Reakcia na: Isidor #77174:
Áno, lebo keď vedenie nakúpi autobusy, ktoré majú síce klímu, ale okná bez dvojskla a navyše sú obyčajné - prepušťajúce žiarenie - stáva sa z voza skleník. Ak by také sklá boli vo vozňoch na železnici a zasvietilo by ostré slnko, bolo by tam peklo, klíma by nestačila. Takto je to aj u nás. A navyše je klíma namontovaná zle. Vzduch nemusí predsa fúkať - stačí sa pozrieť na CapaCity v spomínanej v BA (v článku), alebo na Many, Mercedesy a Solarisy v Mníchove, kde majú všetke tmavé sklá, účinnú klímu a často elektricky uzamykateľné okná 
.. ale jasné, nám stačia aj Libchavské krámy do budúcna bez klímy a taškentvozne s citujem istého odborníka na klímu: "veľmi účinným prirodzeným vetraním klapkami a posuvnými oknami". SUPER! Už nechcem filtrovaný a chladný vzduch vo voze, ale účinné fúkanie 35 stupňového vzduchu zvonku priamo do tváre cez okná :3 :3 :3
Blbci v ŽOSke, že na nové Bdmpeer a Bd(g)teer vozy na regionálnu dopravu (Os a REX) montujú klímu... Načo? Šak to stojí na každej zastávke! A má to dvere na každej strane! ? ?
veteran
Výhľadový rozsah vlakovej dopravy
Výhľadový rozsah dopravy k roku 2030 bol stanovený DPMK – ÚRD. Odhadovaný stav v roku 2030
predpokladá dobudované trate NMM - Stanica, DPMK - Popradská - Hornbach, Železníky - Cassosport a
Ťahanovce - Terminál Sever – Masarykova.
Prevádzka bude zabezpečovaná električkami typu Vario LF, Vario LF2+, Vario LF3+ a KT8D5.
...amen cma ? ? ?