1/RT začali jazdiť už začiatkom 70-tych rokov, to ešte trojičky nejazdili
2/To je vzácna tabulka! Je z dlhodobej výluky niekedy zač.80.r., keď sa terasa prerábala na bkv panely, linky boli odklonené. Jedna kolaj sa prerábala, po druhej sa jazdilo jednym smerom tak, že do východzej stanice sa vracalo cez kuz. To boli aj linky 6A, 6B, 6C. Behom rekon.trate sa operativne menilo aj vedenie liniek. Myslim, že jedna zo šestiek ,čo jazdila moldavskou otáčala cez vozovňu aj s luďmi.
väčšinu fotiek busov bez ev.č. mam stamať napr.6408. Prepis robia pred bivalym vstupom do štadiona 1.FC Pondelok-Stredu-Piatok a mam to rovno pred robotou takže vydím čo stoji naprepise.
5:
a/žel.stanica-masarykova-n.mm-komenského*? -anička*?=40.roky
b/št.lokom-anička = 50.roky,cca do1962(?)
c/št.lokom-ťahanovce = 60.roky,cca do r.1966(?)
d/št.lokom-h.strojár = koniec60tych r.,potom pauza, znovu v 70,80tych r.(skrátená jednička)
e/krásna-n.osl.-moldavská-cez terasu-komenského-št.lok.(pozdejšie skrátená len k amf.)=po velkej reorganizácii, potom zrušená
f/žel.stanica-oc.optima = od 2004 (predtým to bola linka W)
8:barca-alejová-terasa-amfit.
10:autobus.linka, prvé trasovanie: n.osl.-vyš.opátske, potom niekolkokrát menila trasu, neviem z hlavy. Ako pravidelná električková linka nikdy nebola.
Pri návšteve Pápeža ako L10+ zabezpečovala spojenie zhromaždišťa na rýchlodráhe s barcou (myslim)
Mohlo ísť aj o značenie "T" ako "trojička", veď práve na linkách R4, R6 a R7 trojičky aj začínali. Inak mám v zbierke niekde aj tabuľu linky RT s trasou VSŽ - Kuzmányho - Amfiteáter - Tr. SNP - VSŽ. Boli samozrejme aj tabule linky R6 s trasou VSŽ - vozovňa, len sa málo používali. Obe tabule sú ešte z tvrdého kartónu.
Re #5005 Furčan: No výborne! Dúfam, že nákup SU12 znamená, že DPMK už prestane kupovať tie hlučné Karosy B952. Aspoň posledné dve série sú priveľmi hlučné...
Teda, Solaris Urbino 15: 3533, 3534, 3535
Solaris Urbino 12: 5502, 5503
Linky:SU 15: 12, 16, 18, 27, 30, 31, 32, 34, 37(myslím, že mali by sa nasadiť medzi tieto linky)
SU 12: 13 (videl som na nej 5501), 14, 15, 17, 20 (videl som na nej 5501), 22, 23, 25???, 29 (videl som na nej 5501), 33, 35, 36 (videl som na nej 5501) (myslím, že ...)
,,P.S: Prečo nechcete klbáky? (SU 18)" Na túto otázku neviem odpoveď. Spýtaj sa iných. ? ? ? ? ? ? ☺ ? ? ? ?
Myslim ,že to bolo od velkej reorganizácie liniek, pri zavedení L7,8,9.
Ináč ako RT boli značené aj spoje dnešnej R6, s tým ,že v okne mal vodič tabulku "do vozovne" a naboku žiadnu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
1/RT začali jazdiť už začiatkom 70-tych rokov, to ešte trojičky nejazdili
2/To je vzácna tabulka! Je z dlhodobej výluky niekedy zač.80.r., keď sa terasa prerábala na bkv panely, linky boli odklonené. Jedna kolaj sa prerábala, po druhej sa jazdilo jednym smerom tak, že do východzej stanice sa vracalo cez kuz. To boli aj linky 6A, 6B, 6C. Behom rekon.trate sa operativne menilo aj vedenie liniek. Myslim, že jedna zo šestiek ,čo jazdila moldavskou otáčala cez vozovňu aj s luďmi.