Reakcia na: KVKV #4363:
Čo sa týka T3, tu sa stav rapídne zlepšil na na VP sa "béčka" davajú do pojazdného stavu ako "áčka". Trúfam si odhadnúť, že "béčiek" je už len cca 15 až 20. Čo sa týka T6, tam je situácia bez zmeny, tie, ktoré mali zaslepené reflektory ich majú aj naďalej, ale po spojazdnení všetkých T3-"béčiek" sa bude pokračovať na T6-kách. Všetkých 19 ks KT8 je z "B" kabíny už plnohodnotne pojazdných.
Vladimír
Re #4346 Diggi: Poopravím. D-čko musí mať každý vodič autobusu. Na klbák potrebuješ navyše E-čko.
Re #4347 Sarko: Aaale potrebujú. Kedysi to tak nebolo, ale po zmene predpisov neviem kedy dnes už každý vodič klbáku musí mať E-čko. Tí, ktorí nemali, dorábali si ho.
Re #4349 eMareq: O L40 do Hutníkov neviem nič, ale vylúčiť to nemôžem.
Trasa Nad Jazerom - Sídl. KVP sa po prvý raz pod číslom 19 spomína práve v CP platnom od zavedenia električiek na Jazero. Pravdepodobne dovtedy bola označená číslom 26. Na KVP-čko jazdila od 21.2.1983, takže to ozaj nebolo dlho.
Podľa mňa zrušenie L1 bolo logické. DPMK nemal peniaze a tak pristúpil k zrušeniu niektorých liniek. L1 padla preto, lebo nezabezpečovala žiadne spojenie, ktoré by sa nedalo realizovať inou linkou.
Re #4350 eMareq: Ja som sa už vyjadril. Slovenskú pripojiť cez Štefánikovu na NO.