Reakcia na: eMareq #4774:
Aha... konečne tomu rozumiem. To ja som uvažoval nad (tiež fiktívne časy z Mlynskej bašty): L71 takto: 00 10 20 30 40 50 a L72 takto: 05 15 25 35 45 55, L70: zrušená 
L70 síce ešte žije, ale rozsudok má už celé roky vynesený. Je len otázka času, kedy padne (či sa to Dopravákovi páči alebo nie

A naďalej tvrdím, že zexpresnenie L35 prinesie ešte katastrofálnejšie výsledky v obsadenosti vozidla. Už vedenie trasy po Americkej triede bolo nešťastné, vynechanie niektorých zastávok by len uškodilo. A vôbec, kacírska otázka - načo sú v Košiciach vlasne zrýchlené linky? Plnia nejaký účel? Ja by som povedal, že nie.
L35 veru je nerozumne zriadená, hlavne to ukončenie na KVP-čku.
Re #4775 mišo: Presne tak. To, čo obsluhuje Kostol, možno rovnako dobre obslúžiť z Miestneho úradu alebo Sofijskej.
A byť ja osobne obyvateľom Ťahanoviec a konkrétne Americkej triedy v danom úseku, radšej budem mať zastávku kúsoček ďalej, ale na Mlynskú baštu mi v sedle pôjde 6 spojov za hodinu a nie za každým tipovať, či sa mám ísť postaviť tam alebo hentam.
Sarko
Na 246 som natrel texty ja sám, na 234 dnešný riaditeľ PKD. Oba vozy už boli predtým miernym tempom rozoberané, nie však ničené. Po objavení nápisov sa okrem rozoberania použiteľných dielov objavil aj úmyselný vandalizmus - rozbité boli aj zvyšné sklené výplne, pokrivené plechy, odrezané káble a madlá a podobne. 234 bola pritom odstavená v hale po čerstvo ukončenej prehliadke a mala ísť potom na "cintorín" vedľa 2, 12 a 203. Ale vyhodiť niečo také na koľaj smrti... Čo na to povedať...