Nerozumiem, preco by DPMK kupoval za 70 melonov nove nizkopodlazne elektricky. A je to hned z niekolkych dovodov. 1. V DPMK si myslia, ze budu jazdit po tych hrbolatych tratiach v KE? 2. Ked uz idu kupovat tolko novych elektriciek, tak urcite nech mesto zlepsi financny stav podniku, pretoze zbytocne nakupi nove elektricky, ked nebude mat na ich udrzbu a bude ich postupne odstavovat na nahradne diely. Ved vacsina elektriciek v ke je taka spinava, ze mam pocit, akoby ich ani nikto nikdy necistil.3. Ziadne 14t a 15t!! 14t je snad najhorsia elektricka aku som videl. Do tych vlozenych zvysenych casti sa cestujuci ani radsej nestavaju, pretoze sa tam potom nie je ani kde pohnut, nehovoriac o ich kazivosti. 15t tiez, system vetrania je naprd, v brike citit kazdy hrbol na trati. Miesta je tam sice dost, ale v zime maju dost problemy a su navyse dost kazive. T3 by sa podla mojho nazoru mohli zrekontruovat, vydrzia jazdit aj po zlych tratiach, v zime nemaju problem s vyssoy vrstvou snehu a hlavne je v nich vela miesta na statie. V spicke to je jednoznacna volba, ako previezt co najviac ludi. Otazne je, ci to v KE aj dokazu, lebo aj ked nejake tram dostane novy lak, tak mam pocit, ze na hornu cas uz nemali farbu, lebo tie cierne smuhy co maju hore niektore tram v Ke su odpudzujuce.