Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #74005:
No hej, ale idú Vianoce a PR oddelenie nemá na darčeky a lyžovačku...?
Reakcia na: Yogi616 #73981:
Logika je nekúpiť nový, ak tu máme funkčný autobus. Odpredaj používaného autobusu za zlomok ceny nového je ekonomický nezmysel.
Reakcia na: Mino221 #74003:
Mne sa nepaci, ze niektore miesta su tam ako preliezky, prilis vela dveri a ovela vyssia nutnost stale niekoho pustat, aby mohol vystupit. Vela sa tam hrozne trasie a to su busy nove, pri serpentynach navyse divne pukaju, neviem co su to za zvuky. A trebars na kozenkovych sedadlach pravidelne skoro vyletim zo sedadla, ale to bude asi skor tym potahom. Kazdopadne radsej uz rozhrkany Citelis ako SOR.
Reakcia na: tbus #73987:
No tie miesta su problem..je ich tam na moj vkus vela (to je ta vyhoda pri SU18 na 10-ke pretože sa tam zmesti viac ludi)...zvykol som si aj ja na nich ale mne sa viac paci SU celkovo
Reakcia na: Dispecer #74000:
Akurat tie nase by este pojazdili a pozsluzili, tie SORy budu za 3-4 vrzgat a hucat, ze sa nimi clovek bude bat jazdit jak teraz v trolejoch.
Reakcia na: Yogi616 #73980:
Nie ? ale pokial si pamatam tak teraz jazdili..chyba bola kupit SOR-y namiesto napr. Solarisov ale tak no co uz...myslim tym to ze je skoda odpredavat dobre autobusy ked jazdia (keby nejazdili nech si ich bere aj cert)
Reakcia na: monoblok #73998:
Vidíš, teraz akurát sa to deje - pri Solarisoch... (I keď marí sa mi, že ich životnosť siaha k 12 rokom, ale nie som si istý.)
Reakcia na: monoblok #73988:
Len technická poznámka... Základne imanie DPMK je vo výške 33 190 €. Zadlženosť podniku sa neporovnáva k základnému imaniu, ale vypočítava sa ako podiel cudzích zdrojov na krytí celkového majetku. Podľa výročnej správy za rok 2013 to bolo 90,79%.
Reakcia na: Dispecer #73995:
Mal som na mysli tie varsavske, u nas nehrozi, zeby sme menili autobusy v odporucanom case od vyrobcu ?
Reakcia na: Peter55 #73996:
Mal som na mysli ten stav, clovek nastupi do T3 u nas a caka ho nemile prekvapenie, hrdza, zazrata spina. V BA sa vzdy bojim o svoj zivot pri ich rozchode. Oproti prazskym ci brnenskym podstatny rozdiel v T3
Reakcia na: monoblok #73988:
Všetky električky určite nejazdia od 60. rokov ? Všetky KT8 a T6 su z druhej polovice 80. a začiatku 90. rokov.
Reakcia na: monoblok #73992:
3901 - 3903 sú r. v. 2005...
Reakcia na: Yogi616 #73985:
Ale veď sa zo začiatku počítalo so zrušením TD, alebo sa mýlim?
Reakcia na: Yogi616 #73991:
Az sa mi to najblizsie prihodi, napisem.
Reakcia na: Dispecer #73990:
Tak ono zivotnost jedneho vozidla je kolko 8-10 rokov? Je logicke, ze ked sa uz priblizili tomuto veku, tak ich nevyradili, ale predali. Hlavne ked sa mohlo jednat o poruchovejsie vozy ci uz nepotrebne kvoli nakupu novych. Trebars aj Praha predava T3, ale su v podstatne lepsom stave ako nase.
Reakcia na: monoblok #73988:
A ešte by som ťa poprosil. Ak vieš o "vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky", tak napíš sťažnosť na podnik, nie je problém to overiť. ?
Spoje sa kontrolujú často, no vyberá sa náhodne, resp. na nejaký podnet.
Reakcia na: monoblok #73988:
Prvé dva body súviseli s vtedajším režimom... Neťahal by som sem ich.

Mimochodom, Varšava už predávala nejaké Solarisy, skončili niekde v Litve, či Lotyšsku... ?
Reakcia na: monoblok #73988:
Šrotovanie nových súprav T3??
Tak myslim, ze to mozeme dalej napisat do knihy absurdnosti a anomalii v DPMK. Pridam sem vyber:
-srotovanie novych suprav T3
-neustale a nezmyselne precislovanie vozov
-vybudovanie trolejbusov a trate, aby sme ich mohli o 20 rokov zase zrusit
-stav trati silne pripomina Balkan
-stav elektriciek je taky, ze snad vsetky jazdia uz od 60tych rokov.
-podnik ma zadlzenie 100% zakladneho imania
-nakupi sa 120 rozmetacov hnoja s klimatizaciou, no v podniku nikoho nenapadne, aby zaskolili vodicov, ako ich pouzivat a zamykat okna, kedze ovcania nevedia pouzivat klimatizaciu.
-predavame najlepsie autobusy, ktore jazdia spolahlivo v Berline ci Varsave, aby sme sa mohli vozit kostitrasmi alias rozmetacmi hnoja spriatelenych tunelarov z J&T
-bezne vynechavanie spojov a vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky.
-bezdovodna vymena kariet, oznamena nahle, takze clovek s novou predlzenou kartou si moze zaplatit 7 eur za novu.
...
Osobne pracovat v DPMK, hanbim sa jak pes za takuto firmu. Ako Kosican sa za nu uz hanbim teraz.☠
Reakcia na: Mino221 #73976:
neviem či ideálny, v SOR-e je aspoň kde sa chytiť po stojačky (toto je v Solarise niekedy dosť problém), má viac miest na sedenie, viac dverí, lepšie vetranie (klímu), mne sa NB18 vidia veľmi podarené, odhliadnuc od toho akým spôsobom sa nakupovali s nimi nemám ako cestujúci žiaden problém ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.