Reakcia na: jt #52255:
tie cisla su len hrubo ilustracne, a hlavne netreba zabudat na "kvalitu" prestupnych uzlov, vzdialenost zastavok, nevhodne umiestnenie, obrubniky... ale ako vodom , ty si zakazdym najdes nejaky dovod aby ta linka bola zlaRe #52257 Isidor: tiez nechapem, preco mam byt na zastavke 3 minuty pred odchodom, ked cesta z domu na zastavku mi trva 30 sekund...
jt
Začalo to tým, že tu ktosi spomenul, že táto účelová linka nie je zverejnená na zastávkových označovníkoch a teda nedá sa o nej nijak dozvedieť. Nevidím dôvod na to, aby zverejnená nebola a zároveň ostala určená výhradne pre osoby so zdravotným postihnutím (to sú koniec koncov aj nevidiaci, nevládni a ďalší, ktorí nenavštevujú domov sociálnych služieb, nie len vozíčkári).
Re #52254 tbus: Celkový počet asi hej, ale v dennej výprave bude podiel NP vozov trocha vyšší. Nepísal som o "maximálne NP spojoch", ale o tom, že iné vozy sa už roky nenakupujú. A ak by sa vo väčšej miere zaviedla "unifikácia", teda jeden typ vozov na tej-ktorej linke, tak by to len a len prospelo (lepšie ak vieš, aký voz môžeš očakávať).