Reakcia na: BMko #7981:
Nemyslim si, ze by sme tu mali take vozidla, ktore prepustaju v neunosnej miere studeny vzduch (ak odratam okna). Hadam mi nechces tvrdit, ze ked vodic zapne kurenie do interieru, tak ten teplotny rozdiel je tak velky, ze vo vnutri je i nadalej zima? Naviac ani zimy tu take nemame, ze by to hrozilo. Skor si myslim, ze to je o principe. (spominane elektricky boli 616 a 617)Ked bola premavka na dusicky, tak v kazdej suprave, na ktoru som natrafil, bolo akurat dobre vykurene. (Buduce kurenie bude v case vianocnych sviatkov)

Re #7990 Balky: Svojho casu takto DP experimentoval s L19 a to tak, ze pocas volnych dni jazdila raz za hodinu az ku Mlynu inac len po Teplaren. Zrejme ludia protestovali a vratilo sa to nazad. A takisto svojho casu bola zriadena vetva (do 31. 3. 2001) L27A az ku Mlynu.
Re #7991 Balky: Ja by som sa radsej vratil ku povodnej L52, ktora by premavala len pocas pracovnych dni s hustejsim intervalom a medzi casmi by bola zriadena trebars ako kedysi L36 (OD Bajkal - Krasna n/H - kino). A do Sace by jazdila L25.
Skor by som pridal intervaly na elektrickach, ktore idu na jazero ako zavadzal predlzenia liniek.
Re #7992 Peter: L38 je naslednikom expresu L52, lenze Šaca si narokovala (neviem si spomenut co) a tak sa stala z expresu uz bezna linka. A zaroven sa od 1. 11. 2003 skratila L25 len po Polov vo vymedzenych casoch
d