Reakcia na: S499.1023 #78333:
1) foto hovorí len o oboch typoch vlakov na trati a NIE o tom čo som písal. Alebo mi chceš povedať, že ľudia chodia Skom miesto toho ICE do 100km vzdialanej destinácie? Pretože ja stále uvažujem nad košickým modelom, nie Nemeckým a existnciu súbehu ako na fotke som NIKDE nevylúčil.2) áno, narozdiel od iných typov na SVK, opäť sa bavíme o Slovensku, kde to v tej dobe bolo niečo špeciálne (a samozrejme tiež nutné pre traťové pomery). Opäť som NIKDE nenapísal, že to platí pre celý svet. Vtedy sme tu poznali len odpor a tyristor.
3) čo sa týka Baureihe 202 - nie je to elektrická lokomotíva a taktiež ju nikdy DB nekúpili. A keď ty tak chytáš za slovíčka, tak ťa upozorním, že nebol to len Henschel, ale aj BBC. Rakúska 1822 bola elektrická a používaná v prevádzke.
Bjorn
@Master5228 - Tu určite nie je snaha o to, aby na tratiach jazdili miesto expresov električky... Poslať električku do Čiernej nad Tisou by bola zhovadilosť.
Vo všeobecnosti si myslím, že košický región nemá potenciál na to, aby sa dokázala integrovať regionálna doprava s mestskou. Jediné, kde si to viem predstaviť je linka z Moldavy nad Bodvou cez Šacu, USS (kde by sa napojila na električkovú sieť), centrum na stanicu. Žiadne motanie sa po Kuzmányho, okružná jazda cez NMM a podobne. Zaujímavé by ešte bolo, ak by električky jazdili v Prešove, tam by sa potom tiež dalo vymyslieť niečo rozumné.