Reply on: redburger #64960:
bol daný prísľub, že preferencia bude fungovať – teda už mala
Reply on: Tatranka #64956:
Čo za knihu napísal JUDr. Gašpar?
Reply on: VLK #64961:
na tych 5 sekund sa nestihne rozbehnut ani trolejbus, ktory nasledne musi prejst cez 4 pruhy z najpravejsieho do uplne najlavejsieho a samozrejme v praxi sa tam musi predrat cez iduce auta. Nehovorim o autobusoch ktore sa nemozu rozbehnut tak rychlo, nehovoriac ked este su plne obsadene
Reply on: redburger #64960:
rovnako 5 sekúnd na prejazd pre vozidlá MHD je sakra málo, keďže nie je upozornenie na prichádzajúcu zelenú (sú iba dva stavy), druhé vozidlo nemá šancu vojsť v tomto časovom úseku do križovatky... ale tak, keď sa vôbec nemyslí na MHD, iba sa zhoršuje a zhoršuje...
ako sa má riešiť MHD a priorita som videl teraz v Holandsku v regióne Twente... tam by sa mali ísť všetci učiť...
Tak autá nech si chodia kristakrížom po NO a okolí, to mi nevadí, ale že električka 3x stojí na semafore je donebavolajúca hlúposť a kto to takto nechal je hlupák. Kto je za to zodpovedný neviem, ale idiot to bude poriadny.
Taká preferencia jak je na JZR pri Tescu, taká je aj na NO. A to sú tam tri kríženia namiesto jedného. Boh by tu niekoho skáral.
Reply on: PTI #64943:
Že práve VY píšete o tom, ako sa tu niečo nespomenulo... Vy, čo ste donedávna vo všetkých možných diskusiách obhajovali dopravné riešenie okolo Auparku, či zavedenie "jednosmerného okruhu", až kým Vám nedošli argumenty. Vážený pán hovorca Auparku, vysvetlíte už konečne PREČO došlo k zmene v riešení komunikácie medzi križovatkami Štúrova - Južná trieda a Štúrova - Fejova? Aby sme to urýchlili, tak vopred zareagujem na to, čo by bola Vaša odpoveď - jednosmerný okruh si nevyžadoval takéto riešenie, ak by bola cesta riešená pôvodne (tak, ako to bolo znázornené na billboarde s názvom "riešenie verejných investícií" ešte aj počas výstavby toho vášho "retardéra"), nemalo by to na jeho zavádzanie žiaden vplyv.
Reply on: PTI #64943:
Vážna nehoda to bola, vážnejšia ako pri Amfiku v 78 ? Bože, taketo nehody su na dennom poriadku, čo sa tu teraz mame vzrušovať nad každym ťukancom električky?
Reply on: Dimi #64940:
Ano všetko prehladne a pokope ? Hlavne, že "neprehliadnite" je dakde uplne dole ?
Reply on: veteran #64955:
Šak ja znam ?

Od Majstra "KVKV" čakám, že vydá vlastným nákladom fundovanú knihu o Košickej MHD,absolútne presnú a bezchybnú s vyčerpávajúcim obsahom, minimálne v jazyku slovenskom,maďarskom a českom.

Knihu JUDr. Gašpara som videl,veľmi kvalitné dielo,len tá cena....a to je prvý diel.No budeme musieť našetriť euriky ?
Reply on: Tatranka #64954:
Ta ľem čekaj, doraz pridzem ?

Autorizovanie spôsobom "archív XY" je úplne legitímne, normálne a legálne - viď príklad nová kniha JUDr. Gašpara s asi 300 pohľadnicami z jeho zbierky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.