Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #5059:
Isidor Ťa už informoval, takže ja len toľko, že väčšina zrkadiel nie sú originál Bahoza, ale vlastná podniková výroba. Niektoré vozidlá ani nie sú po VP, môžu mať aj rozšírenú alebo bežnú SP.
Takže pozerám, na 387 bola 8.8.2003 skončená VP.

Aktuálny prehľad prehliadok koľajovej dopravy:

SP - 604
VP - 394+395, 500, 620+621 (už majú bielo-zelený náter)
rVP - 337
GO - 512 (KT8D5.RN2)
K - 389 a 538 (23.7.2004 389 nabehla do 538)

16.7.2004 sa skončila SP na "bublinke" #626.
Reakcia na: Isidor #5061:

A čo keď prídu indiáni a budú chcieť kúpiť práve tie električky s peknými zrkadielkami ? ?
Reakcia na: 1018 #5054:
No áno, to máš pravdu, ale myslím, že boli po bežnej SP. Tu pôjde o to, ktorý voz bude mať najazdených koľko km a pokojne to môže byť aj "bahozový". Čo som sa dnes pýtal, tak sa vôbec nevie, ktoré budú ďalšie, pretože nepôjde o dni, či týždne, ale aj niekoľko mesiacov. Dovtedy už bude mať svoje odjazdené aj 349-ka.
KVKV: ad zrkadla - skor mam pocit, ze Bahoza je len "poznavacie znamenie" vozu po VP 😉
SOLARIS MANIAK: kabiny su uz klasicky otvorene, ako pri poslednych dvoch seriach. teda ak som dobre studoval foto 😉
Reakcia na: Sarko #5045:

To je čosi úžasné zase !!! V dpmk triedia vozy na prevádzkové a odstavené-resp .výhladovo vyradené PODLA ZRKADIELOK !!! To snáď nemá obdoby na celom svete.
Montáž bahozáckej hrazdy na zrkadlo trvá včetne vrtania strechy a inštalácie kabeláže u inteligentných dp 35min. ! Je to spočítané, je to norma podla ktorej sa účtuje !
Reakcia na: Vladimír #5044:

To je možné ,že je to ako tvrdíš s tou R6,R7.
Tú históriu niekedy dám do kopy až budem mať chuť, tiež potrebujem niečo upresniť, nemám a hlavne nenosím v hlave všetke tie dátumy.
Reakcia na: Dispecer #5055:
Pozri si, co pisal Sarko a odpoved Ti bude jasna.
Reakcia na: Sarko #5046:
Len Ta doplnim co sa tyka solo autobusov. Ako bolo uverejnene vo Vestniku, ver. sutaz na dodavku kratkeho autobusu v pocte 1 ks vyhrala firma Mostarko a ta Soplaris doda asi dost tazko. A ked by nakoniec nedoslo k nakupu autobusu cez Mostarko, tak vo VPMK maju svojsky pristup k zakonu o verejnom obstaravani.
Čo si myslíte, bude sa rozširovať sieť dopravy a nakupovať nové vozidlá?????? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5045:


Tak 387 a 389 asi tazko, ved ich pred casom dali dokopy, su bahozove a po rozsirenej SP. Preco by stara bahozova 349 ostala a tieto 2 vozy mladsie nie? Podla mna padnu 391 a 393, oba su vozy problemove, odstavovane a bez SP, samostatne nepojazdne...
Bmko, ozvi sa. Ne ? ? ? ? ? . ? ?
? Včera som mal tú česť vidieť príchod nových Solarisov Urbino 15 a 12 / SU 15 -3X, SU12 2X /. Prišli približne o 14:30 hod. do areálu DPMK, a.s. na Hornádskej. Teraz si tam stoja ako ich predchodcovia pri stene a čakajú kedy dostanú ev.čísla, a kedy pôjdu na prepis.
Som zvedavý akú budú mať kabínu.
Reakcia na: Dispecer #5050:
A som #5050!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ☺ ☺ ☺ ? ? ☺ ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5046:
,,a na" načo ? ?
Čaute, dnes si tak čítam júlový MOT'or a viete čo som zistil???Že, vraj je neutrál autobus rýchlejší ako osobný automobil. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Sarko: Každoročné vyhlasovanie, ktoré každý vie ako skončí 🙂 A keď už sme pri tom, ja si myslím, že bude nasledovať ďalšia rámcová zmluva na niekoľko rokov dopredu a nie jednotlivé súťaže každý rok.
Reakcia na: pitto32 #5041:
pokračovanie ~> obdobie 5 rokov (opravte ma, ak je to inak). Po jej vypršaní bude už len pokračovať každoročné vyhlasovanie súťaže.
Reakcia na: pitto32 #5041:
Čo sa týka električiek a trolejbusov, žiadna zmluva podpísaná nie je a ani tak skoro nebude. A to preto, že električiek je 3x toľko, než je súčasná potreba a kým mesto neprehodnotí električkovú dopravu na prioritnú a chrbticovú sieť, nákup nových električiek nebude treba minimálne do roku 2010.

Sieť trolejbusových liniek stagnuje a kým sa nezačne ďalší rozvoj, dovtedy ani tu nebudú potrebné nové trolejbusy do dožitia súčasných (vedúci TD tvrdí, že ich udrží v dobrom stave do 10 rokov), t.j. cca do roku 2013.

V prípade autobusov sa každoročne vyhlasovala súťaž o dodávku sólo autobusov, v poslednom období to boli Karosy B952, tento rok už našťastie SU12. Zmluva na súčasné SU15 bola uzavretá ako s výhradným dodávateľom pre SR a z nej aj vyplývajú určite výhody. Je uzavretá na tuším 50 autobusov Solaris a na

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.