Vladimír: O.K. ale mi nemáme zastávku kde stojí toľko liniek.
Včera som sa po dlhom čase viezol v trole a mal som šťastie aj hlásil a len to nasleduje tam úplne stačí. Okrem iného nenasleduje len zastávka, napr. Budatínska, ale aj ulica Budatínska. Nie je to tak vždy, ale v drvivej väčšine áno.
Nie som expert na problémy busov na kĺby, ale som si istý, že ich bolo viac. Napr. aj Sanosy sa bežne trhali v kĺboch.
Včera som sa po dlhom čase viezol v trole a mal som šťastie aj hlásil a len to nasleduje tam úplne stačí. Okrem iného nenasleduje len zastávka, napr. Budatínska, ale aj ulica Budatínska. Nie je to tak vždy, ale v drvivej väčšine áno.
Nie som expert na problémy busov na kĺby, ale som si istý, že ich bolo viac. Napr. aj Sanosy sa bežne trhali v kĺboch.
Vladimír
"Čo ma však najviac zaráža v štúdii od p. Titla, prečo chce jednosmerne presmerovať IAD do troch prúdov práve proti smeru hodinových ručičiek"
"Najlepšie riešenie v prípade jednosmernosti pre IAD je v smere hodinových ručičiek a v troch prúdoch, t.j. z N.O. na Protifaš. bojovníkov, Štefánikovu, Hviezdoslavovu, Moyzesovu, južnú Štúrovu a N.O."
Sarko, a toto, čo navrhuješ Ty je v smere hodinových ručičiek? Okruh NO - Štefánikova - MMM - Moyzesova - NO je v smere hodinových ručičiek? Ja by som dal ruku do ohňa, že ak by som autom obiehal v tomto okruhu, tak by som obiehal v protismere hodinových ručičiek. Veď Ty si navrhol to isté, čo Titl!
"IAD by totiž premávala v podstate v prostismere a MHD a vozidlá s majákmi v opačnom smere tiež v protismere..."
Sorry, toto som vôbec nepochopil...