Papyr:
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Ale ked ma niekto utkvelu predstavu, ze si potrebujem dokazat svoju nadradenost alebo nieco take, tak nech si to kludne mysli nadalej, blud je nevyvratny.

Papyr
RG Mielec neposkytne informaciu 5x viac ako BUSE. To nikde nevravim. Naopak, vravim, ze ma lepsi pomer cena/vykon, lebo sice stoji 5x menej, ale nezobrazuje 5x menej.
Nas vnutorny panel vypisuje len cislo a ciel. To nie je vada RGM, ale vada DPMP, nikto si este nenasiel cas, aby to spravne donastavil. Spravne donastavene to maju v Ziline.
DPMK sice nezamestnava mozno nikoho naviac oproti povodnemu stavu (aj ty si s nimi spolupracoval uz aj predtym?), ale kazdopadne zamestnava ludi, ktorych nemusi. A moje populisticke tukanie na stroji uvadzam preto, ze je to spicka ladovca, donebavolajuca ovina a vzor myslenia DPMK. A naviac, ze to stale tak funguje, aj ked uz niekolko rokov to tak fungovat nema.
A co sa tyka kvality presovskych nahravok, opat nejde o chybu RGM, ale o chybu DPMP, ktory v snahe usetrit za speakera nahral zastavky hlasom direktora, ktory pravda nie je prave vzorom DJ-ov. Kazdopadne hlasenie funguje v 100% vozov a lepsie hlasenie nedokonale, ako ziadne.