Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: veteran #82022:
Hurá, bude sa z Krásnej chodiť do McD a do Kauflandu 🙂 Ozaj, nemáte niekto poznačené, v ktorom období zachádzal posledný nočný spoj N7 do Krásnej na Žiacku (teda ku kostolu)?
Reakcia na: Mat123 #82021:
A načo by ukrivdený Krásňan prestupoval z 52 na 19 ❓
Reakcia na: veteran #82020:
V sedle je to zas menej ako čakať 11 minút na Dneperskej pri prestupe z L52 na L19.
Reakcia na: 110mat110 #82019:
Električka z Važeckej chodí v sedle každých 7,5 minúty, takže sa čaká ešte menej. A idú odtiaľ hneď tri rôzne linky.

Alebo húfy ukrivdených Krásňanov smerujú práve do miest, kde premáva linka 19 (a okrem iného aj PRIAMA linka 52) a je ich až tak veľa, že interval 52ky v sedle (30 min.) nestačí?
Reakcia na: veteran #82018:
Ta minuta je o nicom, ale 6 minut je v pohode. Nie dlho ale s rezervou.
Reakcia na: Rudyke902 #82015:
Lepší prestup na linku 19? ? ? ?

Napájadlá: príchod 28 / odchod 19:
8:28 / 8:37
9:28 / 9:37
10:28 / 10:37
14:00 / 14:01
14:54 / 15:01
15:54 / 16:01
16:54 / 17:01
17:54 / 18:07
Reakcia na: tbus #82016:
No pozor, nie každý spoj ide až po Napájadlá, na kávu a wecko môžeme chodiť do Mcdonaldu. ? Obyvateľom večne ukrivdených MČ zbytočne vysvetľovať...
Reakcia na: Rudyke902 #82015:
Krasnancania do skoly mozu ist linkou 52, alebo prestupit tak ako doteraz, zastavka elektricky je par metrov od konecnej 28 ?

A voz si moze odpocivat kde chce, horsie to ma vodic, kedze Vazecka je jedina konecna linky 28, kde je zapezpeceny zachod, voda, co na Napajadlach nemas.
Reakcia na: 110mat110 #82014:
Presne tak, spominal som to dávnejšie že dala sa ta L28 potiahnuť až tam, aspon je lepší prestup na L19, a predsa len viacerí "krasnančania" navštevuju aj obchodne centrá, či kostol alebo školy na jazere,,, to čo sa nedalo sa dá, neviem na koho podnet, ale ved uvidí sa ako sa to ujme. A k tým kolónam, od kauflandu, od Dneperskej už kolóny niesu počas špičky, kolóny su hlavne od vss po prvú križovatku na jazere,, potom už je to plynule,, takže L28 veľke meškanie určite v tom krátkom úseku na jazere nenabeire,, aj tak "odpočinkový čas" voza na Važeckej po každom kole bolo minimálne 10-15 minut,, takže veľa meškania nenaberie.. Samozrejme ak sa nestane DN na Slaneckej ..
To co sa doteraz nedalo, sa zrazu da a 28 je predlzena az na napajadla. Zvlastne je, ze prave v spicke kedy na jazere naberie najvacsie meskanie
Reakcia na: solar #82012:
Preferencia pre električky je len pre vozidlá idúce od stanice, v opačnom smere je vypnutá. Čo je zlé, je zbytočný, extrémne dlhy signál voľno pre električku, až do 30 sekúnd. Postačoval by krátky 5 sekundový, a pre oba električkové smery. To by vôbec nenabúralo prevádzku automobilovej dopravy.
inak co si myslite o nastavení semaforu smerom od zastávky jakabov palác na palackého (semafor pri plavarni) kedze predtym tam sice boli zapchy ale nie také ako dnes - po tom co ho nastavili tak ze elektricky maju prednost, potom je tam meskanie autobusov, zapchy .. elektricky tam podla toho co som cital stratili 3 minuty..... a potom smerom k sudu od namestia su semafory bez prednosti cize je to take nic moc podla mna a za tie zapchy co su tam to nestoji
podla mna uz nastalo ved uz tam netreba nic testovat, a tazko podla porovnavat autobusy z roznej doby ved cim novsi autobus tak tym lepsi lebo technika ide dopredu podla mna, skor sa daju porovnavat autobusy z rovnakeho/priblizneho roku vyroby
Reakcia na: Podhradovčan #82009:
Fotka
Dnes som šiel s #5702 na linke 16 a všimol som si, že tam je namontovaná telka na strope, niečo také ako na Citelisoch. To je iba na skúšku ako pred niekoľkími rokmi na Tedomoch reklamné obrazovky alebo nastálo ❓
Reakcia na: mi.v #82004:
a ďalšia odpoveď od vodiča, čo začal krátko po skončení prevádzky ikarusov 280, zo starých vybral B952E, a z novších SOR a solaris, ktoré označil za rovnako dobré..../len tak ešte, tedom a citelis označil ako "nic moc"/...
Môj dedko pracoval v podniku od 1980 do 2010, začínal ešte na Karosách ŠM 11 a končil na Solarisoch, pritom si prešiel snaď všetkým čo v tých rokoch bolo v podniku mal pridelené 2x ŠMky funglovky IK 280 4023, 4089, 4203, následne 4302, 3501, 3528 za neho jednoznačne vyhral 15 metrový Solaris, konkrétne už II. generácie s motorom DAF, je pravda nemal si možnosť vyskúšať SORky avšak nemyslím že by to jeho názor ovplyvnilo
Reakcia na: mi.v #82004:
ďalšia odpoveď je od vodiča, čo jazdí 28 rokov, pridelenú mal B732, ikarus 415 a SU15 od nova až kým neprišli SORky a najlepší je prekvapivo SOR....
Reakcia na: mi.v #82004:
Stále sa divím, že nikto nič o Solarise. ?
Reakcia na: Iv #82003:
vďaka za názory... takže Tedom: 2, Karosa B941: 1, ostatné: 0

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.