To moze byt tiez pravda, ale potom aj R4 by musel byt preznacena na RT. Kartonove tabule? Neboli nahodou sololitove? Ja som mal kedysi "zadnu" dvojku. (co sa davala ako zadny transparent)
Elektricky urcite nie (tam sa budu robit GO), trolejbusy dtto, najskor sa dokopeme k zvysnemu poctu solarisov a potom sa uvidi co bude dalej - tak to vidim ja.
No a k tej L7, predtym nez zacala jazdit od B. Nemcovej jazdila z Amfiteatra cez Kuzmanyho atd. Az v juli '86 (prve dni) ked sa dokoncilo prepojenie Csl. Armady - Zimna bola presmerovana na B. Nemcovej.
Diggi + Sarko - vdaka, ze ste mi objasnili ohladom 504 + 515, prispevok bol skor tapanim
Je to kvôli kapacitám a aj kvôli tomu, že na úkor GO #337 sa uprednostnila GO historickej T1 #203, počas ktorej 337 celý čas "stála". Momentálne je už úplne hotová, čo som si všimol, chýba už hádam len namontovať sedadlá Kahovec a nejaké detaily.
Myslím, že nie, lebo rameno je údajne zalomené pod iným uhlom, je údajne aj z iného materiálu a iný je aj mechanizmus zaistenia zrkadla. U Bahoz je uvoľnenie myslím smerom nadol a zaistenie nahor, u podnikových je to opačne.
Inak prečo sa robí tak dlho a nezmyselne 337, keď sa aj tak vyraďujú o niečo novšie stroje.
Nepotrebné električky sa mali odpredávať už dávno a v lepšom stave. Keď sa objavil dopyt. Teraz po 15 rokoch sa asi zistilo, že výprava už asi v dohľadnom čase nebude taká ako v roku 1989.
No ked nakuknes do 100 rocnice DPMK, je tam farebna mapa, ktora zachytava stav z 1. 4. 1981 ?, platna od 19. 12. 1983, vytlacena niekedy v 1977 tom a uz tam figuruje R2 a R6, R7. 18tka este stale jazdila od St. Lokomotivy. 54 uz nie. 1 konci na Jazere, 5 tiez a ziadna 7, 8, 9 tam nieje.
Isidor Ťa už informoval, takže ja len toľko, že väčšina zrkadiel nie sú originál Bahoza, ale vlastná podniková výroba. Niektoré vozidlá ani nie sú po VP, môžu mať aj rozšírenú alebo bežnú SP.
No áno, to máš pravdu, ale myslím, že boli po bežnej SP. Tu pôjde o to, ktorý voz bude mať najazdených koľko km a pokojne to môže byť aj "bahozový". Čo som sa dnes pýtal, tak sa vôbec nevie, ktoré budú ďalšie, pretože nepôjde o dni, či týždne, ale aj niekoľko mesiacov. Dovtedy už bude mať svoje odjazdené aj 349-ka.
To je čosi úžasné zase !!! V dpmk triedia vozy na prevádzkové a odstavené-resp .výhladovo vyradené PODLA ZRKADIELOK !!! To snáď nemá obdoby na celom svete.
Montáž bahozáckej hrazdy na zrkadlo trvá včetne vrtania strechy a inštalácie kabeláže u inteligentných dp 35min. ! Je to spočítané, je to norma podla ktorej sa účtuje !
To je možné ,že je to ako tvrdíš s tou R6,R7.
Tú históriu niekedy dám do kopy až budem mať chuť, tiež potrebujem niečo upresniť, nemám a hlavne nenosím v hlave všetke tie dátumy.
Len Ta doplnim co sa tyka solo autobusov. Ako bolo uverejnene vo Vestniku, ver. sutaz na dodavku kratkeho autobusu v pocte 1 ks vyhrala firma Mostarko a ta Soplaris doda asi dost tazko. A ked by nakoniec nedoslo k nakupu autobusu cez Mostarko, tak vo VPMK maju svojsky pristup k zakonu o verejnom obstaravani.
Tak 387 a 389 asi tazko, ved ich pred casom dali dokopy, su bahozove a po rozsirenej SP. Preco by stara bahozova 349 ostala a tieto 2 vozy mladsie nie? Podla mna padnu 391 a 393, oba su vozy problemove, odstavovane a bez SP, samostatne nepojazdne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
To je možné ,že je to ako tvrdíš s tou R6,R7.
Tú históriu niekedy dám do kopy až budem mať chuť, tiež potrebujem niečo upresniť, nemám a hlavne nenosím v hlave všetke tie dátumy.