Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #5045:


Tak 387 a 389 asi tazko, ved ich pred casom dali dokopy, su bahozove a po rozsirenej SP. Preco by stara bahozova 349 ostala a tieto 2 vozy mladsie nie? Podla mna padnu 391 a 393, oba su vozy problemove, odstavovane a bez SP, samostatne nepojazdne...
Bmko, ozvi sa. Ne ? ? ? ? ? . ? ?
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

? Včera som mal tú česť vidieť príchod nových Solarisov Urbino 15 a 12 / SU 15 -3X, SU12 2X /. Prišli približne o 14:30 hod. do areálu DPMK, a.s. na Hornádskej. Teraz si tam stoja ako ich predchodcovia pri stene a čakajú kedy dostanú ev.čísla, a kedy pôjdu na prepis.
Som zvedavý akú budú mať kabínu.
Reply on: Dispecer #5050:
A som #5050!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ☺ ☺ ☺ ? ? ☺ ? ? ? ? ?
Reply on: Sarko #5046:
,,a na" načo ? ?
Čaute, dnes si tak čítam júlový MOT'or a viete čo som zistil???Že, vraj je neutrál autobus rýchlejší ako osobný automobil. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Sarko: Každoročné vyhlasovanie, ktoré každý vie ako skončí 🙂 A keď už sme pri tom, ja si myslím, že bude nasledovať ďalšia rámcová zmluva na niekoľko rokov dopredu a nie jednotlivé súťaže každý rok.
Reply on: pitto32 #5041:
pokračovanie ~> obdobie 5 rokov (opravte ma, ak je to inak). Po jej vypršaní bude už len pokračovať každoročné vyhlasovanie súťaže.
Reply on: pitto32 #5041:
Čo sa týka električiek a trolejbusov, žiadna zmluva podpísaná nie je a ani tak skoro nebude. A to preto, že električiek je 3x toľko, než je súčasná potreba a kým mesto neprehodnotí električkovú dopravu na prioritnú a chrbticovú sieť, nákup nových električiek nebude treba minimálne do roku 2010.

Sieť trolejbusových liniek stagnuje a kým sa nezačne ďalší rozvoj, dovtedy ani tu nebudú potrebné nové trolejbusy do dožitia súčasných (vedúci TD tvrdí, že ich udrží v dobrom stave do 10 rokov), t.j. cca do roku 2013.

V prípade autobusov sa každoročne vyhlasovala súťaž o dodávku sólo autobusov, v poslednom období to boli Karosy B952, tento rok už našťastie SU12. Zmluva na súčasné SU15 bola uzavretá ako s výhradným dodávateľom pre SR a z nej aj vyplývajú určite výhody. Je uzavretá na tuším 50 autobusov Solaris a na
5: 349, zo súpravy 349+352, je "bahozová", takže zatiaľ bude jazdiť. V druhej várke sa má odstaviť ešte 8 vozidiel, predpokladám #351+350, 368+369, -377 (tieto ihneď po skončení CVR) a -352, -387, -389. Z "A"-čiek tak vzniknú opäť nové súpravy, asi 376+349 a 386+388. 349 bude tým pádom posledná, najstaršia a jediná T3 z roku 1982 a s usporiadaním sedadiel 2+1.
Reply on: KVKV #4996:
Toto asi skutočne patrí do BA fóra, tam bude znalcov podstatne viac.

Re #4998 Esicko: Myslím, že tak to bolo. Vlaky prestali po Starom moste jazdiť až po vybudovaní Prístavného mosta. Teda v prvej polovici 80. rokov tam ešte jazdili.

Re #5005 Furčan: Áno, už klasicky boli videné v Prešove, teda ešte pred samotným príchodom domov do Košíc. Akurát som mal vybitú baterku, tak sa avízo do Košíc nedostalo.

Re #5006 pitto32: Prečo nečítaš poriadne? Furčan napísal "ďalšie". Inými slovami, dnes prišli ďalšie 2 SU12. To znamená, že už majú 3 ks (1+2=3) 😉

Re #5008 pitto32: Tie počty v novinke nesedia a ja som presvedčený, že keď som ju písal, tak sedeli. Kto po mne menil novinku a popísal tam tie - nechcem rovno povedať, že "somariny"? ?

Re #5022 KVKV: Tak to sa teda pletieš!
1. R7 som zavedená skôr ako L7 - 9. Ako spomínal eMareq, takto označené spoje boli namiesto RT už minimálne od roku 1983, ale neviem presne odkedy. Osobne tipujem dátum spustenia trate na Jazero.
2. Linky 7 - 9 neboli zavedené spoločne. Linka č. 7 bol zriadená v roku 1986, zatiaľ čo linky č. 8 a 9 až v roku 1989.

Re #5035 KVKV: Bolo by dobré už raz a navždy dať dokopy tú históriu linkového vedenia a zverejniť ju na stránkach. Niečo z Tvojich pamätí som našiel aj konkretnejšie v rozboroch DPMK.

Re #5041 pitto32: Pri všetkej úcte, chybám v gramatike sa nevyhýbaš ani Ty 😉
dnes :)))) sla 36 a pri jumbe smerom na kvp sla rovno a ne doprabva hehe az na zastavke mu doslo ze ma ist doprava ta sa dajak vyjabel dolava cez dvojitu ciaru po kruh objazde a spat na povodnu trasu : bolo okolo 18-45, 36 sla smerom z TAHANOVIEC 🙂
Reply on: KVKV #5039:
Cez vozovňu jazdila 6C. Prvá etapa rekonštrukcie SNP bola v lete 1997 od Spol.pavilóna po prejazd u Kosmaltu. V lete 88 naopak. V tom istom roku na jeseň obojsmerne úsek Spol.pavilón po pôvodnú križovatku na Moldavskej s jej prestavbou na kruhový objazd a napojenie na Alejovú (jazdili len 6A a 6B, cez vozovňu všetky R). A na jar 1989 v dvoch etapách od Kosmaltu po Amfiteáter a potom naopak.
Prajem všetkým pekný zamračený a upršaný deň. 🙂

Re #5038 Furčan: trocha máš chyby v gramatike. ? ?
Tak potom si v robote celý týždeň ( okrem soboty a nedele )

Ad terajšia situácia v KE: neplánujete ( máte zmluvu na ) nákup nízkopodlažných električiek,trolejbusov,autobusov?
Vidím, že máte podpísanú zmluvu z firmou Solaris & Coach Bus PL ( ale rád by som vedel dokedy ?).
Trolejbusy neplánujete? Bude to firma Solaris& Coach Bus PL ?
Vážne, neviete niekto, prečo dpmk nechce kĺbové vozidlá?

No ja osobne sa značke prispôsobým.
Plán :
10 KS Solaris 12M-Karosa Renault 12M
8 KS{15M}10 KS {18M} ( 15 M = Solaris,18 M Solaris,Karosa renault. 🙂 😉
☺ ☺ ☺ ☺
Reply on: Sarko #4948:
A súprava 349+352 bude premávať naďalej?
Reply on: Sarko #5030:

1/RT začali jazdiť už začiatkom 70-tych rokov, to ešte trojičky nejazdili
2/To je vzácna tabulka! Je z dlhodobej výluky niekedy zač.80.r., keď sa terasa prerábala na bkv panely, linky boli odklonené. Jedna kolaj sa prerábala, po druhej sa jazdilo jednym smerom tak, že do východzej stanice sa vracalo cez kuz. To boli aj linky 6A, 6B, 6C. Behom rekon.trate sa operativne menilo aj vedenie liniek. Myslim, že jedna zo šestiek ,čo jazdila moldavskou otáčala cez vozovňu aj s luďmi.
Reply on: pitto32 #5034:
väčšinu fotiek busov bez ev.č. mam stamať napr.6408. Prepis robia pred bivalym vstupom do štadiona 1.FC Pondelok-Stredu-Piatok a mam to rovno pred robotou takže vydím čo stoji naprepise.
Reply on: Dispecer #5028:

bola. nejazdí.
Reply on: KVKV #5035:

Ešte k L5: (*?) : nie je jasné ,či v 40tych rokoch jazdila len k nmm, alebo prevzala trasu L2 v úseku nmm-anička.
(miestne názvy som použil súčasné)
Reply on: Dispecer #5025:

5:
a/žel.stanica-masarykova-n.mm-komenského*? -anička*?=40.roky
b/št.lokom-anička = 50.roky,cca do1962(?)
c/št.lokom-ťahanovce = 60.roky,cca do r.1966(?)
d/št.lokom-h.strojár = koniec60tych r.,potom pauza, znovu v 70,80tych r.(skrátená jednička)
e/krásna-n.osl.-moldavská-cez terasu-komenského-št.lok.(pozdejšie skrátená len k amf.)=po velkej reorganizácii, potom zrušená
f/žel.stanica-oc.optima = od 2004 (predtým to bola linka W)

8:barca-alejová-terasa-amfit.

10:autobus.linka, prvé trasovanie: n.osl.-vyš.opátske, potom niekolkokrát menila trasu, neviem z hlavy. Ako pravidelná električková linka nikdy nebola.
Pri návšteve Pápeža ako L10+ zabezpečovala spojenie zhromaždišťa na rýchlodráhe s barcou (myslim)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.