Ešte raz si prečítaj, čo tu je napísané, lebo si odišiel spod trolejov.
To, že reaguješ na niečo iné, ponechám bokom, ale rád by som videl ten energeticky úspornejší autobus. Urob porovnanie nákladov na vypravenie autobusu na kopcovitú 71 a vypravenie trolejbusu. Nie však tak amatérsky, ako to robí DPMK, kde mieša kĺbové trolejbusy s krátkymi autobusmi. A môžeš tu potom dať tie čísla.
Tvoj príklad ide úplne z cesty Tu vôbec nejde o to, či to ostatné vozy zvládnu, ale o kapacitu. Trolejbusy dĺžkovej kategórie 12 metrov (konkrétne typ Škoda 14TrM) sú vzhľadom k svojej kapacite absolútne nedostačujúce cez akýkoľvek typ dňa a živiť ich len kvôli linke N71 je opravovaním týchto vozov neekonomické, keď ich môžu nahradiť kapacitnejšie a energeticky úspornejšie autobusy SOR.
Veronika je jediná svojho typu v Košiciach a je potrebné, aby sa dielne podrobne zoznámili s týmto typom vozidla, a aby ho doviedli k bezchybnosti. Zároveň ide o neoceniteľné vozidlo medzi 15 metrovými električkami (T3, T6) vzhľadom k svojej nízkopodlažnosti a nižšej energetickej náročnosti, takže akékoľvek dohady o vyradzovaní sú zcestné a neekonomické ?
Ak dobre viem (ak nie, opravte ma) klima funguje tak, ze sa nastavi teplota a klima chladi/ohtieva okolity vzduch na danu nastavenu teplotu. Takze ked je v buse 20 a klima je pustena a nastavena na 20 tak nepojde, akonahle teplota klesne/stupne tak sa klima pusti a chladi/hreje.
Tento system je jednoduchy a efektivny. Skoda len, ze kombinacia SOR a Smer nema dostatocnu inteligencnu kapacitu na daco take.
P.S. zrejme pre rudyke-ho nikde som nepisal, ze ohrievanie nemoze bezat cez obycajny vyhrevny system vozidla.
Čiže trocha prehnane: ak bude 27 tak zapnut klimu nemoze, tak?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kona
Veronika je jediná svojho typu v Košiciach a je potrebné, aby sa dielne podrobne zoznámili s týmto typom vozidla, a aby ho doviedli k bezchybnosti. Zároveň ide o neoceniteľné vozidlo medzi 15 metrovými električkami (T3, T6) vzhľadom k svojej nízkopodlažnosti a nižšej energetickej náročnosti, takže akékoľvek dohady o vyradzovaní sú zcestné a neekonomické