Ano, midi na celodenkach 31 budu od stredy vykonavam v spicke 28ky, ktore su pobliz. Kedze pre elektrobusy su zamyslane (aj vzhladom na vyrobcom uvadzany km dojazd + nutnost garazovat na Hornadskej) ine sluzby, nez 28, tak bolo mozne vyuzit midi sorky v spicke na 28.
Kúpili sa autobusy a zistilo sa, že niet ich kam dať. Tak si vymyslíme pre nich novú linku. A zrazu aké sú potrebné a ako sa Košice zaraďujú medzi európske metropoly s ekologickou dopravou.
Inak, vysvetlí mi niekto načo vykonávať taký dlhý súbeh doplnkovej linky s inou nosnou linkou od NO až po križovatku na Sečovskej ceste pri Heringeši, keď potom samotná doplnková linka ide len pár metrov?
Áno, v špičke vraj na 31čke 3 delené služby obsluhované tedomami/dvanásťmetrovými SORkami, v sedle 2 celodenné služby z 28čky obsluhované dačím kratším.
Oficialne info este nie je, ale je pravdaz, ze od 15.10. sa chysta viacero predvolebnych zmien, medzi nimi aj nova linka 32 na heringes pre elektrobusy, napr. aj presuny midibusov v spicke medzi 31 a 28. Az to bude potvrdene oficialne z DP, tak to bude aj tu na webe.
Dopocul som sa nieco o novej bus linke #32 na rase NO-Heringes-Lingov, vraj by uz mala jazdit od 15.10., no zatial nikde nevidim oficialne(jsie) info. Neviete o tom nieco?
"Dlhodobá snaha vedenia mesta Košice o čo najväčší rozvoj ekologickej dopravy v metropole východu zaznamenala ďalší významný úspech. "
...a tým je, že počas pracovných dní jazdí pod elektrickým vedením stabilne minimálne 7 autobusov a počas víkendov sú trolejbusy odložené všetky ?
V Prahe ste mali úplne iné elektrobusy (BredaMenarini), predpokladám, že s úplne inými nastaveniami v tech. záležitostiach, pohone, batériach, kapacite,... Proste úplne niečo iné.
Ty si sa tak vyjadril, akoby to bolo niečo zvláštne. Baterky mi vysvetľovať nemusíš, nič nie je večné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
absik