Reakcia na: Sarko #5210:
Ešte k tým výhybkám. V Plzni sú v centre mesta rádiovo ovládané všetky výhybky do "nohy" a nejedna sa v bežnej prevádzke nepoužíva. Ovládané sú jednoduchým vysielačom umiestnenom pod prvým schodom predných dverí, na verejnej frekvencii 433 MHz a v troch moduláciách (priamy smer, smer vľavo, smer vpravo). Pôvodným zastaralým dotykovým systémom je ovládaná už len jediná výhybka na manipulačnej trati z vozovne.Takže by sa mi páčilo, keby sme v KE mali elektricky ovládané výhybky nielen na križovatkách, ale aj na všetkých konečných. To by však znamenalo "elektrifikovať" ďalších až 22 výhybiek, z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek v súčasnosti je "pouhých" 23...
Vladimír
Re #5224 Sarko: Čiže historická tabuľka sa nám do prevádzky vlúdila...
Re #5225 BM: No to mne je jasné, že jazdiLA
Re #5226 BM: Ja som sa ale nepýtal na nejakých expertov šetričov, ale na normovanú spotrebu.
Čo sa týka jazdenia na spotrebu, neuraz sa prosím, ale o tom ozaj vážne pochybujem. Aká vôbec motivácia by k takému jazdeniu viedla. Nie je mi známe, že by v DPMK sa nejako zásadne prejavovala hmotná zaiteresovanosť vodiča na spotrebe PHM. Alebo sa spýtam rovno - ako vodič MHD, koľko k platu dostanem za ušetrený liter a koľko mi z platu strhnú za nadspotrebovaný liter?