Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5758
Text príspevku:
Re #5757 Nodes: Keď si dobre všimneš, tak zistíš, že som to nenapísal ja. Prečo by som písal z WAP-u a následne z PC? Ale už sa pracuje na protiopatreniach.
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Kurnik! Prečo chceš rušiť električku a nahradiť ju posilnenými autobusmi?! Takých je vo vedení DP už dosť!! Čo to je za logiku? Klasické dopravácke pravidlo vraví, že využívam elektrickú trakciu, kde sa len dá (a kde už je zavedená!). Čo tak naopak obmedziť L12 a nalákať ľudí späť na 4ku...
Meno (nick) autora: franz kafka
Číslo príspevku: 5755
Text príspevku:
Horen Sie bitte, ospravedlnte moju slovencynu, ale skusim to aj tak . ... prosim Vas na ktorej kolaji bude stat ten vagon? nie, ja sa len preto pytam, lebo ma taha na pravu stranu a tak by som chel vediet z ktorej strany Hlavnej sa mam vybrat smerom k tomu vagonu elektricky. Za kladne vybavenie mojej ziadosti vopred dakujem.
Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5751
Text príspevku:
Re #5694 Sarko: Oznam o stretávke sa nám rýchlo stratil už na tretiu stranu, takže pre istotu opäť:
Zajtra, 16.7.2004, sa uskutoční zraz záujemcov o MHD. Čas: 17:00, miesto: pri električke-reštaurácii Zlatý Bažant na Hlavnej ul. Zúčastniť sa môže ktokoľvek.
Text príspevku:
Kurnik, na jednej strane ma zase premahaju cierne myslienky o buducnosti elektriciek v KE, na druhej strane na rekonstruovanom useku na Juznej triede dnes zacali montovat nove kolajnice. Ked si spomeniem na tempo prac z minuleho roku, je to fakt nezvycajne rychlo.
Ringhoffer #12 z roku 1920 zatiaľ zostal bez porušenia, nebol záujem ho šrotovať, nakoľko vozidlo je bez pojazdu, odstrojené od všetkých použiteľných kovových častí na ND pre ostatné historické vozidlá tohto typu, preto sa zrejme len rozoberie.
Text príspevku:
Re #5741 Sarko: Doplnim Sarka, ze tieto tri supravy stali od zaciatku jula zoradene za sebou hned vedla tzv. kolaji smrti. Cize, moj odhad bol chybny o dva tyzdne. Povodne som tipoval, ze ze budu odstavene k 1. julu. Vlastne to aj boli, ale oficialne az teraz.
Text príspevku:
Re #5741 Sarko:
Tie ostatné budú zakonzervované na kolaji smrti.
Po troch rokoch prídu špecialisti a autogenom tie konzervy rozporcujú.....
Veď to nie je normálne tá súčasná denná výprava .Cca 15 vozov? Veď tolko sa vypravovalo v roku 1914 !!! To stačilo 18 vozov. To sa k tomu zase blížime?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.