Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #65149:
Ono začnime tým, že tento projekt nemá nič spoločné s IDS, ten sa dá zaviesť bez akýchkoľvek infraštruktúrnych stavieb a ak, mali by to byť najmä prestupné terminály. To že sa nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel, je pravda. Vcelku som zvedavý čo bude chodiť aspoň do tej Moldavy, ak tam niekto v pominutí zmyslov tie drôty naozaj natiahne. 813/913 alebo 163+2Bt? Alebo má KSK nejakého súkromného dopravcu? Celé je to jedna veľká fraška.
Reakcia na: Tatranka #65154:
Tvrdí, že ste dodal text aj obrázky, údajne sa poznáte. Moje stránky to nie sú
Reakcia na: KVKV #65153:
Fíha....A takto vznikajú podnety na bájky o prenatálnom fotografovaní.Dúfam,že ste dôrazne upozornil tvorcu tohoto nezmyslu na chybu,či???
Reakcia na: Isidor #65149:
Skvelé. To ako keby zase naopak, niekto postavil desať súprav metra pre Košice a uvidíme či niekto niekedy postaví aj nejakú trasu a za kolko ?
nevie mi niekto poslat plany mackopsa?

a este k navrhom zrychlenia dopravy: stacil by bus pruh pri krajskom sude smerom do centra. miesto na neho je. alebo dovolit AD a mozno po prerobeni vedenia TD jazdu v kolajisku
Reakcia na: KVKV #65146:
Projekt pseudo"IDS" nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel ? proste sa postaví trať a uvidíme, či a kto tam bude následne chcieť (a za koľko) jazdiť...plánovanie po košicky
Reakcia na: veteran #65123:
Naprosto súhlasím.
Verziu ed trate od amf cez Watsonovu - Hlinkovu cez most k Tescu som tu spomínal snáď pred piatimi rokmi. Bolo by to ideálne, dalo by sa riešiť aj povrchovo, Hlinkova by šla rozšíriť bez problému, Watsonova by yvžadovala aj asanačné zásahy aby nedošlo k obmedzeniu priepustnosti cestnej dopravy.
Bohužial niektorí na to reagovali ako na úplné kacírstvo. Dnes by bol taký návrh asi nepriechodný.

Ešte pripomeniem, že sídl.MIER malo byť povodne koncom 50-tych rokov napojené električkou z Komenského, ale presadil sa "rýchly a moderný" autobus. A bolo to tiež rýchlejšie a menej pracné.
čaute vie niekto že zajtra (23.12.2011) na ktorej linke bude 6242,či zajtra ani nebude premávať. Dakujem. ?
Reakcia na: AAA #65135:
No dobre, uveďte svoju vlastnú predstavu. Vytvorte systém ako by to malo vyzerať podla Vás. Možme to rozdiskutovať, možno sa niekto pridá.
Neviem síce s nákupom kolkých tramtrain vozidiel projekt počíta (v prvej fáze) , ale viac než 10 nepredpokladám, to som možno ešte optimista. Spočítajte jazdné doby z piatich smerov podla súčasných os.vlakov a vypočítajte potrebu vozidiel k zaisteniu 30´alebo 60´ intervalu + jazdnú dobu mestom + prestávky. (Čaňa, Kechnec, Michaľany, Prešov, Spišská n.V.)
Ja sa totiž obávam, že by mohlo dojsť k podobnému javu ako v niektorých nemeckých mestách. Takzvaná prestavba električky na S Bahn sposobila zhoršenie a nepravidelnosti spojenia v rámci mesta, likvidáciu niektorých (alebo postupne všetkých) mestských tratí a následné zavádzanie nových bus liniek na čiastočné vyriešenie vzniklých nedostatkov.
O náhrade bus spojov mhd integrovanými linkami SAD ani nehovorím, HOROR!
Vy ste síce spomenul náhradu v okraj.častiach , napr. v Myslave, Šebastovciach a pod., to by šlo. Ale jedná sa aj o to, kto je povinným zriaďovatelom dopravy. V KE je to mesto, mimo KE vyšší samosp.celok.
Reakcia na: Dispecer #65134:
Áno, súhlasím, len doplním, že trolejbusy s pom.agregátom - nezávislým pohonom sú schopné prekonávať aj väčšie vzdialenosti, využíva(lo) sa to aj na pravidelných linkách Plzeň, Zlín, Hradec Kr. ...
Reakcia na: myslavcan #65131:
Úplne zlá úvaha!
Celý ten problem na Terase vznikol z neschopnosti rýchlo a operativne riešiť dn na frekventovaných miestach a neochotu či neschopnosť dispečerov včas riešiť náhradnú dopravu. So zavedením paralelných ad liniek nesúhlasím , to je cesta k postupnému rušeniu ed a td!
NÍZKOPODLAŽNOSŤ je aj vlastnosťou všetkých v súčasnej dobe vyrábaných trolejbusov. (a električiek)
Reakcia na: myslavcan #65141:
Zo zastávky Magistrát premávajú 2 nosné električkové linky plus Rky, z Hodonínskej dokonca autobus L17, a pre porovnanie je Trieda SNP od Nemocnice po Sp. pavilón už dlhé roky obsluhovaná výhradné električkovou dopravou, tam netreba súbežný autobus?
Reakcia na: myslavcan #65141:
kde v Košiciach je 5 takých zastávok ? som zvedavý
Reakcia na: Dimi #65136:
Povedz mi kde v Prešove existuje 5 zastávok za sebou v jednom smere, ktoré neobsluhuje nič len trolejbusy...
Reakcia na: 110mat110 #65126:
vzdy lepsie ako minuly rok, kedy mali kavecany ci dzungla rovnaky hodinovy interval ako tahanovce alebo furca ?
Reakcia na: AAA #65135:
Ako s väčšinou vecí od neho. Si myslí, že keď rozumie elektronike od KT8 a má nabifľovanú históriu, že rozumie všetkému okolo MHD.
K tej mimoriadnej udalosti pri Galérke. V tom čase bola aj havária električky pri Novej nemocnici, kde jej auto nedalo prednosť a mierne ho zrolovala. Nešťastná zhoda okolností. Zálohové vozidlá boli poslané nahradzovať najprv električky 6 a 9 obojsmerne, lebo policajti sa skutočne vyjadrili, že za pár minút sa doprava pohne, preto operátorka zálohu na 71/72 najprv neposielala. Ale nestalo sa - riešili to vyše vyše hodiny. Preto sa poslali až dodatočne, čo budilo dojem, že nič nechodí. Potom tá nešťastná porucha, bohužia bežná vec - stav trolejbusov a električiek je vizitkou vedenia mesta Košice, ktoré na obyvateľov a ich MHD kašle z vysoka.
Jo a k tým manipulačným jazdám - u závislej trakcie vždy platí, že keď sa kolóna po odstránení prekážky pohne, vozidlá sa rýchlo presúvajú tam, kde v tom čase majú byť podľa svojich cestovných poriadkov. Ak by prvé dve vozidlá brali cestujúcich, zdržiavajú ďalších x vozidiel za nimi a doprava sa nedá do poriadku ani za dve hodiny. Je to bežná prax vo všetkých mestách.
Reakcia na: Dimi #65136:
Preboha.. PRIJMY! tak 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.