Sarko:Veď preto som sa pýtal na vozidlá s NOVÝM TP.Všetky tieto vozidlá sú de facto nové ale de iure rekonštrukcie.A ak sa to výrobca neodváži deklarovať pred Dráhovým úradom ako NOVÉ vozidlá,tak sa ani na webe nemá čo chváliť výrobou NOVÝCH vozidiel.
Dajme tomu také T3R.EV a T3R.PV s karosériou VarCB3, ktoré sú neoficiálne úplne nové, ale oficiálne vykazované ako rekonštrukcie. A taký vlek VV60LF je vlastne tiež nový. Alebo máš iný názor?
Počul už niekto o projekte električky TKT KVATRO? Žiadne pevné podvozky, podobnosť a obsaditeľnosť s KT8D5 (aj v jesdosmernej verzii), 20% nízkej podlahy, prijateľnejšia cena než pri nízkopodlažných električkách s väčším podielom NP, čo viac chcieť...
Ani Diggi, ani Dopravak v DPMK nepracuju. A ja mam brigadnicku zmluvu (spravovanie informacneho systemu BUSE a vodic elektricky), takze tiez nie na stalo.
Na co potrebujes zistit ten 25.5.2004 na linke 4?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko