Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #4451:
Aspon ste si dobre pokecali 😉 I ked z druhej strany neboli ktovieako zhovorcivi 😉

Paci sa mi doslova az odovzdanost poniektorych cestujucich. Vcera pri razii na L7 doslova pchali kontrolorke obcanaky popod nos. Ako keby robila zapis na judo. A potom tie reci: "Uz ši kupim, bo nemam na ďalšu pokutu" 😉
Reakcia na: tbus #4445:
Ty si osobne videl vo vozovni. Ale ten co je na prezentacnom turne o tom neviete 🙂 , na skusobkach. O tom vie len asi ja :))
Reakcia na: eMareq #4449:
Heh, to si mal počuť ten rozhovor, keď som volal do DP. "Dobrý deň, zajtra ide KT8-čka do Krnova?" -"Áno..." "Je to 512-ka?" -"Áno..." ?

Na Slovensku máme ešte ďalšie 2 električkové prevádzky, aľe f Bracislave maju jakoška ľem meter a f Tenčanskoj Ceploj coška tri štvarce metra... Coška še popsulo... ☺
Este sa zmienim o tom predaji 15ks elin. V exprese rano hlasili, ze ich chcu ponuknut inym mestam na Slovensku. Nevedel som, ze ich tu mame na kazdy prst ruky aspon zo pat ?. Alebo z nich porobia vlakove supravy? ?
Reakcia na: Sarko #4442:
Nebol si jediny, kto si to myslel. Ved uz bolo na case s nou nieco robit.
re 4437 a 4438...noo,v Atenach su 3 linky metra a stale sa dostavavaju...elektricka je tam jedna a vedie od Pirea - hlavny atensky pristav do arealu vodnych sportov,stale okolo mora do jednej vacsej stvrti a konci to pri tom areali,kde budu kajakari a tieto veci..noo trolejov je tam uz aj teraz do bludu a vedu dost daleko od centra...celkom pekna siet
Zastávka "Mlynská Bašta" smer Národné Námestie je dočasne ZRUŠENÁ... Je posunutá cca 25m za doterajší označník v smere jazdy...

Kvôli rekonštrukcii cesty je aj dočasne ZRUŠENÁ konečná pre L70 na Mlynskej Bašte...
http://imhd.sk/ke/#Novinka-1676
3528,3529,3530,3531,3532 a ze vraj styri
ja som ich osobne videl a su len do 3531
Reakcia na: Sarko #4443:
P.S.: autorom fotografií je COLOR.
Reakcia na: Sarko #4442:

Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...
Čerstvá info z prevádzky koľajovej dopravy:

Zatra o 7:00 začne prevoz troch článkov KT8D5 #512 do Krnova na rekonštrukciu na typ KT8D5.RN2! Články by už klasicky mali previezť dve T6A5 po trase DPMK - kruhový objazd - Valcovne USS - VA USS - Valcovne USS - vlečková koľaj USS.

Takže ide KT8, o ktorom som 100%-ne predpokladal, že bude ako najbližšie "na rane".


Ďalšia info prostredníctvom SMS od veľkého brata Moraváka 🙂 :

"Zdravím bratia Slováci! Máme od 15.5. 1738 ex 504 po karambolu. Střet s autobusem. Na první pohled nic moc, zmáčklé čelo, rozbité okno a upadený sloupek u dveří, ale prý při tom nárazu došlo k popraskání příčníku pod vozem! To dlouho nejezdila..."
Reakcia na: eMareq #4439:
Doplnim, ze do Aten bude dodanych 142 trolejbusov Neoplan Centroliner N 6221, ktore budu vybavene pomocnym dieselovym motorom. ( zdroj: Stop c. 10/2004 )
Reakcia na: Nodes #4436:
Nekonkretizoval som, o ktoré ev.č. pôjde, takže s odstavovaním to bude podľa nabehaných km. Nepredpokladám, že bude DP chcieť predať niektoré T3 z roku 1986 (od 376), avšak prevádzkovaných T3 bez prehliadky je už len 10. Pokiaľ sú ešte T3-ky odstavené na km pojazdné, tak môže ísť aj o nich (338, 340, 344, 360 a 366). Zo zvyšných existujúcich nepojazdných je tiež ešte 10 vozidiel+už vyradené #365 po DN.
Reakcia na: Maťo #4438:
Pokial viem tak tam aj budu jazditi troleleje. Pocul som, ze az 36 liniek celych 24 hodin denne a pocas LOH bude u nich MHD zadarmo!
Reakcia na: eMareq #4437:
Pokiaľ viem, tak v Grécku je len 1 linka metra v Aténach. Mali by tam jazdiť aj trolejbusy. Ale tie briky môže kúpiť pravda každý.
Vratim sa k tomu co som tu vcera rozpisal.

Zaujimava je este jedna pasaz: "Pokiaľ by sa našiel niekto, kto má kontakty v zahraničí, naše električky, pretože všetky sú pojazdné, by pokojne mohli voziť cestujúcich napríklad v Grécku." - Uz vidim ako sa Greci biju o nase 20 rocne T3 a hodlaju s nimi zachranovat ich MHD v case LOH ?. Lepsi priklad si nemohla redaktorka zobrat. ?

Prakticky o kupu sa moze prihlasit ktokolvek aj fyzicka osoba. Nou kupena elektricka moze skoncit trebars ako "chatka" (priklad v Trebejove). Alebo si ju rozobrat, kedze jazdit s nou moct nebude.

~> Vladimir - to trojzastavkove RA (VA VSZ - VALCOVNA - ZEL. STANICA), opravim odchody z VA VSZ.
Pracovne dni: 22.23, Volne dni: 6.23; 14.23; 22.23. Jazdny cas bol 22 minut

R1: (premavala so Z, cez volne dni trvale so Z)
pracovne dni:
22.00Z, 22.20Z
23.00Z

volne dni:
6.00Z, 6.20Z
7.00Z atd
14.00Z, 14.20Z
15.00Z atd
22.00Z, 22.20Z
23.00Z
Reakcia na: Sarko #4435:
Doplnujuca otazka. Pises, ze s apo 375 este tento rok vyradia, ked ich podnik nepreda. Ale po VP su 364, 367, 348+347, 356+357, 362+363 ( neviem, ci som daco nezabudol ). To maju vyradit resp. ponukat na odpredaj tieto sprehliadkovane vozidla? Pokial viem, pre tento rok su urcene na odstavenie 351+350, 369+368, 370+371 az po 374+375. Ci sa nieco zmenilo?
Reakcia na: KVKV #4363:

Počítal som so Shortym tie polochcipky ("B"-čka) a napočítali sme tieto T3: 347, 350, 352, 357, 363, 368, 371, 373, 375, 377, 379, 381, 383, 385, 391, 393, 395, 399, 405, 411, 413, 414, 416 a 422. To jest 24 vozidiel. Ev.č. 405 sa myslím už spojazdňuje a postupne to bude pokračovať od najvyšších ev.č. po tie nižšie, spolu ešte na cca 15-tich vozidlách. Zvyšné, po #375 sa už spojazdňovať nebudú. Ak ich DPMK nepredá, tak sa ešte asi tento rok vyradia.
No som fakt velmi zvedavy, kolko tych T3 sa podari predat....a za aku sumu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.