Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: veteran #74454:
Šicko podriadene predvoľebnym kortešačkam totej jedinej spravnej strany...?
Reakcia na: veteran #74454:
"Dlhodobá snaha vedenia mesta Košice o čo najväčší rozvoj ekologickej dopravy v metropole východu zaznamenala ďalší významný úspech. "
...a tým je, že počas pracovných dní jazdí pod elektrickým vedením stabilne minimálne 7 autobusov a počas víkendov sú trolejbusy odložené všetky ?
Zasa dajaké hlavné mesto? ? http://www.kosice.sk/article.php?id=14818
Póóóslednááá bóórba vzplááála... ? ?
Reakcia na: Dispecer #74450:
Čo sa týka mestskej premávky, poradia v DP Ostrava ( http://imhd.sk/transport/galeria-media/347/ostrava.html?#117175-SOR-EBN-10-5-5002 ). ?
Reakcia na: tom393 #74446:
Presne tak.
Reakcia na: monoblok #74436:
V Prahe ste mali úplne iné elektrobusy (BredaMenarini), predpokladám, že s úplne inými nastaveniami v tech. záležitostiach, pohone, batériach, kapacite,... Proste úplne niečo iné.
Reakcia na: Author #74435:
Treba sa opýtať Tatrancov na ich trojročné zimné skúsenosti s PP-017CL - http://www.tos-tatry.sk/.
Reakcia na: forest #74410:
Nech si minuskuje kto chce ma na to prav ale to je moj nazor co som napisal..ty mas zasa tiez prehnane nazory s klbakmi na 31ku a podobne ..cize tak 🙂
Reakcia na: Rudyke902 #74445:
Ty si sa tak vyjadril, akoby to bolo niečo zvláštne. Baterky mi vysvetľovať nemusíš, nič nie je večné.
Reakcia na: veteran #74442:
tak uz chybaju len useky VSS-Barca a Alejova(krizovatka Moldavska)-Jazero , no kiezby sa zrealizovalo aspon to
Vozidlo pôvodom z košického dopravného podniku bolo v roku 2004 zgenerálkované v spoločnosti Rošero a predané považskobystrickému dopravcovi prostredníctvom leasingovej spoločnosti. Autobus bol využívaný napríklad na zvoz zamestnancov firmy Sauer-Danfoss. V roku 2009 vozidlo stratilo využitie, bolo vrátené leasingovej spoločnosti a na Kysuciach čakalo na svoje ďalšie využitie. V auguste 2010 bolo odkúpené firmou Slovak Finance Trans z Levíc, ktorá ho ponúkala ďalej na predaj. Nakoniec sa vrátilo späť do Považskej Bystrice, kde ho v rokoch 2011-2012 prevádzkoval dopravca Utrans Šped a následne ho odkúpil tamojší mestský dopravný podnik MDS.

Ex. 3102?

http://imhd.sk/pb/vozidlo/9561/Karosa-C-744-PB-782BN-KEB0205-PB550AT-PB782BN.html#
Reakcia na: Riks #74431:
.. a tankuje sa každý autobus každú noc? ? a má naftový autobus aj nejaký "limit" počtu tankovania ?? ten môžeš tankovať aj 3 roky v kuse.. elektrobus (baterky) maju svoju životnosť (počet cyklov nabitia atd..) Tak neviem prečo chceš porovnať tankovanie busov a nabíjanie elektrobusov ..
Reakcia na: veteran #74442:
Už len sa modliť, aby sa to úspešne dokončilo a fakt zrealizovalo, hoci aj po častiach ale predsa lepšie než nič?
Reakcia na: Author #74440:
Tuto sobotu som o 6 rano cakal 19 asi 13 minut a okrem 16 a 29 vsetky ostatne linky boli dlhe 18m autobusy. ?
Nerád prerušujem debatu o baterkošmejdoch, ale...

http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/6915/145004;jsessionid=83E311BD91E85FA1ABC1B6E741E6C9E9

KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, projektová dokumentácia
UČS 08 Ul. Moldavská, úsek trate Krajský súd – kruhový objazd Moldavská (mimo)
UČS 09 Kruhová križovatka Moldavská
UĆS 10 Ul. Trieda SNP, úsek trate križ. Bardejovská (mimo) – križ. Laborecká (mimo)
UČS 11 Ul. Trieda SNP, úsek trate križ. Laborecká – obratisko Amfiteáter (mimo)
UČS 12 Ul. Zimná a B. Němcovej, úsek trate od križ. TIP TOP – obratisko Botanická záhrada
(mimo)
UČS 13 Obratisko Botanická záhrada
UČS 14 Ul. Komenského, úsek trate NMM (mimo) – obratisko Havlíčkova (mimo)
UČS 15 Križovatka VSS

ponuky predkladať do: 27.11.2014
Reakcia na: Author #74440:
o NB 18kach som ja nikdy nerozprával, zas netreba ísť do extrémov. S tým, že dispozičná BN 9,5 sa može objaviť aj na 10ke či 15ke som nepočítal, myslel som len, že pri počte 10 kusov vozidiel istej kapacity (EBN+BN) je 1 dispozičný voz normálnym javom ... Až dovčera sme mali 12 dispozičných tedomov denne, tak som myslel, že jedno BNko stojace v garáži by už takým problémom nebolo.

Iv: Rozprával som predovšetkým o linke 33. Keď sa chceš baviť, choď na fóra iného druhu, nie dopravácke.
Reakcia na: Astor #74438:
V podnikoch i mestach, kde ktosi aj pozera na vyvoj nakladov, je vzdy snaha nizkonakladove vozidla prevadzkovat celodenne+celotyzdenne a vozidla s najvyssimi prevadzkovymi nakladmi (=klbove) len v spickach, resp. obdobiach, kedy su ozaj potrebne.

Je vsak mozne, ze v Kosiciach su ine priority a coskoro sa dockas NB 18 na 31 aj vecer a cez vikend. A potom uz len cakaj, kedy si ktosi vsimne, ze klbaky tam vozia vzduch a rychlo sa objavia mudrci, ktori navrhnu zhorsenie intervalov... Uz chapes preco?

Netvrdim, ze spickova 31 je dobre riesenie.. Ale postupne sa urcite najde 5 sluzieb v rannej spicke, kam bude mozne upravat najlacnejsie (a mozno aj najspolahlivejsie) vozidla. Su mesta, kde si kedysi niektore mestske casti prave tento typ vozidiel najviac pytali..



Reakcia na: Astor #74438:
asi preto, ze su potrebne najma v sedle?
no ale pre zaujimavost, daj 5 trhanych sluzieb, kde by si ich dal...chcem sa pobavit...
Reakcia na: Astor #74437:
Prečo musia byť BN 9,5 bezpodmienečne na celodenných výkonoch, tak som to myslel.
Reakcia na: Author #74433:
len jednej veci ešte celkom nechápem: Z Hornádskej premáva na trhaných službách vyše 10 autobusov SOR NB 12, v Šaci ich je na trhaných cca 7. O veľkých ani nehovoriac. Ak teda može premávať toľko autobusov NB 12 a NB 18 iba na špičkových poradiach, prečo nemože premávať 5 elektro + 5 minisoriek na trhaných takisto? Prečo musia byť BN 9,5 bezpodmienečne na trhaných? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.