Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Maťo #4438:
Pokial viem tak tam aj budu jazditi troleleje. Pocul som, ze az 36 liniek celych 24 hodin denne a pocas LOH bude u nich MHD zadarmo!
Reakcia na: eMareq #4437:
Pokiaľ viem, tak v Grécku je len 1 linka metra v Aténach. Mali by tam jazdiť aj trolejbusy. Ale tie briky môže kúpiť pravda každý.
Vratim sa k tomu co som tu vcera rozpisal.

Zaujimava je este jedna pasaz: "Pokiaľ by sa našiel niekto, kto má kontakty v zahraničí, naše električky, pretože všetky sú pojazdné, by pokojne mohli voziť cestujúcich napríklad v Grécku." - Uz vidim ako sa Greci biju o nase 20 rocne T3 a hodlaju s nimi zachranovat ich MHD v case LOH ?. Lepsi priklad si nemohla redaktorka zobrat. ?

Prakticky o kupu sa moze prihlasit ktokolvek aj fyzicka osoba. Nou kupena elektricka moze skoncit trebars ako "chatka" (priklad v Trebejove). Alebo si ju rozobrat, kedze jazdit s nou moct nebude.

~> Vladimir - to trojzastavkove RA (VA VSZ - VALCOVNA - ZEL. STANICA), opravim odchody z VA VSZ.
Pracovne dni: 22.23, Volne dni: 6.23; 14.23; 22.23. Jazdny cas bol 22 minut

R1: (premavala so Z, cez volne dni trvale so Z)
pracovne dni:
22.00Z, 22.20Z
23.00Z

volne dni:
6.00Z, 6.20Z
7.00Z atd
14.00Z, 14.20Z
15.00Z atd
22.00Z, 22.20Z
23.00Z
Reakcia na: Sarko #4435:
Doplnujuca otazka. Pises, ze s apo 375 este tento rok vyradia, ked ich podnik nepreda. Ale po VP su 364, 367, 348+347, 356+357, 362+363 ( neviem, ci som daco nezabudol ). To maju vyradit resp. ponukat na odpredaj tieto sprehliadkovane vozidla? Pokial viem, pre tento rok su urcene na odstavenie 351+350, 369+368, 370+371 az po 374+375. Ci sa nieco zmenilo?
Reakcia na: KVKV #4363:

Počítal som so Shortym tie polochcipky ("B"-čka) a napočítali sme tieto T3: 347, 350, 352, 357, 363, 368, 371, 373, 375, 377, 379, 381, 383, 385, 391, 393, 395, 399, 405, 411, 413, 414, 416 a 422. To jest 24 vozidiel. Ev.č. 405 sa myslím už spojazdňuje a postupne to bude pokračovať od najvyšších ev.č. po tie nižšie, spolu ešte na cca 15-tich vozidlách. Zvyšné, po #375 sa už spojazdňovať nebudú. Ak ich DPMK nepredá, tak sa ešte asi tento rok vyradia.
No som fakt velmi zvedavy, kolko tych T3 sa podari predat....a za aku sumu...
Reakcia na: Papyr #4431:
Jasné, ale tie DP, ktoré tak spravili, majú nedostatok vozidiel. KE ich majú nadbytok, preto sa to zatiaľ ešte "neoplatí". Tie nepojazdné T3 by mohli poslúžiť pre DP, ktoré by od DPMK odkúpili tieto T3 iba "papierovo".
Reakcia na: Diggi #4430:
Aha... Myslel som si, že tá inštalácia dvojlištového zberača sa musela niekde prejaviť... ?

Inak ma dobre pobavil aj článok v Košickom" target="_blank">http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=24802">Košickom večere, kde sa píše "...a ešte sa ponížia aj náklady DPMK." Nevedel som, že náklady sa už neznižujú, ale ponižujú... ?
Reakcia na: Sarko #4424:
A ked maju tolko nepojazdnych T3, ktore su este stale v stave, preco si neobjednaju novostavbu v Krnove a neprehlasia to za absolutnu rekonstrukciu (povodna tram by ovsem bola prakticky cela zosrotovana)? Niektore DP to spravili, vraj ta takto nova tramvaj vyjde na nejake styri miliony 🙂
Úsporné opatrenie, tak sa šahlo aj na podvozky. ? ? ?
Reakcia na: Diggi #4428:
Ty brďo, od kedy majú naše T3 metrové podvozky, 4-miestne evid. čísla, evid. číslo vedľa linkového transparentu a dvojlištový zberač? ?

Re #4426 Vladimír: Hádam som sa vyjadril nejako zle, že ma doplňuješ? ?
Reakcia na: eMareq #4421:
Ale hej, ked su to ucelove linky, tak samozrejme. Ja som myslel na hororovy scenar, kedy by vnutromestske linky jazdili s hodinovym intervalom. To uz by klesla zatazenost trati tak, ze by sa to uz mozno neoplatilo.

Vladimir: Teoria grafov je nutna, nie postacujuca podmienka 🙂
Reakcia na: Sarko #4425:
No áno. Sú to električky z Košíc, ale je to dar Českej republiky.
Reakcia na: Sarko #4424:
Ešte k tým dvom darovaným KT8 #506 a 510. Obe majú na kabínach vodiča veľké mosadzné štítky s textom: "Táto električka je dar Českej republiky pre obyvateľov Bosny a Hercegoviny, Január 1997 roku." Aj keď cestujúci si myslia, že sú to električky z Česka, tamojší dopravári vedia, že "one su iz Košica". 🙂
Reakcia na: eMareq #4413:

DP všetky električky súčasných typov predal, nikdy nie daroval. Aj KT8D5 #506 a 510 kúpil Pragoimex na základe požiadavky Vlády ČR, ktorá po oprave vozidiel a zmene laku vozidlá darovala v rámci dopravnej humanitárnej akcie nazvanej "Jedan krug za Sarajevo".

Každé mesto, kde bol záujem o naše električky, potrebovalo buď kapacitné vozidlá (Sarajevo-nedostatok vodičov) alebo obojsmerné (Straussberg-jednokoľajná trať, Brno, Miskolc-úvraťová konečná) a napokon Volgograd, kde sa však naše KT8 #504 nedostalo kvôli neuhradeniu ani len zálohy, tak po opätovnej rekonštrukcii skončilo tiež v Brne.

Uvažoval som aj o tom, ktoré z odstavených alebo vyradených T3 sú pojazdné.
331 je odstavená už celých 10 rokov-nepojazdný vrak;
336- sklad pre historické vozidlá, v budúcnosti možno historická (prvá T3SUCS v KE);
342- rozobratá, odrezaná celá čelná škrupina pre nehodou poškodenú 404;
343- rozobratá, vyrezaná časť čelnej škrupiny pre opravu #337;
346, 354- vyťahaná kabeláž, nepojazdné;
358- dlhodobo odstavená a zrejme tiež nepojazdná
365- značné poškodenie rámu po DN, vybrakovaná, vyrezané strešné vetráky, nepojazdná

339, 341, 345, 360- sú už dlhšie odstavené, ale zrejme pojazdné
338, 340, 344, 366- na km odstavené ako posledné, pojazdné

Ak by som nemal vôbec brať do úvahy odstavené vozidlá, museli by sa predať 347, 348, 350, 351, 352, 356, 357, 362, 363, 368, 369, 370, 371, 372, 373 (prípadná zámena ešte s 374 a 375), ktoré sa aj plánujú vyradiť z evidenčného stavu (t.j. všetky viac ako 20-ročné vozidlá).

Zvyšných 49 vozidiel (376 až 424) je z rokov 1986, 1987 a 1989. K tomu je potrebné pripočítať ešte T3Mod #359 (r.v. 1983), T3SUCS po GO #361 z r. 1983 a prebiehajúcu GO na T3SUCS #337 (r.v. 1982)=52ks+30ks T6A5+19ks KT8D5=101 vozidiel. Po spriahnutí sól je možné zriadiť teoretických 59 vlakov (vlak=2xT alebo 1xKT8) a 2 sóla (T3Mod je nekompatibilná).
Reakcia na: Vladimír #4422:
škoda ? , že nemyslíš mňa! ?
Reakcia na: eMareq #4420:
Neviem, či som ja nejaký obmedzenec, ale som presvedčený, že linky musí organizovať nejaký skutočný pomerov znalý dopravák (nemyslím teraz konkrétne Dopraváka 😉 ). Matematika a nejaké grafy nestačia.

Re #4421 eMareq: Som presvedčený, že R-ky raz nadobudnú väčší význam, keď budú obsluhovať aj Pereš, Lorinčík, Poľov a Šacu prostredníctvom napájačových autobusových liniek. Ale kedy to bude, to si netrúfam odhadnúť. Ale ľudia mi nadávajú, že som nepoučiteľný optimista, tak uvidíme...
~> Papyr - vratim sa k hospodarnosti prevadzky. Ako si mi pisal skorsie, ohladom hororoveho CP L6. Oplati sa prevadzkovat R7 a R1, ak odmyslim odchody suvisiace s navozom pracovnikov do USS? Ktore inak jazdia raz za hodinu?
Reakcia na: Vladimír #4416:
Asi preto, ze R1 vtedy jazdievala trvale so Zetkom a alternativa RA bola rychlejsia - nieco cez 20 minut (stala iba na tych troch zastavkach). V Kazdom pripade sa pozriem ako to bolo s odchodmi R1 v tom case.

Posledna vec k RA do PHV, o 5.00 isli do PHV RA dve, jedno zo zel. stanice v povodnej trase a druhe o 5.00 z OD Mier na Amfiteater (priamo) atd. zbytok je uz rovnaky - ale len cez pracovne dni.

~> Papyr - presne tak, TEORIA GRAFOV. Keby DP chcel tak by mohol spolupracovat s KM FEI, konkretne s doc. Klescom, ktory je na ne odbornikom na slovo vzaty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.