Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Viem, že máme jeden vrak KT8 D5 #503 alebo 504, neviete, čo zamýšla urobiť a tou KT8 D5????
Do KOS KRNOV alebo šrotovisko????
Reakcia na: 1018 #6057:
Ja nie, to TA potrebuje zistiť.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Reakcia na: SHORTY #6072:
Hej od Nového mosta..teraz ju aspon sekli..minule tam buchli BA T3-ku... ? ? ?
Reakcia na: Diggi #6071:
V KE nám jazdí takáto "70"-ka??? ?
Reakcia na: Sarko #6062:
Ak by sa do toho napchali 1000cky, bral by som do BA
Reakcia na: Diggi #6039:
Pozriem sa na to.
Reakcia na: S499.1023 #6067:
No ale VV60LF rekonštrukcia už nemôže byť, to je určite deklarované ako nové vozidlo. A pod podskupinou "Výroba tramvají" to majú tak aj uvedené.
Sarko:Veď preto som sa pýtal na vozidlá s NOVÝM TP.Všetky tieto vozidlá sú de facto nové ale de iure rekonštrukcie.A ak sa to výrobca neodváži deklarovať pred Dráhovým úradom ako NOVÉ vozidlá,tak sa ani na webe nemá čo chváliť výrobou NOVÝCH vozidiel.
Reakcia na: S499.1023 #6065:
Dajme tomu také T3R.EV a T3R.PV s karosériou VarCB3, ktoré sú neoficiálne úplne nové, ale oficiálne vykazované ako rekonštrukcie. A taký vlek VV60LF je vlastne tiež nový. Alebo máš iný názor?
Sarko:A akú NOVÚ električku,čiže vozidlo s NOVÝM preukazom spôsobilosti tam už vyrobili?
Do mace, sekol som sa... 1018 prepac, 25.5. si mal samozrejme 536, ale na L5...;)
TA: No viem ti povedat o L4 len tolko, ze tam jazdila 361+414. Ale napr. Shorty mal 423 na L3 a 1018 zas 536 na volajakej Rkovej sluzbe 😎
Počul už niekto o projekte električky TKT KVATRO? Žiadne pevné podvozky, podobnosť a obsaditeľnosť s KT8D5 (aj v jesdosmernej verzii), 20% nízkej podlahy, prijateľnejšia cena než pri nízkopodlažných električkách s väčším podielom NP, čo viac chcieť...

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/tkt_quatro/page.htm
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/tkt_quatro/draw01.jpg
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/tkt_quatro/draw02.jpg
Reakcia na: TA #6060:


Vydrzis este 2 tyzdne? A aku trakciu?
Reakcia na: 1018 #6057:
To by bolo dlhé vysvetľovanie, prečo potrebujem tú výpravu na 4-ke, ale bol by som za ňu véééľmi vďačný.
Reakcia na: eMareq #6056:
Dovolím si Ťa poopraviť, že nie vyrába modernizované, ale vyrába (nové) a modernizuje (existujúce).
A co vy šráci a čaje s košickí kotliny a okolitýho kraje?
Reakcia na: Dispecer #6049:


Ani Diggi, ani Dopravak v DPMK nepracuju. A ja mam brigadnicku zmluvu (spravovanie informacneho systemu BUSE a vodic elektricky), takze tiez nie na stalo.
Na co potrebujes zistit ten 25.5.2004 na linke 4?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.