Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: solar #82012:
Preferencia pre električky je len pre vozidlá idúce od stanice, v opačnom smere je vypnutá. Čo je zlé, je zbytočný, extrémne dlhy signál voľno pre električku, až do 30 sekúnd. Postačoval by krátky 5 sekundový, a pre oba električkové smery. To by vôbec nenabúralo prevádzku automobilovej dopravy.
inak co si myslite o nastavení semaforu smerom od zastávky jakabov palác na palackého (semafor pri plavarni) kedze predtym tam sice boli zapchy ale nie také ako dnes - po tom co ho nastavili tak ze elektricky maju prednost, potom je tam meskanie autobusov, zapchy .. elektricky tam podla toho co som cital stratili 3 minuty..... a potom smerom k sudu od namestia su semafory bez prednosti cize je to take nic moc podla mna a za tie zapchy co su tam to nestoji
podla mna uz nastalo ved uz tam netreba nic testovat, a tazko podla porovnavat autobusy z roznej doby ved cim novsi autobus tak tym lepsi lebo technika ide dopredu podla mna, skor sa daju porovnavat autobusy z rovnakeho/priblizneho roku vyroby
Reakcia na: Podhradovčan #82009:
Fotka
Dnes som šiel s #5702 na linke 16 a všimol som si, že tam je namontovaná telka na strope, niečo také ako na Citelisoch. To je iba na skúšku ako pred niekoľkími rokmi na Tedomoch reklamné obrazovky alebo nastálo ❓
Reakcia na: mi.v #82004:
a ďalšia odpoveď od vodiča, čo začal krátko po skončení prevádzky ikarusov 280, zo starých vybral B952E, a z novších SOR a solaris, ktoré označil za rovnako dobré..../len tak ešte, tedom a citelis označil ako "nic moc"/...
Môj dedko pracoval v podniku od 1980 do 2010, začínal ešte na Karosách ŠM 11 a končil na Solarisoch, pritom si prešiel snaď všetkým čo v tých rokoch bolo v podniku mal pridelené 2x ŠMky funglovky IK 280 4023, 4089, 4203, následne 4302, 3501, 3528 za neho jednoznačne vyhral 15 metrový Solaris, konkrétne už II. generácie s motorom DAF, je pravda nemal si možnosť vyskúšať SORky avšak nemyslím že by to jeho názor ovplyvnilo
Reakcia na: mi.v #82004:
ďalšia odpoveď je od vodiča, čo jazdí 28 rokov, pridelenú mal B732, ikarus 415 a SU15 od nova až kým neprišli SORky a najlepší je prekvapivo SOR....
Reakcia na: mi.v #82004:
Stále sa divím, že nikto nič o Solarise. ?
Reakcia na: Iv #82003:
vďaka za názory... takže Tedom: 2, Karosa B941: 1, ostatné: 0
Reakcia na: mi.v #81993:
Odpoveď od vodiča čo si prešiel aj Ikarusmi a plynovými Karosami: najlepší by bol SOR nebyť tej strašnej sedačky vodiča, takže to vyhrala Karosa B 941...
Reakcia na: mi.v #82001:
Nuž keď ťa to tak zaujíma, ja som v podniku zažil ako najstaršie vozy Solarisy, za mňa odpoveď je tiež Tedom. Po službe si síce hluchý ako peň, ale stále sa robí lepšie než na tom stodverovom kráme. Šľapneš na plyn, ideš, šľapneš na brzdu, úplne hebučko zastavíš, nevylamuješ krk keď sleduješ späťáky... Ak chceš dopodrobna, ozvi sa na mejl, tu sme asi trocha mimo.
Reakcia na: Alco #82000:
Nie som vodič autobusu. "Tedom" je odpoveď od jedného veterána DPMK (od Ikarusu po elektrobus). Môžete pridať aj iné odpovede, to bol jeho názor.
Reakcia na: mi.v #81999:
Jazdil si na ňom?
Reakcia na: veteran #81996:
...ja o ničom neviem, som tu len riaditeľ...
Reakcia na: 110mat110 #81995:
Primátor odmieta, že by bol DPMK pred kolapsom: To sú demagogické informácie. Keby bol pred kolapsom, tak o tom už dávno vieme, generálny riaditeľ nám nič také neavizoval.

? ? ?
Reakcia na: monoblok #81989:
Popradská končí ešte nižšie, pri Amfiku... križovatka s Triedou SNP, tam je miesta dosť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.