No povodne som predpokladal, že by trať mohla viesť Medenou ulicou, ale tá je velmi úzka s blízkou zástavbou.
Ako uvádzate, od križovatky dolava Zinkovou ulicou je situácia velmi podobná, nebola by dodržaná normou stanovená vzdialenosť trate od obytnej zástavby a potom by asi boli problémy prechodom cez rozne parcely k stanici. Naviac užitočnosť takej trate je diskutabilná. To ked už , tak skutočne v prvej fázi predlžiť trať k žel.nadjazdu a vytvoriť žel.zastávku. V ďalšej viesť trať estakádou oblúkom do úrovne žel trati s napojením . Tramtrain (? )
Bolo by to najlacnejšie a technicky najjednoduchšie riešenie tramtrainu. Vlaky ,trebárs aj motorové by tak mohli jazdiť po rovnej trati ed bez väčších úprav , ukončené by boli na NO pred Double tree Hilton. Podobné riešenie existuje v Zwickau, tam je to ešte komplikované splietkou, pretože ed jazdí na 1000mm.
Nevidel som síce plán, ale predpokladám, že to malo ísť na križovatke doľava ( nie ako teraz doprava na obratisko ) a pokračovať až k trati a potom doprava k stanici. Vtedy tam ešte domy neboli.
..predlženie k stanici Barca.
A kade mala viesť ? Niekedy péred desiatimi rokmi som si prešiel trasu medzi žst Barca a traťou ed , ale sú tam pomerne úzke ulice tak pre osobné auto a silná individuálna výstavba.
Existuje plán - mapa kade trať mala viesť ? Ktorou ulicou ?
Ale akú kompetenciu má mesto vo vzťahu k NDS, aby od nich mohli vymáhať nejaké sankcie za nedodržané sľuby? To už potom možeme vymáhať sankcie aj od istej vlády, ktorá slúbila diaľnicu do Košíc do roku 2010
za mesiac aebo uz aj viac nevedia namalovat ciary na usekoch kde vymienali asfalt, a to v krizovatkach kde su cesty s protismernou premavkou a vznikaju tam aj kolizie. kde by ich trapili nejake grafitti
ved spominam NDS, kde tam vidis MET prosim ta? cize spravne by malo mesto ulozit pokutu a sankciovat NDS, kedze NDS je majitelom a je za to plne zodpovedna.. spravila len plafon mosta a na zvysok sa zvysoka vykaslala..
Aké sankcie? Veď most je majetkom NDS, nie mesta. Predpokladám, že aj tie uskutočnené úpravy platila NDS a neboli financované z METu, takže ťažko ich nejak vyžadovať.
ja sa normalne otvorene pytam kde su sankcie za toto? za tie neodstranene grafitti pri VSS nedostane nds-ka prip kto je za to zodpovedny ziadne tresty/pokuty, proste nic? za taketo spinave robenie si co chcem ,nedodrzovanie pravidiel, dohod a pod.. ? nieco povie u nas nejaka firma ze spravi to a hento, to jak konsky prd do vetra.. ?
Všetko je rozpísane pod jednotlivými vozmi, tie čo bral Kvazar išli do Kyjeva, tie čo Medzinarodní inovativi kancelář do Dnipra na GO a z tamaď do Mariupolu, alebo niekam inam...
Přátelé, v kterém roce a kam byly prodány vozy 356, 357, 361, 363, 367, 376, 378, 387, 388, 403, 404, 410, 411, 412, 413, 421 a plánuje se zachování nějakých vozů jako historická trojička? Díky
Ďakujem za príspevok, predsa len som si dobre pamätal.
Podobná otázka (na všetkých) – L8 svojho času po skrátení trasy premávala medzi Amfiteátrom a Barcou. Ale pri svojom zavedení mala pôvodne dlhšiu trasu. Bolo to zo Štadióna TU (teraz Botanickej záhrady) alebo zo Št. Lokomotívy? Ďakujem.
Veľmi by ma zaujímalo, že kto mal taký sprostý nápad, že niektoré spoje L3 a L7 z Jazera pokračujú v smere Alejová gymnázium. To v DPMK neviedia tieto presuny do vozovne (tipujem) označiť ako šestku? Asi im namiesto výplaty dávajú tabletky proti logike... ?
...a v roku 1989 sa vám na to architekti vykašľali, lebo to do v tom čase pripomienkovaného nového ÚP nedali
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
myslavcan