Reakcia na: 1018 #4333:
Ja nehovorím ,že som všade bol a na vštko mám riešenie.
Pravdou je, že mám možnosť spoznávať systémy a stav mhd v mnohých mestách a to včetne infraštruktúry podniku, zameriavam sa hlavne na dp s elektrickou dopravou. Samozrejme , že potom človek porovnáva. Možem zodpovedne povedať, že stav a úprava vozidiel ,zastávok ,vzhľad ,rovnošatová kázeň a vystupovanie personálu tvorí prvý dojem, vizitku mesta. podla toho to vyzerá aj v úrovni organizácie práce v podniku. Nemožem sa zmieriť z javom , že inde bežne štandardne zavedené a fungujúce veci sú v Košiciach neriešitelným alebo dokonca NERIEŠENÝM problémom.
Urob si v lete dovolenku a navštív niekolko miest v SR a ČR.
Sarko
Takže ako som si zistil na Útvare hlavného architekta, sídlisko Krásna bolo naozaj plánované a nedobudované. Celý komplex sídlisk Nad jazerom, Krásna a Družba mal pracovný názov "Východné mesto". Označovanie obvodov Krásna I, II a III vzniklo vzhľadom ku katastrálnemu územiu Krásnej nad Hornádom. V roku 1989 po revolúcii bol schválený nový zákon o meste a v tom čase sa vytvorili mestské časti. Bezpečne od konca roka 1989 už urbanistické obvody Krásna I až III neexistujú. Podrobnejšiu históriu, presné dátumy a nahliadnutie do projektu si mám na budúci týždeň dohodnúť s osobou, ktorá sa históriu zaoberá.