Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #80004:
No ja som cez týždeň zažil klímu a to vonku ani nebolo horúco a presne som na to myslel,že niektorí vodiči ani v lete nezapnú ani za svet..Ale to ešte nič,v buse máš akú takú šancu na klímu, ale v električkách môžeme snívať ? sauna v cene lístka ?

Inak práve tatra ťahala 6289 niekde smerom k vša
Teploty uz druhy den atakuju 30tku a klima nist...
Reakcia na: blackbox7 #80002:
ja neviem, ci v tomto meste bola za posledne roky nejaka sutaz ktoru by nejaky uchadzac nenapadol ?
Reakcia na: dewj #80001:
po 3 mesiacoch sa konecne zdohadali? ?
úrad už rozhodol o námietkach k stavbe MET. Výsledok bude čoskoro zverejnený
Reakcia na: Dead #79998:
Skoré odchody: Nepomôže nič iné, iba: http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti

Označovač: Myslím, že v DPMK tiež budú radi, ak im o tom napíšeš aj s číslom vozidla a umiestnením toho konkrétneho označovača, nech to vedia čo najskôr vyriešiť / zahlásiť TransData. ?
Nedavno sa tu riesili skore odchody zo zastavok, boli tu pochybnosti ohladom presneho casu, takze dnes som si to odsledoval...

Odchod busu, ktory odisiel skor bol 20:08 (overene), presny cas na displeji u vodica busu z ktoreho som vystupoval bol 20:07:19, v tom case sa ten druhy bus uz pohol, zaujimave tiez bolo, ze mal na semafore cervenu este vyse minuty, takze neusetril ziadny cas.

Nechapem preco si cas ochdodu nedokazu soferi odsledovat aspon na prestupovych zastavkach, hlavne ked jeden spoj meska a dalsi opusti zastavku skor, ludia sa marne snazia dobehnut a soferi im pribuchnu dvere casto doslova pred nosom. Cestujuci pritom casto nema na vyber a je to este horsie, ak musi cakat na dalsi spon 20 ci 30 minut.

Vsimol som si ze na displeji to je farebne rozlisene, kym nema byt odchod, je pozadie cervene, mozno by sa to mohlo dopnit slabym pipnutim v case odchodu, ak by bus meskal, piplo by to az pred odchodom zo zastavky, takze sofer by odisiel zo zastavky az po tom pipnuti. - Alebo naopak, po zatvoreni dveri by to parkrat piplo, ak by este nebol cas odchodu, to by upozornilo sofera, ze ma este pockat.

Dnes sa mi stal opat aj problem so zltou citackou, tukol som si na 60-min. listok a zakupilo mi 30-minutovy, dotykova plocha je posunuta, musel som si teda kupit dalsi 30-min. listok - toto sa mi stalo uz aj v minulosti, neda sa s tym robit nic, kedze je to posunute len v niektorych spojoch, ak by som tukal nizsie, mohol by som si omylom kupit aj 24-hod. listok
Reakcia na: S499.1023 #79996:
Dieselgate nie je následkom prísnych amerických noriem, ktoré by boli porušené. Šlo o klamanie, rozpor medzi udávaným údajom a realitou, takže je to následok prísnej kontroly, čo môže súvisieť s tlakom americkej vlády a silnou podporou domácich áut. Takže nezaťahuj do toho politiku, keďže to, že normy sú tam miernejšie, je fakt. Áno, dane sú tam nižšie, to uznávam a má to zásadný vplyv na cýslednú cenu. Po odrátaní spotrebných daní v Európe sú ceny veľmi podobné americkým. Nízka cena fosílnych palív má ale priamy vplyv na pomalší rozvoj alternatívnych foriem pohonu, to poprieť nemožno. Samozrejme sú tu roôzne výnimky ako Kalifornia alebo Aljaška, kde miestne vlády zaviedli ekologické dane a, hlavne v prípade Kalifornie, aj intenzívnu podporu elektromobilizmu. Čo sa týka utlmovania električiek a trolejbusov - tu som odkazoval na pôvodný príspevok, ktorý písal Alco ohľadom nápadnej podoby vágneho prístupu rozvoju TD v Bologni a v Košiciach. Nezvťahoval som to na Európu všeobecne. Ty si do toho zatiahol neporovnateľné USA.
Reakcia na: Bjorn #79995:
Máš typické pomýlené informácie z nejakého ekoteroristického zdroja. Napr. emisné normy sú tam prísnejšie (viď aféra Dieselgate). Taktiež nižšie ceny benzínu a nafty majú úplne iný dôvod ako ťažbu ropy. Volá sa spotrebná daň.
A električky a trolejbusy NIE SÚ v Európe rušené, utlmované a zanedbávané, naopak, zažívajú svoju novú zlatú horúčku.
Reakcia na: S499.1023 #79993:
Rušenie električiek a chabý rozvoj trolejbusov v USA v minulosti má úplne iné dôvody, ako ich rušenie, utlmovanie a zanedbávanie v Európe v súčasnosti. Vieš dobre, že v USA mali a majú výrazne nižšie ceny benzínu a nafty, keďže tam ťažia ropu. To malo za následok tamojší enormný nárast automobilizmu posledných desaťročiach. Okrem toho v Amerike majú diametrálne odlišný postoj k ekológii, nekladú sa tam také nároky na emisné limity, ako v Európe. Už len samotné porovnanie Spojených štátov a Európy je totálne odveci. Ale to by nebola laminátka, keby sa nestavala do opozície voči každému jednému názoru, alen preto, aby mohla vyčnievať.
Reakcia na: Alco #79992:
A v Paríži, v desiatkach amerických miest tiež? Skús si niečo prečítať aj o svete.
Reakcia na fotogalériu (peknú) z Bologne: "nevedia" dokončiť trolejbusovú trať, v minulosti rušili električkové trate... Nepripomína to niečo? Žeby v Bologni vládli soudruzi z Československa...
Reakcia na: Rudyke902 #79979:
Opravy Varií sa nerobia našimi pracovníkmi, ale v Košiciach je vždy skupinka ľudí z Pragoimexu ktorí vykonávajú opravy v rámci podmienok na servis popísaných v nákupnej zmluve. Skupiny technikov sa striedajú, chodia do Košíc na "týždňovky". Len pre informáciu... odp. na tvoju otázku v druhom riadku 🙂
Reakcia na: Dispecer #79987:
No neviem aký je postup - ale preberá si vodič ráno (alebo pred službou) voz a nejak ho kontroluje ?? Ak zistí nejakú závadu, ako postupuje? Určite je nejaký "manuál" alebo postup čo má a čo nie v kompetencii, nie? Určite sú vo vozidlách nejaké vozové knihy - kde sa zapisuju alebo eviduju nejaké poruchy či nie? No a nefunkčný informačný systém , či "zamrznutý" LCD displej, atd, to sa nemusí nikde zapisať či nahlásiť?? Ak za stanu počas služby nejaké "závady" (také že voz môže dokončiť službu) asi ju aj dokonči.. (napr vypadne osvetlenie, hlasenie zastávok, zmrzne dispej atd) ale podľa mna by sa malo s tým potom niečo robit - ak je to aj v záruke dokonca, a nie aby voz takto vyšiel aj na dalšie dni do dalších služieb, len sa dá "papier s číslom linky" za sklo a vybavene,,, Zase ich tu nemáme tak málo, (tých plusiek), aby ich nebolo čím nahradiť.. (napr 803 "hapruje" zadný displej už od kedy vyšla prvýkrát do ulic) ... Toto teda za "bonzovanie" nepovažujem, ale povinosť vodiča to "niekam" hlásiť asi ano,,
Reakcia na: S499.1023 #79982:
ta to jaké metalické ? 😃 ta to aj ja chcem moréé
Reakcia na: brika_513 #79985:
Môžeš prosím napísať príklad toho, čo považuješ za "bonzovanie na vodiča"?
Reakcia na: brika_513 #79985:
Rád by som ti pripomenul, že tí vodiči sedia za volantom práve preto, aby v čase podľa CP, bezpečne a pohodlne odviezli aj tých ľudí, ktorých kritizuješ. ?

P. S. Čo má vodič s nefunkčným informačným systémom? ?
Reakcia na: brika_513 #79985:
Vitaj v roku 2016, kde je pánom zákazník, nie vodič ktorý robí problémy. Doprava je SLUŽBA pre verejnosť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.