Reakcia na: veteran #64379:
Ad. Palackého - skôr by som povedal, že toto sa vyrieši až zbúraním mostov a vybudovaním novej trate, ktorá sa výhľadovo plánuje. Železnica sa má presunúť viac na východ, bližšie k Južnému nábrežiu (hlavný koridor už nemá byť vedený popri Jantárovej) a teda aj osud nákladnej stanice a terminálu kombinovanej dopravy je neistý. Už dávnejšie som začul z úst niektorých ľudí, že toto miesto by bolo vhodnejšie riešiť inak a nákladná stanica by mala byť na vhodnejšom mieste. Čo si myslím, že je mimochodom veľmi logické a správne.
veteran
Inak, pred pár dňami pribudli na Enviroportál podklady pre budovanie IDS (trate MMM-Sever, Sever-ŤHC). Je tam dokonca variantné riešenie vedenia trate Sever-MMM. 1. variant ráta s vedením po Alvinczyho, druhý s vedením po železničných koľajach a vyústením na Masarykovu až pri Stromovej ulici.
Re #64373 TA: Priemyselná - súhlas. Neviem prečo to tak vymysleli. Nepáči sa mi to.
MMM-ŽST: Myslím, že trať po Svätoplukovej by obslúžila viac ľudí.
Palackého, ŽST: Neviem, ako to je. Podľa starších nákresov je trať smerom na Východné mesto vedená akoby po najsevernejšom pruhu Palackého ulice (ten pruh, čo tam pred troma rokmi razili do podjazdu). Ako to teraz plánujú a či vôbec, neviem...
No celé mohlo to dopadnúť aj horšie, v 70. rokoch plánovali zbúrať celú Palackého ulicu a trať viesť na mieste zástavby na severnej strane ?