Čiže električka na Ťahanovce vo výhľade do roku 2050 a naďalej tvrdošijne popod sídlisko a najnovšie krížom cez Džungľu a cez akúsi virtuálnu štvrť, kde ešte v roku 2022 prebiehajú opravy priemyselných objektov a nič nenaznačuje, žeby malo dôjsť k ich likvidácii. A trasovanie po Štefánikovej nakreslené od oka krížom cez budovu VSE
Toto teda ostáva naďalej na úrovni "odložené do šuflíka", čo je pri takto hlúpom trasovaní v severnej časti trate len a len dobre.
Napojenie na Komenského stále nič? Radšej počkáme, kým príde nejaký zázrak a vysporiada pozemky, zbúra priemysel a postaví niečo nové? A dovtedy sa vlastne nedá nič robiť. Toto sa takto spinuje takmer 20 rokov, štúdií na riešenie územia okolo Priemyselnej si za ten čas pamätám minimálne dve, očividne tam nemá nikto záujem nič veľké riešiť. Problém na sídlisku s dopravou je dlhoročný a treba ho riešiť, ale my si to zabetónujeme do akejsi štvrte, ktorá možno ani nikdy nebude. Dobrý plán
Po ďalšie. Ako má tento dokument brať človek vážne, keď tam autori naďalej kreslia ten bohapustý nezmysel na letisko? Toto súdny človek nemôže myslieť vážne, hlavne keď tá trať odbáča z typologicky podobnej, na ktorej opravu bude teda sakra problém zohnať prachy.
Zasa boli nejaké granty ako onehdá pri štúdii Magnetka (2012)? Nakreslili sa plániky a vizualizácie, pojedli sa štrúdle, popili minerálky, poupravoval sa ÚP, ale s tým, že to bolo z grantov, škoda by bola tie peniaze nevyčerpať, ale z tých plánov aj tak nič nebude.
Toto teda ostáva naďalej na úrovni "odložené do šuflíka", čo je pri takto hlúpom trasovaní v severnej časti trate len a len dobre.Napojenie na Komenského stále nič? Radšej počkáme, kým príde nejaký zázrak a vysporiada pozemky, zbúra priemysel a postaví niečo nové? A dovtedy sa vlastne nedá nič robiť. Toto sa takto spinuje takmer 20 rokov, štúdií na riešenie územia okolo Priemyselnej si za ten čas pamätám minimálne dve, očividne tam nemá nikto záujem nič veľké riešiť. Problém na sídlisku s dopravou je dlhoročný a treba ho riešiť, ale my si to zabetónujeme do akejsi štvrte, ktorá možno ani nikdy nebude. Dobrý plán
Po ďalšie. Ako má tento dokument brať človek vážne, keď tam autori naďalej kreslia ten bohapustý nezmysel na letisko? Toto súdny človek nemôže myslieť vážne, hlavne keď tá trať odbáča z typologicky podobnej, na ktorej opravu bude teda sakra problém zohnať prachy.
Zasa boli nejaké granty ako onehdá pri štúdii Magnetka (2012)? Nakreslili sa plániky a vizualizácie, pojedli sa štrúdle, popili minerálky, poupravoval sa ÚP, ale s tým, že to bolo z grantov, škoda by bola tie peniaze nevyčerpať, ale z tých plánov aj tak nič nebude.
mi.v
Pri ďalšej ceste do mesta doniesol som svoj podnet pekne do podateľne DPMK na Bardejovskú a za 2 dni mi hovorkyňa pani Petrušová poslala e-mail, že kódy už dolepujú. Takže aj tú vašu otázku by ste mohli tam poslať. Nie že by o tom snáď nevedeli, ale feedback od cestujúcich je feedback od cestujúcich a snažia sa na neho reagovať a odpovedať.
Dovtedy asi ostáva improvizovať. Buď to na vlastné riziko risknúť, kúpiť v tej appke obyčajný lístok a 90 sekúnd (kým začne platiť) sa trochu potiť, či nepríde revízor... alebo (toto je bezpečnejšie) si pozrieť spoje 2 minúty pred príchodom k zastávke a ak niečo má čoskoro prísť, hneď si kúpiť lístok. Osobne by som vám na to asi odporúčal aplikáciu CP (Cestovné poriadky) https://www.google.com/search?q=aplik%C3%A1cia+cp. Nainštalovať si ju do mobilu – nechodiť na tie CP cez webstránku. Appka sa obsluhuje rýchlejšie ako webstránka a má niektoré dobré vychytávky, napríklad zastávku určí podľa vašej polohy alebo ponúka tie zastávky, ktoré ste naposledy hľadali alebo môžete mať uložené obľúbené spojenia, teda všetko zvládnete rýchlo a často úplne bez písania názvov zastávok.
No a čakať na nápravu stavu na tých električkách