Reakcia na: COMFORT #81028:
,,Keď sa Vam nepači, že vam odišiel autobus o 3 minuty skôr, napište si pisomnu sťažnosť"... cestujuci, vyserte si oko. Pristup dispečingu a celkovo podniku k nadbehu snáď nemá cenu komentovať. Im zrejme nedochadza, že tu vôbec nejde o to, aby som niekomu urobil pruser. Je mi šumafuk, či vodiča, kvôli ktoremu nestihnem vlak vydrbu alebo ostane jazdiť, alebo či mu nedaju vyplatu a deti pokapu od hladu alebo zožeru psa, nie, o to vôbec nejde. Aj keby to s vodičmi vôbec neriešili, je mi tu oplne jedno. Proste chcem aby urobili tak, žeby vozidla v nadbehu nejazdili. Im to je ale uplne jedno, len zbytočna starosť navyše, a že prave vďaka tomuto krasnemu pristupu vyhaňaju ľudi z MHD do aut a nie naopak, už nikoho netrápi.
rpopo
A čo sa výluky týka, papierovo je to prepadák. Tedomy narýchlo poskladali a v premávke ani nevyskúšali, takže ma neprekvapí, keď sa výluka alebo skôr náhradná doprava, skončí skôr, ako sa vôbec začne. A že nezachádza nič na Napájadlá je teda fakt hanba. Veď odkedy otvorili kaufland, autobusy odtiaľ chodia celkom slušne naplnené, a pešia dostupnosť inej zastávky je vzhľadom na charakter premávky a chýbajúce chodníky nedostatočná. Osobne by som tam nechal zachádzať aspoň 52ku. Tie tri minuty naviac nikoho nezabiju, ak sa z veľkych šačanskych prestavok vezmu.