elektricka v planovanom variante nie je prave najstastnejsie riesenie, ale bude sa dat pracovat aj s tým. ak budu na odchody a prichody elektriciek nadvazovat 1 (2) autobusy, na ktory bude rychly a jednoduchy prestup, a ktory pojde do sidliska rozviest cestujucich a nabrat cestujucich na dalsiu elektricku, myslim si, ze to az take zle nebude. tak isto to bude moct byt casom riesene aj z juznej strany amer. triedy... jeden prestup (bus - elektricka) potrebny na to, aby som sa dostal do centra mesta je slusne spojenie
ludi treba naucit prestupovat, no zaroven treba zabezpecit taku nadvaznost a kapacitu, aby bolo taketo spojenie atraktivne... elektricka bude urcite rychlejsia ako bus v sucasnosti... ak vsak nastane to, ze sa vybuduje elektricka, ale starosta tahanoviec bude proti reorganizacii dopravy a tak ako je v KE folklor, odmietne zrusenie akehokolvek autobusoveho spoja a bude chodit do centra subezne bus aj elektricka, cele budovanie tejto trate sa moze zastavit a eurofondy pouzit na nieco aspon o trochu viac prospesnejsie...
ludi treba naucit prestupovat, no zaroven treba zabezpecit taku nadvaznost a kapacitu, aby bolo taketo spojenie atraktivne... elektricka bude urcite rychlejsia ako bus v sucasnosti... ak vsak nastane to, ze sa vybuduje elektricka, ale starosta tahanoviec bude proti reorganizacii dopravy a tak ako je v KE folklor, odmietne zrusenie akehokolvek autobusoveho spoja a bude chodit do centra subezne bus aj elektricka, cele budovanie tejto trate sa moze zastavit a eurofondy pouzit na nieco aspon o trochu viac prospesnejsie...
110mat110