Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #9674:


musis tam tolko tych smajlikov davat ?
Havaria skoncila tazkym zranenim vodica, ktory vyletel do protismeru :: KORZAR :: 11.1.2005
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.1.2005/50495K
Co je so SOLARIS URBINO 15 CNG?????? ❓ DPMK a.s. hlada ciselny rad pre plynove SU 15CNG????? ❓ V ktorej vozovni parkuje????? ❓ ? ? ? ?
4 Vsevedko: Aha zle som ta pochopil 😃 . A co by sa dialo keby to bolo menej? Skodilo by to nejak zariadeniu? (poprosim detajlne vysvetlenie ked si najdes cas pripadne mailom).
Reakcia na: Vševedko #9671:
Mal taky isty ramik ako Vmeter, teda cierny (bakelitovy???). Presne na nerozoznanie od A a V metrov v inych vozoch T3.
Pivix:Veď som napísal že minimálna hodnota rozjazdového prúdu je 200 A a že ďalšie znižovanie neprichádza do úvahy. Balky:Ak sa vozidlo chovalo normálne,tak bol pravdepodobne použitý nesprávny A-meter.Nemal ten A-meter tenký rámik?
Dakujem vsetkym za objasnenie situacie okolo 414.
Svojim sposobom klobuk dole pred DP, ked si znova trufol spojazdnit ako solo voz, ktory im dlhe roky robil napriek...moznoze predsa len bude posluchat.
Je pravda, ze kym ostatne eliny maju pri rozbehu 400A aj viac, na 414 to dosiahlo max. 200A. Kedze sa to iste dialo aj pri brzdeni, s riadicom sme tipovali na zle zaradeny bocnik od meracieho pristroja.Ale rozjazd bol v pohode, nezdal sa mi lenivy.
Mozno je to zavada, ktora ako spomina Sarko, vznikla az po SP.
Reakcia na: Vševedko #9668:
Ja som to myslel ze 200A a menej. Cize povedzme ze by obmedzili rozbehovy prud tak, aby pri rozbehu neprekrocil 100A. Dalo by sa to? Predpokladam ze rozjazd by bol lenivejsi... Za normalnych okolnosti co som si vsimol pri agresivnejsom rozjazde dosahuju hodnoty prudu cca okolo 400A.
Pivix:Zrýchľovač nie je konštruovaný na dlhodobejšie zaťažovanie jednotlivých stupňov,preto je najnižší stupeň rozjazdu 230 A a to sa ešte doporučuje používať len výnimočne.S trvalým obmedzením max.rozjazdového prúdu na 200 A by to žiadna T3 dlho nevydržala.To vie len K2 so svojim "Pojazdom",keď sa pred zrýchľovač zaradí ešte predradný odpor,dimenzovaný na trvalé zaťaženie.
Reakcia na: Balky #9650:
Podľa mňa je to porucha vozidla, ktorá sa vyskytla dodatočne. Čo tak sledujem, je celkom bežné, že po vykonaní prehliadky sa vozidlo vráti do dielní aj niekoľko krát, kým sa im podarí opravovaný kus skrotiť a skonsolidovať. ?
Reakcia na: Diggi #9660:
Dôvod vzniku súpravy 415+416+414 bol prozaickejší, "áčka" sa po nehode prepájali dozadu niekedy aj automaticky, pretože v dielňach sa už "poučili", že sa vodiči často sťažovali, ako im do, po nehode nie najlepšie opravených vozidiel, fúkalo alebo niekedy doslova aj pršalo. Ak urobili zo 414-ky opäť "áčko" a dostala aj nový náter, tak predpokladám, že karosériu opäť opravovali, lebo každý vodič by im to z rýchlodráhy prišiel vrátiť už po prvom kole.
Reakcia na: Maťo #9657:
Ev.č. 414 bola zaradená do prevádzky presne 16.2.1988. Dôvod zaraďovania starších klasických T3 za novšie spočíval predovšetkým v len polouzavretej kabíne vodiča, ktorý mal v uzavretých kabínach T3SUCS úplne iné pracovné podmienky.

Diggi však správne vysvetlil, ako to bolo so vznikom a osudom trojičky #414+415+416. Tá vznikla po prvých veľkých zmenách v radení súprav a vyraďovaní zadných vozidiel z trojičiek. Súprava 414+415+416 tak vznikla v roku 1990 práve po poslednej dodávke T3SUCS #415 až 424. Ak teda existovala súprava 414+303, muselo tak byť len do zhruba konca roka 1989.
Priatelia, kde najdem INFO o miestach "dobijania" novych kariet DPMK?
THX ❤
Reakcia na: SHORTY #9637:
na kt. úsekoch momentálne TEŽ jazdí? ako je na tom zubačka?
Reakcia na: Janosko #9661:
DPMK nie je Krnov a na nízkopodlažákoch zas vodiči nevedia, že sa to dá len treba zmeniť nastavenie v BUSE. Bodlo by hromadné preškolenie... ?
Co poviete na to,ze 337 nehlasi zastavky 1018 hovoril,ze chyba jeden kablik.Realita DPMK
Reakcia na: Janosko #9658:
Bola ale len do tej nehody....tuším, že Sarko má nejaké fotky ešte zo súpravy 414+415+416. Po oprave sa skúšala, ale nakoniec to vzdali a prehodili to. Vraj 414-ka stále skratovala, alebo také niečo.
Reakcia na: Maťo #9657:
Ano ja viem, ale narážal som na to, že pri odpájaní C vozov trojičiek by nám ostala 414+415 a nie 415+416.
Ahoj Diggi.Bublinka ide zatial dobre.Dufam,ze uz nebude skapinat.Inac 414 nebola nahodou aj v 3-jicke ako 1 voz?
Reakcia na: Diggi #9655:
Súprava 414+415 tu nie je aj preto, lebo sú to vozne z rôznych dodávok. Od marca 88 začali jazdiť 408 až 413. 414 z tej istej dodávky bola nepárová a v prevádzke sa objavila až neskôr. Tak od júna 88 ako 414+303. Sóla boli vtedy absolútne neznámy pojem. 415 až 424 došli o viac ako rok neskôr a tak sa aj pospájali.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.