Peter: Pokiaľ vyrazí vodič z konečnej skôr než v minúte odchodu, zvlášť v okrajovom režime, keď si je vodič vedomý väčšieho náskoku voči CP (čím sa náskok predlžuje od troch minút a viac), je to jednoznačne na ohlásenie porušenia pracovnej disciplíny. Neodporúčam volať na dispečing,tí môžu ísť iba na námatkovú kontrolu (pri kontrole to "schytá" prvý, ale stihne dať ostatným znamenie), ale konkrétny vodič postihnutý nebude. Najlepšie je volať zmenovému výpravcovi, ktorý ešte počas hovoru vysielačkou zistí polohu daného spoja a porušenie CP zapíše a prémie idú dole.
Vladimír
Zaujímavosťou je aj to, že L26 bola neskôr predĺžená cez Luník VIII na Sídl. KVP a stala sa tak vôbec prvou linkou, ktorá kedy na KVP-čko jazdila. Je to o to zaujímavejšie, že dnes by si už asi nikto bývajúci na KVP-čku na túto linku nespomenul. Neskôr bola z mne neznámych príčin prečíslovaná na L19 a Jazero s KVP-čkom spája vlastne dodnes.
"Dvojkotrojka" je možno dobrá vec na papieri, ale v praxi nešťastie. Ako som už napísal, nedala sa dobre koordinovať s ostatnými linkami (L1, 5, 7).
Nejaké zmeny mám, musím si to vytriediť a potom môžem aj niečo poslať. Veľmi rád by som to hodil aj na iMHD spracované spôsobom ako to má Blava.
Re #4308 Peter: Tiež ma to už napadlo, len by si bolo dobré spraviť prieskum, či nechodia ľudia z Jazera na Prešovskú. Netreba zabúdať ani na predĺženie jazdnej doby a trasy linky.
Re #4309 Peter, #4311 eMareq: S maximálnou drzosťou bez hanby a smelo odpoviem: Význam to nemá žiadny.
Re #4317 Sarko: Vo všeobecnosti súhlas, len by som sa bál odfaklenia zastávky Mlynská bašta smerom na Džungľu. Z mesta k železničnej nemocnici je predsa len ďaleko.
Ale o zmene v tomto zmysle asi nemá opodstatnenie sa ani rozprávať. Dobre vieme, že DPMK sa trasu po Slovenskej pokúsil zrušiť a vidíme ako to dopadlo.