Prečo si nevylievaš svoje zmrznuté srdce priamo v DP. Práve kvôli takým ako si ty, je to tak ako je. Píšeš tu namiesto toho aby si volal do DP.
Učiteľ, vrátnik, sekretárka, predavači, THP pracovníci.....atď. všetci majú teplo na pracovisku a vodič má byť výnimka alebo čo? Tak isto o kúrení nerozhoduje dipečer na konečnej ale smenový dispečer - 055 6047431.
Nemyslim si, ze by sme tu mali take vozidla, ktore prepustaju v neunosnej miere studeny vzduch (ak odratam okna). Hadam mi nechces tvrdit, ze ked vodic zapne kurenie do interieru, tak ten teplotny rozdiel je tak velky, ze vo vnutri je i nadalej zima? Naviac ani zimy tu take nemame, ze by to hrozilo. Skor si myslim, ze to je o principe. (spominane elektricky boli 616 a 617)
Ked bola premavka na dusicky, tak v kazdej suprave, na ktoru som natrafil, bolo akurat dobre vykurene. (Buduce kurenie bude v case vianocnych sviatkov)
Re #7990 Balky: Svojho casu takto DP experimentoval s L19 a to tak, ze pocas volnych dni jazdila raz za hodinu az ku Mlynu inac len po Teplaren. Zrejme ludia protestovali a vratilo sa to nazad. A takisto svojho casu bola zriadena vetva (do 31. 3. 2001) L27A az ku Mlynu.
Re #7991 Balky: Ja by som sa radsej vratil ku povodnej L52, ktora by premavala len pocas pracovnych dni s hustejsim intervalom a medzi casmi by bola zriadena trebars ako kedysi L36 (OD Bajkal - Krasna n/H - kino). A do Sace by jazdila L25.
Skor by som pridal intervaly na elektrickach, ktore idu na jazero ako zavadzal predlzenia liniek.
Re #7992 Peter: L38 je naslednikom expresu L52, lenze Šaca si narokovala (neviem si spomenut co) a tak sa stala z expresu uz bezna linka. A zaroven sa od 1. 11. 2003 skratila L25 len po Polov vo vymedzenych casoch
Vie mi niekto poskytnut strukturu DPMK pocnuc riaditelom a konciac vodicmi? Zaujimali by ma pocty zamestnancov na jednotlivych usekoch. Mena ma vobec nezaujimaju. Dakujem
lubos: ospravedlňujem sa, omylom som nakopíroval nákresy do súboru s WWW-stránkou.
BM: vaše fotky mne netreba, na správy a nákresy si mi povolenie dal, ale aby som s tebou nemal problémy, lebo ako vidím vy stále tvrdíte, že robím niečo bez COPYRIGHTU pritom povolenie od vás mám(vystrihovačky boli v poriadku) WEB som stiahol z WZ.CZ. (keď by si mi dovolil aspoň správy a novinky išlo by to aj bez nákresov).
Mat3j: ten autobus som si urobil sám, keď chceš, pošlem ti súbor PSD, Adobe Photoshopu s týmto busom
naproti tomu vcera vecer na L13 dokonala sauna... * diggi? mas na mysli tu budku, v ktorej svieti romanticke zelene svetlo, z ktorej sa nadherne pari (asi v nej nemaju zimu) a na oknach nenajdes ziadne cislo??? * L5 538 pri kabinke provokacne teplo, o zvysku supravy sa to uz neda povedat!!!
L6 531 * v okruhu cca 2m od kabinky krasne teplucko (asi pre tie otvorene dvere na kabinke) a zvysok supravy kosssaaaa * plati ten zverejneny stupen len pre kabinku, alebo aj pre zvysok supravy?!?
vykurovanie ..alebo temperovanie voza určuje dispesčer, alebo výpravca..napr. v stračej nôžke na stanici si v zime v okne môžeš všimnúť číslo, ktoré udáva príslušný stupeň ?
Tá 5217-tka je už nenormálne "rozbitý" budar, vodič už nemá ani okno na dverách na kabínke, a to nevravím o tom v ako stave je motor a kasňa vozidla. Mali by ju poslať na CNG alebo do GO v Levoči, aj napriek tomu, že ešte nemá nabehaný potrebný počet km.
Ako vždy (v pracovné dni) sa rozhodli prerobiť koľajový prechod na križovatke Toryská/Trieda SNP... Neskutočne dlho trvá prejdenie križovatky v smere na KVP... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák