Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nechce sa mi konkrétne hľadať príspevok ohľadom L52, ale...
Tá linka jednoducho cez Južnú triedu jazdiť musí, keďže je to jediná linka zabezpečujúca dopravu na Jantárovej ulici. Linka 24 s chodobným intervalom im tam určite nebude stačiť.
Linku 13 proste dať po Važec, L52 vynechať z Jazera a konec. Alebo, ale to by už bol veľký nápor na L19, treba túto linku predĺžiť do Krásnej a linku 13 zrušiť. Resp. zaviesť 19A a každý druhý spoj by šiel do Krásnej.
Reakcia na: Rudyke902 #65291:
"teda kapacitne je to porovnatelné, keď nie viac ako dnes tých 6 spojov"

ehm...
Stav 2007, špička PD: 2x veľký autobus (á 161 miest) + 2x malý autobus (95) = 512 miest
Stav 2012: 6x malý autobus = 570 miest
(údaje o obsaditeľnosti z webu DPMK - Karosa B732 a B941)

Okrem toho nemám pocit, že by spoje do Krásnej, či už vtedy alebo dnes, kapacitne nejak nezvládali nápor. Čiže ide o interval a 6 spojov za špičkovú hodinu je v porovnaní s ostatnými dedinskými MČ skutočne luxus.
Reakcia na: Rudyke902 #65296:
Ano viezlo sa veľa ľudi a školakov ale všetci išli do Myšle alebo Hutky. Minimalne percento ľudi vystupovalo na Jazere a ešte menšie percento išlo opačnym smerom, minimalne vyťažene spoje boli smerom do mesta a všetci čo išli boli z Myšle alebo Hutky.
vyjadrim sa len k mc polov a peres. Skus si v rannej spicke, alebo ked chodia auta do uss prejst na druhu stranu stvorprudovky. Nemam nic proti predtupu ale musia byt na to podmienky. Pravda je, ze krasna ma luxus co sa tyka dopravy a aj byvala 38 chodila castokrat prazdna. Aj ked mozno by sa dala 13 natiahnut na napajadla a 19 do krasnej a tym mozno aj zrusit 52 do krasnej tym busy zo sace celodenne poslat do knv a peres a lorincik poslat po trase dnesnej 30tky alebo ju ukoncit na sn
Reagoval som na všetky názory ohľadom dopravy liniek 13. 52..
Netvrdím že je teraz ideálny stav, ale ani netvrdím že je teraz nejaký prepych a nepomer s inými podobnými okrajovými časťami (dedinami) .
Dalo by sa upraviť tie linky všelijako, ale aj s linkou 19. V súčasnosti premáva linka 13 skoro v súbežných časoch ako linka 19 a skoro po rovnakej trase. Je nutné aby linka 19 obsluhovala zastávky HIDINA a MLYN? Ak hej, tak potom linku 13 ponechať aspoň po mlyn (Dneperskú), aby bol prípoj k l 19, a nech jazdí až "Z HORY" z Krásnej, prípadne nech obsluhuje večšiu časť v krásnej a skrátiť ju len po tú dnepersku, k linke 19. A linku 52 by som ponechal, len v špičke ale cez južné nábrežie, tak ako jedného času jazdila - tak ako to už padlo raz.. Interval - to by bolo na zváženie, ale zachovať v sedle to čo inde - 2 spoje za hodinu.. Samozrejme posilniť ED na a z jazera a prisposobiť odchody a príchody na prestup k l 13..
Reakcia na: Peter55 #65292:
To vieš odkiaľ? by si sa čudoval, v špičke ak jazdili kl´bove busy zo stanice, koľko ludí a školákov sa zviezlo,,, Nevravím že veľa, ale určite cestovalo viac ako linkou 19 cestuje teraz na zastávky HIDINA a MLYN..
Reakcia na: tbus #65285:
reagujem - A prečo 20ka obsluhuje aj furču, ved furča má svoje linky a nosnú TD dopravu, nie?
A prečo 29 obsluhuje aj Podhradovú, veď tá ma svoje linky, nie?
Ak môže obsluhovať 20ka zároveň po ceste aj furču , ak môže 29 obsluhovať zároveň aj podhradovú- prečo nemôže obsluhovať trebárs 52 (alebo 13) aj jazero? Prečo tento súbeh niekomu vadí? Nieje vina MČ krásna že leží "za" jazerom a že jediná cesta pre mhd je cez jazero.
Spomeniem ti inú časť - Poľov - prečo má linku až na ťahanovce? Tak isto šaca - by som mohol povedať, nieje ďalej ako tvojích spomenutých 8km od centra? nieje toto súbeh zo šace s rýchlodráhou do mesta, myslím v sedle napríklad? čo tak priviesť ludí na VA USS v sedle na R1, R7, nieje to vhodný prestupný bod? To je príklad, ak už uvádzaš čo uvádzaš..
Reakcia na: Vladimír #65284:
reagujem - pozri reakciu nižšie - L36 aké mala intervaly v sedle - asi tak ako teraz l13+52L, a ako píšeš, bol to napájač k električkám - a tých jazdilo podstatne viac z a na jazero ako teraz, myslím aj kapacitne, žiadne sólo vozy, tak je?
A tá l 13 po baňu a l 38 - neviem čo je u teba historické hľadisko, ale niekto to navrhol tak, niekto to predsa schválil, a myslím že ak to porovnam so súčasnými zmenami iných liniek, tak podstatne dlhšie to jazdilo a fungovalo tak ako napríklad l 18, ktorej sa mení trasa skoro každý polrok.. takže až tak krátkodobo to nebolo..
Reakcia na: TA #65283:
reagujem - zase treba napísať celú pravdu - ano L 36, fungovalo to , ale napísať treba aký mala interval v sedle a cez víkendy, (myslím že asi tak 2 spoje za hodinu, ak nie viac).. A je vecou DP že označil tie linky tak ako ich označil, beriem to ako 2 spoje za hodinu (ako by to bola len jedna linka - aj tak ich robí jedna služba na striedačku), a nemyslím si že je to prepych.. Nie je vinou mč Krásna je leží tam kde leží a jediná prístupná cesta pre mhd je cez jazero..
A ešte, porovnaj kapacitu a intervaly ED a treba napísať ako jazdili električky predtým ak bola tá spomínaná L36 - nejazdili žiadne sólo vozy, nebola znížená kapacita električiek tak ako teraz už pre samotné jazero, nie?
Reakcia na: Rudyke902 #65291:
L28 chodilo minimalne ľudi z Jazera.
Reakcia na: Isidor #65282:
Budem reagovať, ak píšeš A, treba napísať aj B - a to že 13+38 mali v špičke 4 spoje, áno, máš pravdu, ale na l 38 jazdili kĺbove vozy, teda kapacitne je to porovnatelné, keď nie viac ako dnes tých 6 spojov, + okrajovo v špičke aj l 28 pomáhala aj ked minimálne..
A tie cestovné poriadky čo porovnávaš - už som spomínal, v špičke l38 kĺbové vozy, a v sedle a cez víkendy to bolo tak ako je dnes - 2 spoje za hodinu.. tak neviem aký veľký rozdiel mám v tom vidieť..
Reakcia na: t.p #65288:
presne takáto kombinácia ma napadla dnes počas školy 🙂 ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Alternativne zrusit L3, 13, 52 a 52L zhustit intervaly elektriciek, predlzit L19 do Krasnej a pridat Linku v trase Na Hore -> Vazecka
Pridám sa k tejto diskusii ohladom L13, L52 a pod. Podla mojho názoru L13 v súčasnej podobe je totálna somarina. Táto linka by mala, tak ako tu spomínajú niektorí diskutujúci, premávať iba v úseku Krásna - Važecká s napojením na niektorú z električkových liniek. Dalším trňom v oku mi je sučasna linka 52. Prečo kopíruje ešte aj cez Juh električky? Cez ten Juh to je oničom linka ked chodila cez Tepláreň bola viac využívaná. A okrem toho tí ludia čo bývajú pri Teplárni resp. Bukovecká tak tých fakt ľutujem. Jediná normálna linka je tam 19-stka. Prečo chodia cez "Horné Jazero" dva linky na MMM a na NO ani jedna? Ludia z "dediny" majúlepšie spojenie s mestom ako ludia zo sídliska. Podla mna je to nefér.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Aj stará 52ka stála po celom jazere, a podľa mňa je to normálne, aby aj dnes takto zastavovala. 13tku by som skrátil iba po Važeckú, a v špičke by nepremávala. Tak by to bolo asi najrozumnejšie...
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
20ka obsluhuje aj furču, a 29 podhradovú kde by prestupné body boli takmer v centre a nie nejakých 8 km od centra ako je to na važci, a tieto kilometre súbehov sú hlavný problém.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Roky rokúce jazdila do Krásnej L52, ale LEN V ŠPIČKE. Mimo špičky jazdila do Krásnej L36 IBA od Bajkalu ako napájač električkovej trate. A ako píše TA, to všetko pri neprestupnej tarife a potrebe označovať dva lístky.

To, čo Ty spomínaš, L13 na Baňu, L38 a pod., boli z historického hľadiska pomerne krátkodobé záležitosti.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
ak sa vraciame do minulosti, tak potom hodno spomenúť aj súdobú L 36, ktorá jazdila z Krásnej po Važeckú a fungovalo to – alebo nie? Popri nej jazdila aj L 52. A to vtedy neexistovala ani prestupná tarifa.
K prepychu: áno, je to prepych (a nezmysel zároveň) – nechať v sedle premávať 2 autobusové linky so súhrnným intervalom 30 minút popri električkovej trati, kde máš 10 spojov za hodinu.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Linky 13+38 mali v špičke 4 spoje za hodinu, dnes ide z Krásnej v špičke 6 spojov za hodinu.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ause87ZeiDemdERla1hXeEJZNVZGWFY5cXBUd2JzWFE
+ako bonus porovnanie stavu s L13 len po Važeckú s dvojnásobným počtom spojov (ale v KE platí "nám stačí raz za hodinu, hlavne neprestupovať" ... )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.