Co ma fakt stve je, ze posledne spoje na L55 a L70 chodia vzdy s naskokom ( o 1-3 min vyrazia z konecnej skor ako maju).
Dnes L55 stala na zastavke OC Laborec 4 min., lebo vodic nemohol prist na lingov skor lebo tam bol dispecer. To iste minule s L70. Tiez stala pri modraku 3 min a az tak sa pohla. Samozrejme na lingove bolo dispecerske vozidlo.
Dnes L55 stala na zastavke OC Laborec 4 min., lebo vodic nemohol prist na lingov skor lebo tam bol dispecer. To iste minule s L70. Tiez stala pri modraku 3 min a az tak sa pohla. Samozrejme na lingove bolo dispecerske vozidlo.
Sarko
Takže ako som si zistil na Útvare hlavného architekta, sídlisko Krásna bolo naozaj plánované a nedobudované. Celý komplex sídlisk Nad jazerom, Krásna a Družba mal pracovný názov "Východné mesto". Označovanie obvodov Krásna I, II a III vzniklo vzhľadom ku katastrálnemu územiu Krásnej nad Hornádom. V roku 1989 po revolúcii bol schválený nový zákon o meste a v tom čase sa vytvorili mestské časti. Bezpečne od konca roka 1989 už urbanistické obvody Krásna I až III neexistujú. Podrobnejšiu históriu, presné dátumy a nahliadnutie do projektu si mám na budúci týždeň dohodnúť s osobou, ktorá sa históriu zaoberá.