Tá 5217-tka je už nenormálne "rozbitý" budar, vodič už nemá ani okno na dverách na kabínke, a to nevravím o tom v ako stave je motor a kasňa vozidla. Mali by ju poslať na CNG alebo do GO v Levoči, aj napriek tomu, že ešte nemá nabehaný potrebný počet km.
Ako vždy (v pracovné dni) sa rozhodli prerobiť koľajový prechod na križovatke Toryská/Trieda SNP... Neskutočne dlho trvá prejdenie križovatky v smere na KVP... ?
Co povedia ludia...nikdy sa to tak nerobilo... Kurnik, keby sa vsetci riadili tymito frazami, tak sa nikto nepohne dopredu a napr. Vieden dnes nie je tam, kde je. Ale jasne, Vieden je asi nedobry prikladVsetko to chce len byt pristupny a otvoreny novym a navyse v inych mestach davno zabehanym a osvedcenym myslienkam. Napr. taka prestupna tarifa...ze?
Tak to uz neviem. Vies, ze napr. ja som z avsetko pozitivne, co moze prispeit ku skvalitneniu MHD v KE, ale zmozem ovela menej ako Ty. Som zvedavy, ako sa v praxi prejavi v praxi Tvoj rozhovor s istymi ludmi s naslednou ukazkou. Vies, o com hovorim.
Nodes:
Ale na co potom sa do toho investuju prachy, ked sa to nepouziva? Ved nepoznam iny podnik, ktory tak hufne investuje do autobusov instalovanim DOD (aj na GO-ckach), ak vobec nejaky DOD v autobusoch ma. Hneva ma proste to, ze nas to NIC nestoji a plus nam to moze pomoct a my (DP) nic, lebo co povedia ludia ('#
Aj v pripade pouzivania ci nepouzivania dopytu vidno pokrokovost veducich pracovnikov. Ale ved...nepouziva sa v Plzni, ani v Moste... KE nie su jedine.
Peter:
Nielen Darg. hrdinov - Miestny urad, ale aj mnoho inych zastavok, ktore boli cca dva roky do zadu menene nazvy. Pracovnik, ktory info system BUSE nahrava do vozov pustil do eteru tento rok postupne 3 verzie programu so starymi hlasovymi znackami! A pritom uz dlhsiu dobu predtym sa vsetko hlasilo ok. Samozrejme za vinu to dal mne/nam (Odbor Priprava dopravneho procesu - pripravujeme verzie BUSE po teoretickej stranke, "plnime" ho aktualnymi info). Ano, je to des, suhlasim.
d:
Mozes si byt isty, ze za zavedenie systemu dopytoveho (samoobsluzneho, zakaznickeho) otvarania dveri lobujem uz dost dlhu dobu, ale v podniku nenajdes jedinu osobu, ktora by bola ochotna sa za to postavit a vrhnut sa na pripravu jeho zavedenia do praxe. Vsetci sa ohanaju vyrazom "Nebudeme mylit cestujucich, kym to nie je na vsetkych vozoch". A pritom sme (po mojom malom prieskume) podnik s najvaecsim percentualnym zastupenim vozov s DOD v CSR!!!!!!!
Dnes ma DPMK poriadne nasral. Po prve vynechala L31 jeden spoj.
Potom: preco prave na furcianske linky dnes v rannej aj poobednajsej spicke su nasadene kratke karosy : vid. L31, L32, L71 .
Ja som išiel s tou 6 a maximálne som mohol odísť na 55 ale skôr nie. Odchod zo ŽST mám o 6.44 a odišiel som neskôr a pri Ferrocentre zvykne nastúpiť kamarátka, takže ten spoj chodím takmer presne avšak len málokedy sa to dá stihnúť na tých 6.56, väčšinou s tým spojom meškáme!!! Takže buď máš zlé hodinky ty alebo kamarát.
e #7997 cca 6.50 viem ze mala ist dajak na 6.56 a dlho nic neslo a kamarat mi volal ze kde som, ze on sedi v sestke ktora je pri Kine Druzba, tak to bola asi ona
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes