Reakcia na: LABTEC #66962:
27 ich pri súčasnej výprave potreba nebude. ? Linka 71:
Pracovné dni (školský rok): 9 vozidiel (7 "celodeniek", 2 "trhané") + nočák
Pracovné dni (školské prázdniny): 8 vozidiel (7 "celodeniek", 1 "trhaná") + nočák
Voľné dni: 5 vozidiel (5 "celodeniek") + nočák
Linka 72:
Pracovné dni (školský rok): 9 vozidiel (7 "celodeniek", 2 "trhané") + nočák + prejazd 56/3
Pracovné dni (školské prázdniny): 7 vozidiel (6 "celodeniek", 1 krátka) + nočák + prejazd 56/3 & 71/8
Voľné dni: 5 vozidiel (5 "celodeniek") + nočák
Linka N71:
Pracovné dni (školský rok): 2 vozidlá
Pracovné dni (školské prázdniny): 2 vozidlá
Voľné dni: 2 vozidlá
Takže, ak dobre počítam, výprava je max. 20 vozidiel, resp. 17 vozidiel + prejazd 56/3; cez voľné dni 12 vozidiel; samozrejme len bez zálohy. Žiadnych 27 vozidiel. ?
Isidor
http://www.dpmk.sk/aktuality/buducnost-fungovania-dopravneho-podniku
,,Výhodou trolejbusov bol v minulosti ekologický rozmer. V súčasnosti z dôvodu existencie autobusov s nízkou hladinou emisií je dávno prekonaná platná Norma Euro 5 a od 1.1.2014 Norma Euro 6,“ vysvetľuje generálny riaditeľ
no a o pár riadkov nižšie:
"len v mestách Košice a Bratislava je porovnateľná štruktúra dopravy, nakoľko ostatné mestá nemajú zavedenú električkovú dopravu, ktorá je najekologickejšia" ?