Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nerozumiem, preco by DPMK kupoval za 70 melonov nove nizkopodlazne elektricky. A je to hned z niekolkych dovodov. 1. V DPMK si myslia, ze budu jazdit po tych hrbolatych tratiach v KE? 2. Ked uz idu kupovat tolko novych elektriciek, tak urcite nech mesto zlepsi financny stav podniku, pretoze zbytocne nakupi nove elektricky, ked nebude mat na ich udrzbu a bude ich postupne odstavovat na nahradne diely. Ved vacsina elektriciek v ke je taka spinava, ze mam pocit, akoby ich ani nikto nikdy necistil.3. Ziadne 14t a 15t!! 14t je snad najhorsia elektricka aku som videl. Do tych vlozenych zvysenych casti sa cestujuci ani radsej nestavaju, pretoze sa tam potom nie je ani kde pohnut, nehovoriac o ich kazivosti. 15t tiez, system vetrania je naprd, v brike citit kazdy hrbol na trati. Miesta je tam sice dost, ale v zime maju dost problemy a su navyse dost kazive. T3 by sa podla mojho nazoru mohli zrekontruovat, vydrzia jazdit aj po zlych tratiach, v zime nemaju problem s vyssoy vrstvou snehu a hlavne je v nich vela miesta na statie. V spicke to je jednoznacna volba, ako previezt co najviac ludi. Otazne je, ci to v KE aj dokazu, lebo aj ked nejake tram dostane novy lak, tak mam pocit, ze na hornu cas uz nemali farbu, lebo tie cierne smuhy co maju hore niektore tram v Ke su odpudzujuce.
Reakcia na: jt #67943:
a hlavne v dnešnej dobe, v ktorej si mesto nebude vedieť vybrať zo "sólo nízkopodlažných jednosmerných električiek" :)))
Reakcia na: Kona #67934:
No to všetko rozhodne za 70mega aj dostaneš ? :)))
Kona, si v poriadku? Nepotrebuješ vyhľadať odbornú pomoc?
Reakcia na: Tatranka #67938:
Pochybujem že ju niekto odkúpi a ani ju nevyhodia, keďže tento projekt ich stál asi veľa peňazí.Ale keby bola na predaj, tak ju kúpim a budeme navždy spolu ❤ ?
No tak to som zvedavý,čo ti odpíšu.
Len pre info, prave som podal podnet na SOI vo veci tej vymeny kariet u DPMK, lebo to co si dovoluju naozaj presahuje vsetky medze.. o pripadnom vysledku budem informovat 😉
Reakcia na: Kona #67936:
Možno bude raz na predaj...Pokiaľ v DPMK rozhodnú,že pôjde do šmelcu,tak čo? ?
Reakcia na: Dispecer #67932:
Spravidla nebol schopný dodať ani to,čo sa po ňom chcelo ?
Reakcia na: Dispecer #67935:
Vieš, k nej sa viaže také šotoušské puto ? ❤ A takú električku by som ani za svet nedal rozrezať, to skôr by som ja rozrezal toho človeka, ktorý by to urobil, takže bacha na mňa ? inak ☠
Reakcia na: Kona #67934:
Prečo furt sa snažíš zachovať tú 359? ?

Jediná forma jej existencie, ktorú si viem predstaviť a zároveň by bola reálna vyzerá takto: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8205-033.jpg
Konečne to tu niekto používateľovi stn35 vysvetlil. Ja mám informáciu o tom, že Košice majú pridelených viac ako 70 miliónov € od EÚ a všetkých 70 miliónov sa má použiť na nákup nových električiek. DPMK si už vypočítal že chce kúpiť a nahradiť 40 sólo električiek, teda za jednu by dal približne 1,75 mil. €. Ja osobne o žiadnom takom výrobcovi neviem. Možno že to bude investované do nového projektu električky špeciálne vyrobenej pre KE, kto vie. Ale podľa môjho názoru by mal DPMK nahradiť celý vozový park električiek T3 (ostali by iba T3 Mod, pracovné T3 a zrekonštruované T3 v bielo-tyrkysovom nátere) čo je približne 50 vozov a nahradiť všetkých 12 nezrekonštruovaných električiek KT8D5. Ostali by iba T6A5-ky. Spolu by teda DPMK nahradil 62 električiek za 70 mil € čo by činilo približne 1 129 032, 26 € za jednu električku s DPH. Myslím si že by to bolo akurát na výrazné obnovenie vozového parku. Aký je teda záver? Vyhlásiť tender na dodávku 50-tich sólo jednosmerných nízkopodlažných električiek a dodávku 12-tich obojsmerných približne 30-metrových nízkopodlažných električiek v celkovej hodnote približne 70 mil €.
Reakcia na: veteran #67929:
SOlaRiS tam má to S dokonca dvakrát, nie je to veľmi dobrá podmienka ? Alebo aj kaROSa ?
Reakcia na: Tatranka #67931:
To vtedy sa sám výrobca ponúkol, nie? ?
Reakcia na: veteran #67929:
Ako nám bolo dobre za súdruhov,keď žiadne možnosti výberu dodávateľa neboli.Ber,nebo neber! ? ? ?
Reakcia na: stn35 #67924:
Navrhuj,synku,navrhuj... ?
Mňa,ako občana vôbec nezaujíma či je električka červená,modrá,zelená,či je od toho alebo onoho výrobcu,vôbec ma nezaujíma akú má výzbroj,vôbec ma nezaujíma či nesvieti na transparente tá a tá dióda...Mňa,ako občana zaujíma početnosť a presnosť spojov,koľko za to zaplatím a či za to dostanem adekvátnu kvalitu.Bežný ľud totiž oceňuje úplne iné veci,voz môže byť neviem aký moderný,pokiaľ je vnútri zasratý špinou od stropu až po zem,počmáraný ,s porýpanými sklami,v zime vymrznutý,tak vtedy nikoho nezaujíma kto ho vyrobil,kedy, ani či má výzbroj Cegelec alebo Škoda.
....Áno,nové vozidlá potrebujeme,ale nenakupujú sa podľa prianí šotoušov ?
Najsamlepšie výberové konanie by bolo, keby do podmienok súťaže napísali, že vozy musia mať na prednej maske logo obsahujúce napr. prísmená "S", "O" a "R" ? Pri pohľade na niektoré zmluvy DPMK z poslednej doby (najmä objednávka štúdie vykonateľnosti projektu KMK) mi to ako nejaké veľké sci-fi nepripadá ?
Reakcia na: 810zssk #67926:
Tak zasa Praha robila výberové konanie na električky ktore ešte ani neexistovali, BA má už aspoň referencie ?
Reakcia na: tbus #67925:
takto by to malo byt ale casto krat k tomu nedochadza a verejne sutaze upravia tak aby vyhrala uz dopredu urcena firma sak si tu nejaky patek tak to poznas

co sa tyka varia tak suhlasim myslim ze super elektricka za ten peniaz, ak by sa variami zmodernizoval nas vozovy park bohate by to stacilo
Reakcia na: tbus #67925:
Hej, napriklad bratislavska sutaz, ktora uuuuplnou nahodou sedi Skodovke a jej ForCity 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.