Reakcia na: Sarko #5046:
Len Ta doplnim co sa tyka solo autobusov. Ako bolo uverejnene vo Vestniku, ver. sutaz na dodavku kratkeho autobusu v pocte 1 ks vyhrala firma Mostarko a ta Soplaris doda asi dost tazko. A ked by nakoniec nedoslo k nakupu autobusu cez Mostarko, tak vo VPMK maju svojsky pristup k zakonu o verejnom obstaravani.
Vladimír
Re #4998 Esicko: Myslím, že tak to bolo. Vlaky prestali po Starom moste jazdiť až po vybudovaní Prístavného mosta. Teda v prvej polovici 80. rokov tam ešte jazdili.
Re #5005 Furčan: Áno, už klasicky boli videné v Prešove, teda ešte pred samotným príchodom domov do Košíc. Akurát som mal vybitú baterku, tak sa avízo do Košíc nedostalo.
Re #5006 pitto32: Prečo nečítaš poriadne? Furčan napísal "ďalšie". Inými slovami, dnes prišli ďalšie 2 SU12. To znamená, že už majú 3 ks (1+2=3)
Re #5008 pitto32: Tie počty v novinke nesedia a ja som presvedčený, že keď som ju písal, tak sedeli. Kto po mne menil novinku a popísal tam tie - nechcem rovno povedať, že "somariny"? ?
Re #5022 KVKV: Tak to sa teda pletieš!
1. R7 som zavedená skôr ako L7 - 9. Ako spomínal eMareq, takto označené spoje boli namiesto RT už minimálne od roku 1983, ale neviem presne odkedy. Osobne tipujem dátum spustenia trate na Jazero.
2. Linky 7 - 9 neboli zavedené spoločne. Linka č. 7 bol zriadená v roku 1986, zatiaľ čo linky č. 8 a 9 až v roku 1989.
Re #5035 KVKV: Bolo by dobré už raz a navždy dať dokopy tú históriu linkového vedenia a zverejniť ju na stránkach. Niečo z Tvojich pamätí som našiel aj konkretnejšie v rozboroch DPMK.
Re #5041 pitto32: Pri všetkej úcte, chybám v gramatike sa nevyhýbaš ani Ty