Kúpili sa autobusy a zistilo sa, že niet ich kam dať. Tak si vymyslíme pre nich novú linku. A zrazu aké sú potrebné a ako sa Košice zaraďujú medzi európske metropoly s ekologickou dopravou.
Inak, vysvetlí mi niekto načo vykonávať taký dlhý súbeh doplnkovej linky s inou nosnou linkou od NO až po križovatku na Sečovskej ceste pri Heringeši, keď potom samotná doplnková linka ide len pár metrov?
Áno, v špičke vraj na 31čke 3 delené služby obsluhované tedomami/dvanásťmetrovými SORkami, v sedle 2 celodenné služby z 28čky obsluhované dačím kratším.
Oficialne info este nie je, ale je pravdaz, ze od 15.10. sa chysta viacero predvolebnych zmien, medzi nimi aj nova linka 32 na heringes pre elektrobusy, napr. aj presuny midibusov v spicke medzi 31 a 28. Az to bude potvrdene oficialne z DP, tak to bude aj tu na webe.
Dopocul som sa nieco o novej bus linke #32 na rase NO-Heringes-Lingov, vraj by uz mala jazdit od 15.10., no zatial nikde nevidim oficialne(jsie) info. Neviete o tom nieco?
"Dlhodobá snaha vedenia mesta Košice o čo najväčší rozvoj ekologickej dopravy v metropole východu zaznamenala ďalší významný úspech. "
...a tým je, že počas pracovných dní jazdí pod elektrickým vedením stabilne minimálne 7 autobusov a počas víkendov sú trolejbusy odložené všetky ?
V Prahe ste mali úplne iné elektrobusy (BredaMenarini), predpokladám, že s úplne inými nastaveniami v tech. záležitostiach, pohone, batériach, kapacite,... Proste úplne niečo iné.
Vozidlo pôvodom z košického dopravného podniku bolo v roku 2004 zgenerálkované v spoločnosti Rošero a predané považskobystrickému dopravcovi prostredníctvom leasingovej spoločnosti. Autobus bol využívaný napríklad na zvoz zamestnancov firmy Sauer-Danfoss. V roku 2009 vozidlo stratilo využitie, bolo vrátené leasingovej spoločnosti a na Kysuciach čakalo na svoje ďalšie využitie. V auguste 2010 bolo odkúpené firmou Slovak Finance Trans z Levíc, ktorá ho ponúkala ďalej na predaj. Nakoniec sa vrátilo späť do Považskej Bystrice, kde ho v rokoch 2011-2012 prevádzkoval dopravca Utrans Šped a následne ho odkúpil tamojší mestský dopravný podnik MDS.
.. a tankuje sa každý autobus každú noc? ? a má naftový autobus aj nejaký "limit" počtu tankovania ?? ten môžeš tankovať aj 3 roky v kuse.. elektrobus (baterky) maju svoju životnosť (počet cyklov nabitia atd..) Tak neviem prečo chceš porovnať tankovanie busov a nabíjanie elektrobusov ..
Už len sa modliť, aby sa to úspešne dokončilo a fakt zrealizovalo, hoci aj po častiach ale predsa lepšie než nič?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Riks