Možno by pár kúskov mohol Džadoň vycapiť na strechu doktorovi na dom v Barci ako milú spomienku a dar od milujúcich Košičanov za budúcu supermodernú MHD a iné oné... ? ? ?
Ale no... Nesmej sa z Evičky ? TaškentWagenTeam sa už naučil, ako sa montuje klíma. Jednoznačný pokrok. Bariéry a kľukaté uličky ešte nevyriešili, ale to chce proste čas. Ešte tak 20-30 rokov a možno urobia 100% NP voz ?
Pred pár rokmi tiež visela ponuka na odpredaj nadbytočných vozov. Záujem o tieto vozy bol tak enormný, že podnik ich nakoniec rozpílil a predal do šrotu ? Niekto si asi naivne myslí, že to teraz bude iné alebo čo? ?
Pomerne úspešný v odpredaji bol v minulosti pražský dopravný podnik. Porovnajme si ale ako vyzerajú pražské T3 (hoci aj tie s pôvodnou výzbrojou a skriňou) a košické... A aj to jediní záujemcovia boli Rusko, Ukrajina a Severná Kórea ? Jeden voz predali za v prepočte 5000 €, koľko očakáva DPMK, že za tie šroty dostane? A hlavne od koho? ?
A teraz Dúha a výhovorkyňa mesta by mali po vzore vyhlásenia na margo chýbajúcej závlahy "Dopravný podnik musí vymyslieť spôsob zavlažovania" niečo podobné navrhnúť v súvislosti s obhospodarovaním tejto záhradky.
Dúha nám vymyslela sofistikovaný spôsob ako ušetriť na trávnikovom koberci, ktorý je vlastne tá horšia varianta, ako sa všetkých snažia presvedčiť. Nakŕmia holuby osivom, nechajú tam burinu vrámci diverzity životného prostredia. Skláňam sa pred vami, vy zlodeji a ďakujem. ?
Stĺpy na chodníkoch projektujú aj na veľkej časti Moldavskej cesty, prakticky celý úsek od Idanskej až po SOŠa, východná strana. Detto Bardejovská (tie stĺpy, čo teraz ponatierali do cirkusantského náteru, sú plánované na demontáž).
No tiež mám pochybnosti o zdravom rozume, otázka je, či projektanta alebo zadávateľa. V zásade je to asi ale jedno, lebo výsledok je napr. (aj) taký, že na Zimnej ulici medzi dvoma blokmi Malej Prahy pribudnú po štyri trakčné stĺpy na oboch stranách. Teraz je tam jeden jediný, väčšina dĺžky je uchytená na fasáde. Svietidlá verejného osvetlenia s výložníkmi detto.
Projektová dokumentácia MET, UČS 12, Boženy Němcovej, stupeň DSZ.
Veľmi by ma zaujímalo, prečo projektant trakčného vedenia navrhuje zmeniť polohu trakčných stĺpov na východnej strane ulice z doterajšej polohy v trávnatom páse za chodníkom do novej polohy priamo v trase chodníka (moderé kruhy = navrhované stĺpy, prečiarknuté fialové = stĺpy určené na demontáž). Budeme tam pomedzi ne slalomovať? ?
Veta hodná jej autora ? To je ako keď Jakeš apeloval na stranícky aktív na Červenom Hrádku, že majú robiť tak, nech to vyzerá, že to nie strana, ale "to ten lid si to žádá" ? Kulisy a aktéri rozdielni, rétorika ako by ich jedna mater mala...
K veci: Pokiaľ budú tupci písať podmienky súťaže tak vágne, ako to urobili v ostatných dvoch prípadoch, tak sa ani nečudujem výsledkom. Ale keďže v oficiálnej dokumentácii čítam, že v roku 2030 chcú prevádzkovať Vario LF3+, tak to vidím na ďalšiu zinscenovanú súťaž. ProVario agitátorov tam majú dosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran
Tu už naozaj niekomu solídne zaondieva.